| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zaba84 Fiat 126p 903ccm Będzin | 2005-01-06 14:41:56 Witka
Nabyłem dzisiaj fajną nagrzewniczkę do mojego malacza, chyba z Fiesty, fajna ładna, zaraz jej zrobie elektrolizę Szukałem jakiś materiałów, książek o tym silniku i nie znalazłem, moze wie ktoś gdzie, albo rzuci jakimiś linkami, byłbym niezniernie wdzięczny Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: zaba84 dnia 2005-01-06 14:43:29 ] [ wiadomość edytowana przez: zaba84 dnia 2005-01-06 14:44:26 ] |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2005-01-07 12:27:50 goraca ciecz pobierasz ze specjalnie do tego celu fabrycznie montowanego krocca przy glowicy od strony kola pasowego,
pozostaje jeszcze kwestia odprowadzenia "zuzytego" plynu z nagrzewnicy: musisz sie wpiac jakims trojnikiem w okolice podcisnienia (wzgledem cisnienia calego ukladu) tworzonego przez pompe - najlepiej w jej poblizu, lub do jakiegos weza prowadzacego do niej opisz nam dokladnie swoj uklad (szczegolnie jak rozwiazales, o ile masz, ciekie przewody termostat-pompa, glowica-pompa te co sa obok alternatora) to moze sie cos fajnego wymysli gdzie wpiac itp jest jeszcze mozliwosc (dla chlodnicy umieszczonej z przodu) wrzucenia odplywu z nagrzewnicy do weza (glownego) odprowadzajacego ochlodzona ciecz do silnika - wtedy do przodu autka ida nam tylko 3 przewody a nie 4 ja mam 4 rurki pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-10-19 17:14:33 ] |
Anonymous Niezarejestrowany | 2005-03-21 17:11:03 Pewnie że możesz, ja obnecnie mam ten otwór zaślepionu śrubą |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-03-24 22:17:12
Mylisz się Ja (to poniżej to mój post ), jeżdze już ponad rok na zaślepionym otworze, poprzedni właściciel silnika również tak jeździł, A silnik w tym tygodniu miałem rozebrany do śrubki pierwszej |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-10-18 08:42:00 Odswieze temat - z czego macie weze do nagrzewnicy? Chcac pociagnac dwa weze do przodu, to potrzeba minimum 4 metry. Raz ze ciezko dostac taki waz, przynajmniej u mnie , a dwa ze jak juz znalazlem to cena >30zl/metr |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-18 08:51:35 ja mam waz do pary cos kiele 7 zeta za metr bodajze, fi 16mm wew. |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-10-18 09:54:19 A gdzie go kupiles? Jakies obi, castorama, czy jakis specjalistyczny sklep? Bo nie wiem gdzie tego szukac nawet. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-10-18 09:56:19 Ja w swoim mialem waz od ogrzewania podlogowego, ale w izolacji (waz ktory doprowadza cieplo do podlogi, a nie go oddaje) o srednicy takiej jak orginalne rurki w bisie - chyba fi16 jak pisal Zoltar. Jego zaleta bylo to, ze tak jak go wygiales w takiej pozycji pozostawal, wiec mozna go bylo idealnie wyprofilowac w tunelu. Niestety nie pamietam za ile go kupowalem, ale napewno bylo to w OBI. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-18 10:03:03
sklep z wezami, hydraulika i innymi tego typu klamotami. |
kobzacz F&F Sympatyk Fiat 126 FL Wrocław | 2005-10-18 10:11:52 A nie daloby sie wprowadzic odgalezien w bagazniku przewodow idacych do chlodnicy? Nastepnie wpiac nagrzewnice tak jakby to byla druga chlodnica, rownolegle. Przed nia dac jakis zaworek zeby moc na lato zakrecac. Plusy sa takie ze wlaczenie ogrzewania nie opoznia nagrzewania silnika (bo i tak ciepla woda poplynie do nagrzewnicy dopiero jak termostat wlaczy duzy obieg) oraz nie trzeba prowadzic dodatkowych przewodow z plynem przez cale auto.
Ew. inny pomysl: poniewaz swapy najczesciej sa montowane w rajdowkach, ktore to z zasady nie maja tylnej kanapy i ogolnie kupa miejsca sie tam marnuje, to moznaby bylo gdzies w okolicach tylnej sciany grodziowej zamontowac nagrzewnice i dmuchawe - tez grzaloby kabine a przewody o niebo krotsze. Na lato rozwiazanie j.w. czyli zaworek zaraz za wyprowadzeniem przewodu z silnika, zakrecamy i woda przez nagrzewnice nie plynie... |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-18 10:43:40 ni ma co kombinowac, nagrzewnica od bisa jest idealna. ja mam jeden przewod idacy z kolektora ssacego do nagrzewnicy a drugi laczy sie sie juz w bagazniku. grzeje jak poj***** |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-10-18 10:50:34 Mialem zrobione dokladnie tak samo - powrotny z nagrzewnicy wpiety w powrotny z chlodnicy tuz przy nagrzewnicy. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-18 10:52:27 jop, rozwiazanie daje rade. bart jak nie znajdziesz weza moge kupic i wyslac jak chcesz |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-10-18 11:35:45 Ok, dzieki, w razie czego sie odezwe
Co do trojnika, to chyba wyjdzie ta sama cene co za przewod powrotny |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-10-18 19:15:05 ja u nas zmoawilem po 10szce/mter i di 16 tez. |
rosck Z Poznań | 2005-10-18 19:26:26 A mam takie pytanko poza troche tematem- Jak węze do chłodnicy idą w srodku auta to latem sie nie grzeje w srodku od tego? Piekarnik chyba macie |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-18 19:27:32 grzeje siem |