| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2007-01-11 17:10:21 Troche klopotow moze sprawic rowniez silnik krokowy. Szczegolnie na zimnym silniku i niskich obrotach u mnie silniczek krokowy rowniez sterowal ssaniem |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2007-01-11 22:28:28 falujace obroty wskazuja w twoim przypadku na silniczek krokowy,
tym bardziej ze masz instalacje gaz bez, kompa co potwierdzaloby ta teze |
karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-01-11 22:29:48 Z tego co wyczytalem w poscie to Dart91 ma chyba gazniczek |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2007-01-11 22:50:33
no wlasnie a ze jestem noga w temacie gaznikowca, to czekalem spokojnie az mnie ktos wyleczy bo wlasnie myslalem ze w gazniku nie ma krokowego (obroty reguluje sie recznie przeciez ) trzeba szukac dalej |
Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2007-01-12 00:36:19
Recznie to sie reguluje ssanie, nie obroty ![]() |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2007-01-12 00:46:09
chodzilo mi o to ze na gazie na jalowym biegu (gaznik nie posiada instalacji z kompem od gazu) i takie obroty mozesz dowolnie podnosic i zmniejszac regulujac srubka gaz |
Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2007-01-12 01:12:52
Na wtrysku dokladnie tak samo srubka na przepustnicy mozesz regulowac obroty 900,1100, bynajmniej tak mialem w PONY 1.5 MPI Podnosilem sobie na wyzsze zeby lepiej sie zachocywal jak nie dostanie ssania |
karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-01-12 17:21:09
Na wtrysku tez mozna krecic srubka tylko ze krokowy bedzie probowal korygowac to i moze zaczac sie cyrk. gdybys odlaczyl krokowy to moglbys sobie ustawic przepustnice w danym polozeniu i nic by jej nie przestawialo.Krokowy a tak dokladnie ,, serwo naped przepustnicy'' sluzy do uchylania przepustnicy czyli tak jakby automatycznemu dodaniu gazu w zaleznosci od warukow pracy silnika. [ wiadomość edytowana przez: karol208 dnia 2007-01-13 09:37:48 ] |
fiB HF MEMBER Hyundai Excel Elbląg | 2007-01-12 18:33:58 Proponuje przeczyścić zawór PCV jak jest zapchany to może się tak dziać, ja też miałem problemy z obrotami na jałowym, wyczyściłem EGR, PCV i się polepszyło, a na koniec śrubą sas1 dokręciłem aby było pięknie i kłopotu już z tym nie mam. A polecam przeczyszczenie przepustnicy. Polecam stronkę http://mitsubishifan.webpark.pl/index.html tam jest dużo przydatnych rzeczy. |