Kupię silnik 1800 dohc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w tytule.
Kontakt tel : 0694-882-925 Marcin
  
 
Kumpel ma blok 1800, wał i glowice, Reszte osprzetu mysle ze tez by znalazł. Brakuje tylko korbowodów i tłoków(poszły do 2,0)
  
 
Cytat:
2007-01-10 23:24:58, Michallodz pisze:
Kumpel ma blok 1800, wał i glowice, Reszte osprzetu mysle ze tez by znalazł. Brakuje tylko korbowodów i tłoków(poszły do 2,0)



korbowody od 1,8 w 2.0 to raczej niezbyt dobry pomysl
  
 
Pod turbo w sam raz Oczywiscie miałem na mysli same tloki ale korbowodów tez nie ma


[ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2007-01-10 23:47:39 ]
  
 
Cytat:
2007-01-10 23:46:56, Michallodz pisze:
Pod turbo w sam raz Oczywiscie miałem na mysli same tloki ale korbowodów tez nie ma [ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2007-01-10 23:47:39 ]

to pod turbo sie dopręża motor?


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Ee, sprawa jewst prosta, tłoki mam ja
  
 
Cytat:
2007-01-11 06:54:53, mar125 pisze:
to pod turbo sie dopręża motor?


Oczywiscie pomyliłem sie miałem na mysli korbowody
Korby od 1,8 sa krótsze niz te od 2,0 wiec tlok nie znajdzie sie w GMP tylko nizej. Nie wiem czy przypadkiem ze wzgledu na krótsza korbe nie zajdzie potrzeba podciecia tłoków(i lub wału) aby sie nie zderzyły. Ale zawsze mozna zapodac to razem z walem od 1,8 do bloku 2,0 co bardzo mocno obniza stopien sprezania(tłoki sa ponad 1 cm nizej w GMP)