Przerobka omegi z anglii?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znalazlem na necie i mam pytanie czy to mozliwe za 3500zl robota z czesciami i podobno solidnie? http://www.angliki.fora.pl/viewtopic.php?t=313&highlight=omega
  
 
Najlepiej sprawdź i zdaj relacje. Myśle że przy obecnym zalewie części i spadku ich cen jest to do zrobienia. Pytanie tylko czy jest sens. Ja osobiscie wolałbym pojechać do Niemiec i kupić auto oryginalne a nie przerabiane (tak zresztą zrobiłem ). Co fabryka to fabryka...
  
 
Wspólczuje ludziom którzy próbuja zaoszczedzić (tutaj tylko w ukrytym tego znaczeniu) na kupnie auta.
Kolego jeżeli te auta które ktoś przerabia i dawałoby ono rade bez dużej ingerencji i nie zmniejszeniu bezpieczenstwa Twojego życia (no i oczywiście innych użytkowników) w nadwozie (wiąze sie ze zmianami przedniej grodzi (wersja droższa) przespawania mocowania kolumny kierowniczej (z prawej na lewą wersja ekonomiczna - powinno wymienić sie cała belkę pod silnikiem) i jeszcze wielu magicznych posunieć a zakończywszy na elektryce która i tak jest słabym punktem w omie.
I jeżeli to byłoby takie dobre rozwiązanie to największy salon z używanymi omegami byłby w Parczewie a drugi w Toruniu.
Zapytaj kolegów którzy sprzedają czesci z anglików jak duże róznice sa w aucie, chociażby w samej instalacji airbagów.

Ten wywód zostawiam dla Ciebie do przemyśłenia bo albo chcesz zaoszczedzić na samochodzie 4-5 tyś zł albo stracić całkiem fajne życie....
  
 
Cytat:
2006-12-28 21:31:03, WojtGda pisze:
Wspólczuje ludziom którzy próbuja zaoszczedzić (tutaj tylko w ukrytym tego znaczeniu) na kupnie auta. Kolego jeżeli te auta które ktoś przerabia i dawałoby ono rade bez dużej ingerencji i nie zmniejszeniu bezpieczenstwa Twojego życia (no i oczywiście innych użytkowników) w nadwozie (wiąze sie ze zmianami przedniej grodzi (wersja droższa) przespawania mocowania kolumny kierowniczej (z prawej na lewą wersja ekonomiczna - powinno wymienić sie cała belkę pod silnikiem) i jeszcze wielu magicznych posunieć a zakończywszy na elektryce która i tak jest słabym punktem w omie. I jeżeli to byłoby takie dobre rozwiązanie to największy salon z używanymi omegami byłby w Parczewie a drugi w Toruniu. Zapytaj kolegów którzy sprzedają czesci z anglików jak duże róznice sa w aucie, chociażby w samej instalacji airbagów. Ten wywód zostawiam dla Ciebie do przemyśłenia bo albo chcesz zaoszczedzić na samochodzie 4-5 tyś zł albo stracić całkiem fajne życie....


ta wypowiedz powinna wszystkim wystarczyć
nic dodać ,,,,dobrze gada
  
 

a po za wzgledami bezpieczenstwa jest jeszcze jedna sprawa auto po takiej duzej ingerencji blacharsko lakierniczo mechanicznej na 75% nie bedzie juz tak chodzilo jak przed "naprawa" lub fabryczny lewus po za tym wspomniana juz elektryka na mur beton bedzaie sie z czasem sypac i to w miejscach dziwnych a co za tym idzie trudnych do zlokalizowania pewne doswiadczenie juz w tej kwestii mam probowalem naprawic elektryke we fordzie przerobionym z prawusa byla to smieszna awaria ktora wystapila po 8 miechach uzytkowania nie mozna bylo zgasic samochodu dopoki sie swiatel nie zgasilo ciekawe nie?wiec ja tez mowie lepiej dac ze 3 klocki wiecej niz przezucac prawusa
  
 
Czyli w podsumowaniu:
Omega z Anglii jak najbardziej TAK ale wyłącznie na części zamienne
  
 
Cytat:
a po za wzgledami bezpieczenstwa jest jeszcze jedna sprawa auto po takiej duzej ingerencji blacharsko lakierniczo mechanicznej na 75% nie bedzie juz tak chodzilo jak przed "naprawa" lub fabryczny lewus bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla przezucac prawusa

Jemi staraj się kontrolować strumień świadomości który z siebie wyrzucasz. W jakimś celu wymyślono przecinki, kropki, wielkie litery i ortografię.

To taka dobra rada na przyszłość, przyda Ci się, nie tylko na forum.
 
 
zgadzam się z resztą oma z angli tylko jako dawca,
no i polecam parczew w Lubelskim, dużo dawców mają
  
 
ludzie odpier... sie od mojego pisania troche mnie meczy czytanie postow o tym ze 8 linijek bez znakow interpunkcyjnych itp jestem na tyle czytelny ze mozna mnie zrozumiec i to wystarcza pisze tak jak pisze i nie mam zamiaru tego zmieniac wzieliscie mnie z calym dobytkiem inwentaza jak sie komus nie podoba to niech nie czyta
  
 
wykaż sie kolego .....
weż głębszy oddech , nie klnij , brak znaków intrp. to jak brak szacunku dla innych , nie spinaj sie bo nic to nie da.
najlepszego


  
 
nie mam zamiaru sie wykazywac w kwestii pisowni tylko w kwestii znajomosci bestii zapytajcie mnie jak wymienic pasek rozrzadu w x20xev albo cos innego i czytajcie co pisze a nie jak pisze bo istotna jest tresc a nie forma i tyle


[ wiadomość edytowana przez: JEMI dnia 2006-12-30 21:43:21 ]
  
 
Cytat:
2006-12-30 21:42:11, JEMI pisze:
nie mam zamiaru sie wykazywac w kwestii pisowni tylko w kwestii znajomosci bestii zapytajcie mnie jak wymienic pasek rozrzadu w x20xev albo cos innego i czytajcie co pisze a nie jak pisze bo istotna jest tresc a nie forma i tyle [ wiadomość edytowana przez: JEMI dnia 2006-12-30 21:43:21 ]


był nikodem był srk ..................no i krzysio
ty chyba bedziesz następny
  
 
Zobaczcie jaki jest temat watku. Walcie na priv prosze.
  
 
Cytat:
Zobaczcie jaki jest temat watku.

Temat wyczerpał WojtGda w swojej wypowiedzi, nie wydaje mnie się żeby coś sensownego można było jeszcze dodać.
 
 
nikt nie ma zamiaru sie nadymać , fakty to fakty , priwów też nie bedzie bo nie ma poco chłop powiedział swoje i finito
poza tym najlepszego
  
 
Strzała! Generalnie też uważam, że przekładka to bezsens. Znajomy, który trudni się importem używek z Anglii stwierdził, że to awykonalne w przypadku omy, co najwyżej w Vectrze i Lagunie.
Polecam raczej już jazdę na angielskich blachach. Omę można kupić za 3500 pln i polatać sobie z rok, a później ewentualnie zostawić na dawcę części.
Policji chyba nie ma co się bać: ja tam ponad rok jeździłęm na przeterminowanych celnych blachach i nikt mi nawet słowa nie powiedział