| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-12-18 22:34:52 odezwij sie do użytkownika Toront on ma 2 rajdówki 127 i wie coś na ten temat
[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2006-12-18 22:35:54 ] |
rejser F&F Sympatyk Fiat Seicento Płock | 2006-12-18 22:41:37 wielkie dzieki
poki co czekam na dalsze odpowiedzi |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2006-12-18 22:41:38 panowie własnie takich informacji na temat poszczególnych modeli fiata brakuje na naszej klubowej stronie , przydałoby się żeby było to wszystko ładnie opisane , lata produkcji modele itd itd , może ktos jest chetny żeby dorzucić jakies materiały na strone |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-18 22:44:15 takie podstawowe dane o autku co kiedyś znalazłem. mam nadzieję, że się link wstawił rudy.mif.pg.gda.pl/~pkropidl/ [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2006-12-18 22:46:16 ] |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-12-18 23:05:21 Generalnie 903 i skrzynia 4 ale byly tez 1050 i 1300, tylko mocniejsze 1050 i 1300 to rzadkosc.
Nie wiem jaka kasa dysponujesz i czy chodzi ci koniecznie o klasyka ale lepsze chyba CC - co z tego ze taniej kupisz 127 jak w blacharke musisz wlozyc 1-5 tysiecy. CC mozna kupic za 2-3 tysiace, bedzie pewnie wymagac inwestycji ale wszystko dostepne i tanie. Ale jezeli chcesz auto z dusza albo trafi Ci sie 127 w ktorego ktos sporo zainwestowal to polecam. Ja odchudzona i obnizona seria niezle czasem zamieszalem w klasie 903. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-12-18 23:05:27
ja sie moge czegoś podjąć ale wiadomo cała gama fiatów do dajmy na to 70 lat zabrała by mi trochę czasu... jak cos to priv |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2006-12-18 23:24:42 rejser
Były produkowane jakos od 71(chodz nie dam sobie reki obciąć),az po poznie lata 80.... Były 3 "EVO"
-pierwsza seria...do 79 robiona.Jedynie z 903 silnikiem i 4 skrzynia, -EVO dwa(to co ja mam w profilu i uzytkowaniu),silniki 903,1050-55HP,wersja sport 1050-70HP.Ta ostatnia z 5 skrzynia. -EVO trzy....silniki 903,1050-55hp,1.3-75HP wersja sport,i kopciuchy 1.3......903 zawsze z 4 skrzynia....a reszta różnie zaleznie od wyposazenia...wersja sport zawsze z V skrzynia.
Róznie od koszmaru za 300zł,po 2-3 tysiaki.Najdrozsze sa MK1,najtansze MK3..Ostatnio MK3 w wesrji sport poszła na allegro za troszke ponad tysiąc zł.
Jedna z najpowaznijeszych wad tego pojady,bo buda.W porównaniu buda malca to istny czołg...w stosunku do 127.Bez pozadnego obspawania i wzmocnienia(szczególnie przodu),nawet nie mysl o startach..Bo sie buda rozajdzie w miesiąc Tak samo jak chcesz szukac,poszukaj czegos z zdrowa buda,reszta mechanicznie do dostania bezproblemowo.Nie polecam kupowac jakiegos zgnitka,z misja "remontowania"....Bo orginalne blachy sa bardzo drogie....
Silniki 1050-70hp,a w szczegolnosco 1.3...zajebiscie odpychają te auto
Leciutki bo koło 700kg,jak by wyjebac wszystkie zbedne rzeczy,waga koło 600kg,do osiagniecia bez duzego problemu. Dostapnośc czesci moim zdaniem bdb,ceny podobne jak malec,125,uno,seat ibiza.Bo w 80% 127 jest zbudowane z czesci tych aut Zawieszenie to całość z seata ibizy(tej kanciatej),hamulce 125,a tył Malce,cc.....
Troche gratów z silnika tez wymienne z paroma autkami.Jak pisałem najgorzej jest z blacha
Ogólnie budowa,i naprawy...łatwe,wszystko w miare dostepne,bez rozgrzebywania. Auto bardzo zwrotne, i zwawe
Tutaj tez dosc duzy problem...z "tuning" czesciami Wszytko w własnym zakresie....
Zawieszenie,albo dac do zrobienia domus co przerabia amorki,albo kupienie "koni" za 700 euro Duzo tego auta nie da sie zglebic,bez obcinania i przeróbki amorków.Poprostu sa za długie.
Do silnika,to samo...inwencja tworcza w własnym zakresie...ceny sport czesci dosc nieprzystepne |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-12-19 08:31:51 |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-12-19 11:53:53 seryjnie w nadwoziu mk1 byl tylko silnik ohv 903, da sie zeswapowac wszystko z rodziny fire, wszystko z wersji mk2 i mk3 lacznie z 1300 diesel , oraz silniki z 128 ritmo uno sohc, z tym ze juz troche trzeba sie gimnastykowac w komorze silnika. ja mialem 1.0 fire w mk1 , i silniki fire to najlepszy pomysl na swapa.
[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-12-19 11:56:39 ] |
rejser F&F Sympatyk Fiat Seicento Płock | 2006-12-19 15:00:03 i jak 1.0 sobie radził? bude miałes wyskrobaną na maksa? odpychało sie to troche ?
moze macie fotki przerobionych siodemek ? |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-12-19 15:00:45 |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-12-19 15:25:35
, mowie o przypadku gdy ktos chce swapowac by uzyskac szybkie zwinne autko a nie jak w moim przypadku bo zatarl stare 903 i potrzebowal poprostu tani silniczek bezobslugowy w zasadzie.
[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-12-19 15:26:53 ] |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-12-19 18:17:46
nie pasuje na stare mocowania, trzeba usunac stare, wsadzic zespol napedowy wypoziomowac wycentrowac lewo prawo{zeby poloski nie wypadaly } i przymocowac do nadwozia mocowania poduszek fire, albo zrobic nowe zalezy czym sie dysponuje. poza innymi poduszkami i modami zwiazanymi z ich przymocowaniem do nadwozia u mnie przynajmniej nie bylo zadnych innych zmian w karoserii, z mechaniki zostaly przerobione wybierak lewarka biegow,dorobiony fragment rury laczacy dwururke silnika fire z wydechem 127, inna linka gazu, podcieta obudowa nagrzewnicy i dorobione z kolanek miedzianych dolne polaczenie chlodnicy z silnikiem bo nie dalo sie tego zrobic jednym wezem gumowym, zbyt byl zagiety i ograniczal mocno przeplyw cieczy. chyba tyle
zdjecia sa z koncowego etapu eksploatacji tej 127 u mnie tak ze widac slady licznych przygod ale autko bardzo dobrze wspominam
[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-12-19 18:20:37 ] |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-19 20:54:03
Na to jedno jest lekarstwo - laminat. Czas poświęcony na szukanie inwestujesz w robotę i wychodzi na jedno... Ale autko lżejsze Oczywiście chodzi wyłącznie o zewnętrzne blachy... |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2006-12-19 21:57:13 |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2006-12-19 22:16:00 Furiosus
Nie wyobrazam sobie laminatu w tym aucie.....Nie dosc ze samo w sobie jest fest miekkie,i bez braku sztywnosci.... Dowalic jeszcze laminat |