Kąty w e39

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich serdecznie! mam problem z kołami! patrząc na samochód z góry ewidentnie widać ze górna część obu kół chowa się do nadkola, a dolna z koleji wystaje na zewnątrz! co za tym idzie zbiera mi opony od wewnątrz z tym ze prawą dużo szybciej! zbierzność mam dobrą! w zawieszeniu mam minimalny luz na drążku kierowniczym ale koleś z serwisu powiedział ze spoko moge jeździć, pozatym reszta w zawiechach jest cacy! zastanawiam się czy to przypadkiem nie będą sprężyny bo mam je w niebieskim kolorze czyli wiadomo! mam pytanko związane z tym wszystkim! czy w jakikolwiek sposób moge przestawić kąty w zawieszeniu?!? nie byłem jeszcze w ASO BMW więc tego nie wiem napewno! w reszcie serwisów, w których byłem to kombinowali kombinowali i w końcu sami nie wiedzą czy sie reguluje czy nie ?!?! prosze o pomoc! nie mam zamiaru wymieniać opon co pół roku, tymbardziej ze to 235/45/17 czyli nie są tanie! !! pozdrawiam!
  
 
Reguluje się górnym(krótkim)wachaczem.


[ wiadomość edytowana przez: VANOS dnia 2006-10-25 23:41:19 ]
  
 
hej Vanos! byłem dzisiaj w ASO i powiedzieli mi ze żadnych kątów w e39 sie nie reguluje:| teraz juz sam nei wiem! jeżeli jednak jesteś pewien ze sie reguluje to napisz czy znasz kogoś kto sie tym zajmuje fachowo! dzięki pozdro
  
 
jak sobie wyobrazasz regulacje czegokolwiek aluminiowym wachaczem? )

co do scierania opon, pojedz do fachowca od zbieznosci niech ci moze pomierzy czy aluminiowe sanki sa proste(ewentualnie sam na kanale zmnierz sobie przekatne) , ewentuaslnie wachacze lub zwrotnice nie sa pokrzywione. Sprezyny nie maja nic do tego



o zobaczylem teraz ze jestes ze slaska, w katowicach (jak jedziesz kosciuszki w strone mikolowa to po lewej stronie jest zajebisty fachowiec od zbieznosci) pojedz do niego. pronuje wczsniejszy kontakt telefoniczny z nim, bo ma kolejke na tydzien do przodu

pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: zwirowaty dnia 2006-11-04 17:15:46 ]
  
 
A tak wogóle to chyba Vanos chodziło o regulacje górnym wahaczem tylniego koła - .
Ale chyba elroy_85 miał na myśli przednie zawiecho , gdzie niestety można regulować tylko zbieżność a kątów czyli pochylenia niestety już nie . I skoro masz niskie sprężyny to zawsze koła idą troche w minus czyli chowają się górną częścią do błotnika .

[ wiadomość edytowana przez: voyteck dnia 2006-11-06 20:33:31 ]
  
 
dobre spostrzerzenie nie dodałem ze chodzi mi o przednie zawieszenie tak jak piszesz Voyteck najprawdopodobniej chodzi o spręzyny! dzięki za pomoc, jak już kiedys je wymienie na oryginalne to odezwe sie czy zadziałało! pzdR.
  
 
witam ponownie! no wymieniłem już oponki na nowe, bo tamte już były w masakrycznym stanie i już miałem wymieniać sprężyny, ale myśle se pojade do bmki do serwisu i zapytam ich o opinię na ten temat! wymyślili sobie ze to sprezyny napewno nie mogą byc!:| dziwne! powiedzieli ze albo zwrotnice krzywe, albo amortyzaotory krzywe:| powiedzcie mi prosze co trzebaby było zrobić mojej Beji zeby skrzywić jej amory lub zwrotnice?! jakiś bezpośredni kontakt z krawężnikiem lub ogromną dziurą wystarczy?! nie widzi mi sie wymieniać wszystkiego bo to troche kosztuje
  
 
Witam Elroy_85.
jeżeli chcesz sie dowiedziec kilku interesujących rzeczy na temat problemów z zawieszeniem to kliknij sobie w ten link i poczytaj. Zwróć uwage na podłużnice, bo jak masz skrzywione podłuznice to moze to byc przyczyną złych kątów w twoim aucie.

http://www.bmwauto.net/uzywane.php3

pzdr
  
 
kupiłem używane zwrotnice na allegro 150/szt i jest gitara pzdR