| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-12-29 21:10:42 Przeszukalem szukajke ale z 903 niema opisanych problemow wiec zalozylem nowy topic.
Problem dotyczy silnika 903 z fiata 127 na gazniku. Zaczelo sie to podczas wysokiego krecenia silnika,przy 8tys.obr autko nagle stracilo moc i zaczelo chodzic na 3 gary,oczywiscie jako pierwsze podejrzewalem tloki czy pierscienie albo uszczelke ale po dokladnym zbadaniu te elementy okazaly sie dobre.Nastepnie zabralem sie za swiece,kopulke i przerywacz,wszystko wyczyszczone i odtluszczone.Zmienilem kolejnosc swiec i te co byly na 3i4 garze dalem na dwa pierwsze cylindry.Autko zaczelo chodzic po tym zabiegu na 3,5gara(wnioskuje po dzwieku silnika i spalaniu na swiecach) Wczesniej ostatni cylinder niemial spalania a teraz pierwszy gar niespalal do konca.Swiece sa NGK po przebiegu 900km! Ale i tak wlozylem nowy kaplet swiec w celu sprawdzenia i nic z tego. Na koncu wyczyscilem gaznik co nieposkutkowalo. Swiece sa nowe,przewody maja przebieg 900km,gaznik wyczyszczony,auto po odpaleniu niedymi na niebieski itp. Nieruszalem zaplonu i tu moje pytanie-czy jego regulacja pomoze? Problem niby banalny ale wszystkie metody jakie stosowalem w takich przypadkach niepomagaja. Uwaga-kiedys mialem juz ten sam problem z tym silnikiem po dluzszym postoju ale gdy autko sie nagrzalo zaczelo ladnie pracowac na 3 garach. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-12-29 21:46:08 wiesz co może ja znawca nie jestem ale sprawdź ty dokładnie aparat zapłonowy, bo ja miałem podobną akcje z 650 i okazało się że w aparacie zapłonowym nie równomierna była odległośc na kowadełku i raz iskra sobie ładnie szła na odstepie milimetra a drugi raz prawie wogóle jej nie było bądź była za słaba |
rosck Z Poznań | 2006-12-29 22:16:14 a sprawdzałeś sprężanie? Może zawór sie nie domyka albo nieszczelny pozatym tych silników nie kreci się tak wysoko to nie silnik z zastavy |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-12-29 22:19:06
dokładnie tak
taka mała rzecz a tyle problemów przysporzyła!! |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-12-29 22:27:23 Dzieki za rady,na dniach zabiore sie za aparat.Jak zagada na 4 gary to bedzie pieknie ![]() |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-12-29 22:28:46 patrz uważnie albo mierz czy na wszystkich krzywkach kowadełko ma równy odstęp!! |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-12-29 22:29:53
no co ty jak się nie kręci mój wykręcał się na 7800 a po założeniu sprężarki nawet 10tys obr/min z tym że powyżej 9000obr/min słychać było jak zawory się zawieszają, aha tak dla ścisłości turbo było pozbawione waste gatea także ładowało w opór hehe silnik nie pochodził długo ale frajda była, a spalanie jak w czołgu. |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-12-29 22:34:58
Kaza, z czego miales gaźnik w tym silniku ? |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-12-29 22:42:56 zwykły z 903 dodatkowo pompe paliwa podpiętą i dotrysk paliwa ale ładowałem tam blisko bara i miażdzyłe ten pływak nie mówiąc o tym że jak ciśnienie w gazniku się pojawiało to w komorze silnika robiła się mgła od beny tak więc przez te kilka kilców co tym wozem jeździłem zawsze gaśnica była blisko hehe, ale już mamj pomysł jak to obejść 903 w garażu leży cały zestaw turbo wraz z kolektorem też więc za jakiś czas zmące ten silnik tak jak sobie to teraz obmyśliłem. |
rosck Z Poznań | 2006-12-30 01:11:39 a jak sobie wlałem redbula to takie skrzydełka i poleciałem w chmurki |
K_24 orange extraklasa... Miasto swietej wiezy | 2006-12-30 10:45:08
a daleko doleciales |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-12-30 12:05:13
wiesz co udowadniał nikomu nie będę nie jeden widział ten wóz nie chcesz wierzyć nie musisz proste. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2006-12-30 17:06:51
Lepiej mu uwierz - nie wiesz jakie on ma poryte pomysly |
dt01 F&F Sympatyk 126p Szczecin | 2006-12-30 19:18:17 miałem to samo sprawdz czy nie zasniedziały styki pod pokrywą aparatu zapłonowego ja przeczyściłem zmieniłem kable i było okej ! |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-12-30 22:49:14
Wszystkie pomysly wezme pod uwage i zastosuje je u siebie. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-12-30 22:53:01 ja rzuce jeszcze 1. mialem cos podobnego swiezo po zmontowaniu swapa i pozniej przez pierwsze 2 tysiace. Chodzil jak burza, ale czasem mu cos odbijalo i 1 gar niepalil. Glowilismy sie i grzebalismy wielokrotnie. Az UWAGA - i to pisze powaznie: stalo mi sie tak na trasie i si wk... otworzylem klape, patrz ei patrze....nagle łaps za kabelek z CEWKI a on od razu na 4 zaczal gadac..odkrecilem, poprawilem wyczyscilem, i juz problem znikl az do czasu zapodania 899. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2006-12-30 23:44:49 To jeszcze proponuje wykrecic swiece i kombinerkami dokrecic na hama te barylki co nakreca sie na gwint. One lubia sie luzowac i wtedy nie zawsze jest kontakt. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-12-31 12:52:39
To juz zrobilem wczesniej,tak wiec to juz odpada. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2006-12-31 13:54:07 Luz na swiecach ustawiony szczelinomierzem? |