Ubywa płyn przez cylinderki, co musze wymienić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, co prawda chodzi o astre ale problem ogólny. Jak w temacie, w kanale nie widać śladu jednak po dolaniu i częstym hamowaniu ubywa płynu. Gdzie sprawdzić?


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2007-01-16 20:16:33 ]
  
 
Zdaje sie, ze musisz zajrzec do bebnow.
  
 
Miałem tak w sierce ,płyn zaciągało serwo z pompy hamulcowej ,walneła uszczelka w pompie i podciśnienie z silnika zasysało płyn do serwa ,serwo do połowy było zalane płynem
  
 
właśnie siedze w kanale i okazało sie że w bębnach tkwi problem. rozebrałem(po drodze spadł mi z kanału ale na szczęście to nie ford) i tryska na obu cylinderkach tylnych kół.
Tryska wtedy jak jest cylinderek wysunięty na maksa i teraz pytam czy jak założe koło to ten cylinderek nie będzie ciekł?
Wcześniej problem był w tym że źle były założone klocki.
Pomóżcie mi bo tego nigdy nie robiłem
  
 
klocki w bebnach ?

zakladam ze chodzi ci ze byly zle zalozone szczeki to ja bym juz chyba zawolal jakiegos kolesia zeby pomogl bo to sa hamulce jak cos sie jeszcze nie uda to zeby jakiejs tragedii nie bylo odpukac........

a pozatym jak juz cos niejest uszkodzone np gumki wew na cylinderkach bo mogles je wsciskac na sile pod kontem i mogla sie ciac ta uszczeleczka to juz bedzie cieklo na pewno trza w tedy wymienic

lepiej wyjmij jeszcze raz cylinderki obejrzyj dokladnie poluzuj odpowietrznik wscisnij jeden tloczek sprezynki i drugi tloczek naciagnij porzadnie te gumki zewnetrzne po puszczeniu cylinderka nie powinien sie rozleciec i skladasz reszte do kupy tylko prawidlowo to sa hamulce i pozniej odpowietrzanie nie ma prawa sie nic z tym dziac jezeli bedzie dobrze zlozone poszukaj sobie moze zdjec gdzies w necie jak te sprezyny i szczeki powinny byc zalozone pozdro
  
 
Ja tam u siebie wymieniłem i mam spokój.Stare to jeden ciekł,a drugi się zablokował z jednej strony.Tam gdzie ciekło,zaczęło troche rzdzewieć więc nie byłop co się namyślać.
  
 
Witka, właśnie wracam z batalii.
Te gumki na cylinderkach z zewnątrz są dziurawe, jak je wypchało na maksa to tryskało.
Właśnie chodzi oto że nie ma dobrych doradców a na najbliższych niestety najbardziej nie moge liczyć.
Niestety musiałem sam poradzić sobie z problemem.
Wywaliłem te elementy odpowiadające za podkręcanie szczęk(prawidłowa nazwa) bo były pogięte i przeszkadzały mi i nie odgrywały swojej roli. Jeszcze raz będe tam zaglądał ale już na dziś musiałem skończyć.
Ręcznego wogóle nie było a teraz po dokręceniu rozpieraka już jest i jak narazie nieźle.
Nic nie odpowietrzałem a hamulce są narazie na dotyk. Jutro w pracy zobacze jak sie sprawdzą.
Wszystkie rzeczy co poprzednio sie nauczyłem zrobiłem sam więc i te pewnie sie naucze. Jako listonosz musze często go odpalać i gasić więc takie częste hamowanie niszczy silnik jak i hamulce a ręczny jest potrzebny, wcześniej nie było go wogóle a i sam pedał jak na zawołanie.
Dzięki Organo. Rysunek poszukam.
  
 
Wlasnie na weekend przerabiałem temat. Rozebrałem oba bębny i okazało się, że ciekną cylinderki. Poleciałem do sklepu po zestaw uszczelek. Okazało się ze jeden komplet uszczelek kosztuje 11 pln a nowy cylinderek firmy Lpt kosztuje 18 pln. Wybór był oczywisty - szkoda czasu na naprawy cylinderków