Pytanko o dźwięk w kokpicie po wyłączeniu wszystkiego

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Gdy kończę jazdę, wyłączam wszystko wyjęciem kluczyka. W samochodzie słychac jeszcze długo ciche brzęczenie (szum) z okolic panela z radiem.Nigdy nie doczekałem się ciszy. Gdy wsiadam po czasie to nic nie słychać Potem sytuacja się powtarza.

W tym panelu jest taki silniczek nie wiem do czego. W niektórych modelach wyłancza się od razu a w niektórych po 30 minutach. U mnie jest wogóla jazda bo chodzi cały czas. Wymieniłem już ten panel a mimo to silniczek nie przestaje chodzić.

Jest to wiatraczek od klimy, jest to jak najbardziej normalne pod warunkiem, że się wyłącza, wiem, że w e-39 często ulega to awarii i się nie wyłącza (a powinien po ok 30minutach).

Najlepszse jest to, że ja wymieniłem cały panel bo stary sam chciałem przerobić i go spaliłem, a mimo to się nie wyłancza. Więc to chyba gdzieś indziej leży wina. Nie znam się na tym ale jest to wkurzające. Jak kupiłem samochód to miałem słaby akumulator i co chwile się rozładowywał. Teraz mam od pół roku nowy i narazie jest ok.

a od czego zależy długość działania tego wiataczka? bo u mnie wyłącza sie po ok 10 min.

Witam