Klasa tylnionapedowa w PPZM - RWD Trophy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sa calkiem powazne przymiarki do klasy historycznej w PPZM

Autoklub

Regulamin

Macie dwa miesiace zeby wyjezdzic punkty do licencji na 2007!
Ja sie musze zakrecic wokol jakiegos X1/9 coby motor pasowal
  
 
Kapitalna sprawa z ty RWD tylko zeby to wypaliło na 100%

Tylko ten przepis jest troche beznadziejny
14.3 Opony.
Opony będą dla wszystkich zawodników dostarczane przez jednego producenta.


[ wiadomość edytowana przez: SoGa_Rally dnia 2006-11-07 21:32:28 ]
  
 
a my już coś takiego mamy w KJS w poznaniu hehe zajebista rywalizacja
  
 
Cytat:
Opony będą dla wszystkich zawodników dostarczane przez jednego producenta. [ wiadomość edytowana przez: SoGa_Rally dnia 2006-11-07 21:32:28 ]



spoko byle to byla yokohama to bedziesz mial takie laczki n ajakich jeszcze sie nie bujales poszerzysz se felge na 6 albo 7' i sru do przodu na a048 lub a539
  
 
jakby to weszlo w zycie to o jaaaaaaaaaa, yno skad jeszcze kase wziasc na starty ?
 
 
Ja napewno szykuję sprzęt na przyszłoroczne Mistrzostwa Śląska. Gdyby jednak udało się z ta klasą to naprawdę ułatwi nam to sprawę i obnizy koszty. Takie dawne A FSM . Cieszyn wystawia 2 maluchy na przyszłoroczne rozgrywki. Wiem że Waldek Janecki tez ma zamiar dalej jeżdzić, może Kropek również. Kto jeszcze ma takie plany ???
  
 
Ja tez mam takie plany w przyszlym roku smigam w mistrzoastwach slaska fura juz sie robi . tylko zeby taka klasa byla w mistrzostwach slaska
  
 
Jeśli w ppzm będzie taka klasa to w mistrzostwach śląska równiez powinni nas sklasyfikować w tej klasie - myślę ze frekwencja będzie, oby tylko przeszedł pomysł z możliwościa utraconych homologacji bo to pozwoli niesamowicie zmniejszyć koszty. Czy brak sysytemu gaśniczego przejdzie ?? Dość watpliwa sprawa, ale z drugiej strony jesli popatrzeć na ostatnie pożary w polskich rajdach to owe systemy ani razu nie zadziałały jak powinny i trzeba było jeszcze "ręcznie" poprawiać. W sumie nic więcej nie jest potrzebne w przypadku malucha niż gaśnice 2 x 2 kg.
  
 
Cytat:
RWD: Rajdy dla dwóch załóg?

Cieszę się, że media nagłaśniają projekt mistrzostw RWD. Samochody z napędem na tył wywołują naturalne zainteresowanie kibiców, a świadomi tego dziennikarze poruszają ten temat.
Niestety, robi się przykro, kiedy w zacnym Magazynie Rajdowym WRC, odzywa się „druga strona” – w imieniu działaczy wypowiada się Pan Janusz Szerla. Pozwolę sobie zacytować wypowiedź byłego znakomitego kierowcy, a obecnie członka Głównej Komisji Sportu Samochodowego: - „Musimy ostrożnie podchodzić do takich projektów, aby nie stworzyć nowych regulaminów i klas dla dwóch kierowców, którzy pojeżdżą rok i znikną, a my pozostaniemy z problemem do rozwiązania.”

Moim skromnym zdaniem, do każdego projektu należy podchodzić ostrożnie, ale z entuzjazmem. Mam nadzieję, że w podobny sposób myślą ludzie, od których dobrej woli zależy w polskich rajdach dosłownie wszystko.

Regulamin „RWD Trophy” został już stworzony, po długich konsultacjach z zawodnikami zainteresowanymi udziałem w tych rozgrywkach. Oczywiście przedstawiciele „naszej” strony z radością udadzą się na spotkanie z GKSS, aby przedyskutować i dopracować wszelkie szczegóły. Co więcej, w razie potrzeby możemy liczyć na pomoc przyjaciół z Niemiec, gdzie podobne rozgrywki z powodzeniem rozgrywane są od wielu lat. Skoro Polska weszła do Unii Europejskiej, to głupio byłoby nie korzystać z doświadczeń naszych sąsiadów...

Dwóch kierowców... Rzeczywiście, z Prezesem Tonderskim spotkało się ich właśnie tylu! Jeśli frekwencja ma być koronnym argumentem, to wnioskuję do GKSS o natychmiastowe zlikwidowanie połowy klas w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Dlaczego? W: A-TD, N1, A5, Super2000 czy HR – nikogo nie sklasyfikowano! W klasie N3, w całym sezonie pojechało zaledwie pięć załóg! O jedną więcej udało się sklasyfikować w Super 1600. W tej ostatniej, w dwóch tegorocznych rajdach wystartowało zaledwie trzech kierowców!

Pojeżdżą rok i znikną? Nie wiem, bo to oczywiście sprawa indywidualna. Pewne jest, że frekwencja w krajowych rajdach spadła przez ostatnie lata dramatycznie. Jeśli w RSMP nie ma na starcie nawet czterdziestu załóg, a frekwencję w niemal 30% zapewnia Puchar Peugeot, to znaczy, że nawet dla kilku załóg więcej warto popracować. Inaczej, dopiero zrobi się problem do rozwiązania!

RWD Trophy nikogo nic nie kosztuje (poza zawodnikami i ich sponsorami). Załogi zapłacą nieco niższe wpisowe – tak jak niższe wpisowe obowiązuje załogi w klasie HR w RSMP. Jeśli przyjedzie na rajd tylko dwóch kierowców, organizator skasuje wpisowe i nie będzie musiał wydać nawet złotówki na puchary. Kibice będą zadowoleni, zawodnicy też, pytanie tylko... z jakim problemem pozostaną działacze?

PS. Proszę o kontakt zawodników poważnie zainteresowanych startami w klasie. Tworzymy listę załóg planujących wziąć udział w tych rozgrywkach. Mam oczywiście na myśli zawodników uprawnionych do startu w co najmniej PPZM. Bardzo proszę o wysłanie maila z nazwiskiem kierowcy i samochodem na adres: konrad@autoklub.pl

Konrad Kwiatkowski



Mysle, ze kilka osob z tego forum znajdzie się na liscie
  
 
Cytat:
2006-11-11 12:03:23, junior-rally pisze:
Jeśli w ppzm będzie taka klasa to w mistrzostwach śląska równiez powinni nas sklasyfikować w tej klasie - myślę ze frekwencja będzie, oby tylko przeszedł pomysł z możliwościa utraconych homologacji bo to pozwoli niesamowicie zmniejszyć koszty. Czy brak sysytemu gaśniczego przejdzie ?? Dość watpliwa sprawa, ale z drugiej strony jesli popatrzeć na ostatnie pożary w polskich rajdach to owe systemy ani razu nie zadziałały jak powinny i trzeba było jeszcze "ręcznie" poprawiać. W sumie nic więcej nie jest potrzebne w przypadku malucha niż gaśnice 2 x 2 kg.


Jak hebel nie będzie wymagany a zalecany to i system gasniczy jest raczej egzotycznym dodatkiem w tym przypadku. Wpisowe ma nie przekraczać 700zl. Klasy to: malce, później jakoś do 1600ccm a dalej to już nie wiem.
Ciekaw jestem jakby to się mialo do swapów.
PS: info zaslyszane z "OES" więc nie bijcie od razu jak coś się nie zgadza.
  
 
RWD TROPHY rusza w przyszłym sezonie!!!!!!!!!!!!!!!!!! narazie wiadomo tylko tyle,kwestia regulaminu jeszcze nieznana
  
 
Cytat:
2006-12-12 18:21:53, Mrally pisze:
RWD TROPHY rusza w przyszłym sezonie!!!!!!!!!!!!!!!!!! narazie wiadomo tylko tyle,kwestia regulaminu jeszcze nieznana


Ojjj to grubo będzie
  
 
Ja już sie czaje na jakąś Ladacznice
  
 

powiedzmy ze mam samochód seryjny, buduje na jego bazie taki samochodzik do tego rwd trophy, jest zgodny z tymi wymienonymi przepisami.
w regulaminie jest napisane ze musze mieć ze soba na badaniu homologacje oraz ksiazke samochodu sportowego. pytania są nastepujace.
1 skad taką homologacje mopge sobie wziąć??
2 w jaki sposób samochód uzyskuje taką ksiązke wozu sportowego??
  
 
1. Z PZM
2. Na pierwszym BK dostajesz.
  
 
Pomysł niezły. Warunki niespecjalnie wyszukane...Oby się tylko udało to "sprzedać"
  
 

ah gdyby tak swapy mogły startowac...
  
 
podobno ruszyc ma jakas nowa klasa E ( zamiast H ) i beda w niej dopuszczane modowane fury
takze prototypy i formulki, co prawda nadal obwarowane zalacznikiem J ( klatka ukl. gasniczy i takie tam )

ale moze to tylko kolejna plota??
  
 
widac ze cos sie rusza w normalnym kierunku w naszej kochanej ojczyźnie. te przepisy coraz to nowe wymagania [pomału zabijają sport i zawezają grono ludzi którzy go uprawiają.
ta klasa to moze taka odskocznia od dna za niewielką kase można sie wybic moim zdaniem.

słyszałem też o czyms takim jak klasa rwd do 2,0l w rallycrossie ale to tylko słyszałem od osoby związanej pośrednio z RC a nie od jakiegos działacza wiec info może nie być w 100% pewne
  
 
Ciekawe czy BIS z silnikiem od malucha byłby traktowany jako swap