Test diagnostyczny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zrobilem test diagnostyczny przy pomocy diody.Jednak nie potrafie odczytac kodow blyskowych moze ktos POMOZE.

TEST PRZY WYŁĄCZONYM SILNIKU I WŁĄCZONYM ZAPŁONIE

TEST PRZY WŁĄCZONYM SILNIKU

Moze ktos przetlumaczy z fordowskiego na polski
POZDRAWIAM



[ wiadomość edytowana przez: DZIN dnia 2006-08-30 19:19:04 ]
  
 
odnośnie pierwszego testu czyli przy włączonym zapłonie :

na samym początku 2 szybkie mignięcia oznaczają włączenie zapłonu, nastepnie test EEC.

test I - kody miękkie - masz 3 mignięcia 1_1_1 (odstęp między mignięciami ok 2sek) oznacza kod 111 - wszystko ok ! Potem znowu 3 mignięcia - jest to powtórzenie kodu !!!

test II - kody twarde - pierwsz cyfra kodu (setki) wymigana jest 5 razy potem odstęp 2sek i kolejna liczba (dziesiątek) 1 raz i ostatnia liczba (jedności) 2 razy. Czyli 11111_1_11 - kod 512 !!! Potem ten kod jest analogicznie powtórzony.

Pomiedzy odczytem kodów miekkich i twardych jest jedno mignięcie (jak na filmiku) z odtepem około 5sek

Jeśli ty będziesz miał wiecej błędów niż w tym przypadku to zostaną one wymigane a nastepnie powtórzone. Czyli np jak bedziesz miał 4 błędy to zostaną one powtórzone jeszcze raz.
  
 
Wielkie dzięki .... próbowałem to rozpisać na 2-cyfrowe kody i wychodziły mi dziwne rzeczy ...
a ten kod 512 oznacza "uszkodzenie pamięci dynamicznej lub jej obwodu" a po polsku bardziej co to moze znaczyć?
  
 
W moim przypadku ten błąd spowodowany był przepalonym bezpiecznikiem nr 7. Przed zdiagnozowaniem miałem problem z obrotami tzn podczas wrzucenia na luz podczas jazdy obroty spadały mi do 200 - 300 rpm. Wymieniłem bezpiecznik i wszystko ok. Acha bezpiecznik ten odpowiedzialny jest tez za światełko od ręcznego.
  
 
A na tej stronie wyczytałem, że fordy z lat 1990-1996 mają kody 2-cyfowe ... zresztą zapraszam do lektury i czekam na komentarz
  
 
aaaa!!! z tymi oborotami to mam to samo, ale lampka ręcznego świeci mi się , jutro sprawdzę bezpieczniki
a czy mógłbyś zerknąć fachowym okiem na 2 filmik?
dzięki
  
 
z tego filmiku to można wyczytać kody : 57;521;167

Ale pierwszy kod 57 nie pasuje bo chyba filmik nie jest nagrany od samego początku !!! Moim zdaniem prawidłowe kody to:
167 i 521 a następnie zostają powtórzone i znowu 167 i 521
  
 
widze ze koledzy uzywacie testera tego z dioda a co myslicie o czyms takim
http://moto.allegro.pl/item153129548_interfejs_diagnostyczny_euroscan_auta_europejskie.html

Czy to jest lepsze, czy ktos mial cos takiego i diagnozowal ?
  
 
Kody błędu ZETECa 92-94