Spaliłem kompa (ECU) :/ - Szczęśliwy finał :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bez owijania w bawełne:
Padł mi akumlator a potrzebowałem coś sprawdzić, więc podpiąłem prostownik zamiast akumlatora. No i prawdopodobnie uwaliłem komputer... Objaw jest taki, że pompa paliwa zaraz po przekreceniu kluczyka nie daje impulsu tylko pracuje ciagle. Przekażnik jest na sto procent sprawny (bezpieczniki również ok.). Samodiagnostyka wogole nie rusza, jeszcze nie probowałem go odpalic - sprobuje na kable.


Czy ma ktoś MK5 1,6 EFI? Chciałbym sprawdzić mój komputer. Jesli to mozliwe to jaknajszybciej PPPIILLLNNNEEEE!!!!! Błagam.
Nie mam dostępu do forum, jestem w garażu. Proszę o jakiś kontakt - oddzwonie (tel w profilu).
Pozdro i Wesołych Świąt
P.S.
Proszę bez komentarzy na temat głupoty pomysłu i mojej własnej


[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2006-12-22 19:04:17 ]

[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2006-12-22 19:10:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2006-12-22 19:24:00 ]

[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2007-01-09 23:15:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2007-01-12 18:34:24 ]
  
 
ja mam kompa od 1,6 cvh efi
ale 20km od krk
  
 
Dzieki za pomoc, jak cos to bede sie kontakował. Póki co potrzebuje sprawdzic mój komputer w czyims samochodzie. napisz jeszcze ile ten komputer by kosztował
P.S.
Dalej siedze w garażu a kumpel pisze za mnie ze swojej chaty.
  
 
co do kompa to zaptroponuj cos na priw
jaszybciuej jak bedziesz wierdział czy twój jest spra2wny bo ktos juz jest zainteresowany
ja niestety też jestem uziemiony i nie mam jak przyjechac do ciebie://
co za wariat podpina prostownik do instalacji
  
 
jedz z tym kompem do ASO ... moze wystarczy go przeprogramowac. podlaczyles sam goly prostownik? czy przez akumulator? w tym 2 przypadku na 100% nic zlego by sie nie stalo wiec moze nie ma paniki.
  
 
ehhhhhhhhhhh więc tak.........
zabrałem sie za podpinanie AWM i el. szyby, jutro miałem wklejać grzana szybe o 8 rano...
auto stało 2 miesiace w garażu i aku padł, więc odpalilismy na kablach
wszystko cacy po czym wjechałem do garazu spowrotem aku dalem na prostownik i zaczalem podpinać... chciałem szybe sprawdzić a że aku był po stołem to podpialem sam prostownik :/ wkońcu też 12V :/

dopiero po wszystkim zdalem sobie sprawe co zrobiłem :/

Pre100n - spróbuję jutro zadzwonić do ASO czy wogóle jest sens...
Komp jak juz kumpel pisał poniżej nie startuje samodiagnostyki, auto nie pali i pompa chodzi non stop....

a miało być tak pięknie ;/
  
 
Silnik to 1,6 EFI CVH LJF 1991r bez ABS i wspomagania

Podstawowe pytanie czy podejdzie mi KAŻDY komputer od 1,6 EFI ??
  
 
Tak,kazdy od1,6 EFI - co do aso to nie ma sensu bo te kompy drogie nie sa - ja za 50 zl sprzedalem.
  
 
Dzięki Seba
Pocieszyłes mnie że nie drogo i ze każdy podejdzie
  
 
Cytat:
2006-12-22 19:23:38, polityk pisze:
Dzięki Seba Pocieszyłes mnie że nie drogo i ze każdy podejdzie


jakby ten komp od Arka nie wypalił to dzwoń..tez gdzies taki mam.
  
 
Ja mam podobny problem!!!!Mam mk6 92r 1,8 zeta+ gaz (golas).Po podpieciu pod komputer okazało sie,ze komputer auta adoptuje pompe paliwa jako klimatyzacje.Silnik trzyma 1500-1900 obrotów,czasami jest dobrze,a innym razem skacze na obrotach lub gasnie.Natomiast pompa paliwa po przekreceniu kluczyka jak sie załączy tak chodzi...Macie jakiś "pomysł" na przyczyne tej usterki.
  
 
Cytat:
"komputer auta adoptuje pompe paliwa jako klimatyzacje."


niebardzo rozumiem...

tylko u ciebie auto odpala Stawiałbym raczej na problem z przekaźnikami/instalacją
od pompy masz brązowy malutki przekaznik

Skakanie obrotów - stara śpiewka: krokowy, przepływka etc...


[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2006-12-22 21:28:47 ]
  
 
Jak mozna zrobic taka glupote

Prostownik prostuje prad, ale jednopolowkowo, tzn, ze na wyjsciu masz te 12V ale przebieg pradu jest co druga polowke sinusoidalny !!! Wiec jak cos to zawsze przez akumulator, chociazby rozladowany.

Nie wiadomo dokladnie co moglo pojsc, pewnie obwod zasilania z diodami. Nie oplaca sie tego naprawiac. Kup inny sterowniki, koniecznie o tych samych numerach.

PS. Jesli zmienisz sterownik to nie wyrzucaj starego, tylko jakbys mogl to pozostaw mi do celow edukacyjnych
  
 
Oj mozna
głupio sie przyznać bo z prądem mam od zawsze doczynienia ale można
Zdalem sobie sprawe z tego po fakcie ;/

a co można z takiego sterownika zrobić ?
  
 
Cytat:
2006-12-23 00:58:33, polityk pisze:
Oj mozna głupio sie przyznać bo z prądem mam od zawsze doczynienia ale można Zdalem sobie sprawe z tego po fakcie ;/ a co można z takiego sterownika zrobić ?



Cele edukacyjne - czyli dobranie sie do procesora i odczytanie map paliwa i zaplonu
  
 
Jasne że ci go moge dać

Tylko pod warunkiem, ze jak wymyslisz jakiś tuning komputerka to powiesz jak to zaimplementować u mnie

może druga kostka pamieci z lepsiejszymi mapami ?
  
 
ehhh...

Więc dostałem od Kolegi Vince do testów sprawny ECU, ale niestety auto sie zachowuje tak samo...
nie pali, samodiagnostyka nie rusza, diodka mi sie świeci ciągle...

Podejrzenie padło na EDIS'a, bo wiecej elektroniki (poza radiem ) nie mam w essim...
Niedługo bede miał sprawnego EDIS'a i sie okaże, jednak zanim to nastapi chcialbym poteoretyzowac...

Jak przekrecam kluczyk to pompa zamiast impulsu pracuje ciągle.
Czy może to być problem w przekaźnikach ?
Może w skrzynce bezpieczników sie cos upaliło ?
Sam przekaznik pompy sprawdzałem i jest sprawny, ale jest jeszcze jeden od sterowania silnika czy jak sie to tam nazywa i nie wiem nawet jak on sie powinien zachowywac...
Poprostu zastanawia mnie kwestia tego co mogło sie spierniczyc jeśli nie EDIS i EEC... Chce sie na wszelki wypadek przygotować na weekend, bo podpiecie kompa i edisa to 3 minuty i jak nie zapali to mam 3 dni wolne zeby kombinować, a mi już koncepcji brakuje
  
 
spal dziada
  
 
te! spamer

nie ma opcji :]

naprawie go
  
 
kainek.....cicho nie denerwuj polityka

grzes trzymam kciuki