MotoNews.pl
  

Potrzebny opis wiązki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiązka w MK7 przy nogach kierowcy.Są dwie a potrzebuję opis do lewej.Chodzi o podłączenie sterownika centralnego zamka.Niestety opis Matysa nie ma u mnie zastosowania bo nie zgadzają się kolory kabli.
  
 
12+ pomarańczowy z niebieskim
otworz bialy z fioletowym paskiem
zamknij zołty z czarnym paskiem

lub

12+ czerwony lub cerwony z zoltym paskiem
otworz bialy
zamknij złoty

[ wiadomość edytowana przez: Matys318 dnia 2007-01-14 14:32:54 ]
  
 
mam tak:
biały z czerwonym
pomarańczowy
czarny x 3
pomarańczowy z czarnym
fioletowy z czarnym
fioletowy z niebieskim x 2
czarny z zielonym
fioletowy z żółtym
pomarańczowy z żółtym
fioletowy z pomarańczowym
fioletowy z żółtym
fioletowy
  
 
hmm koledze w mk7 sie zgadzało wszystko tu nie wiem radze:
rozebrac tapicerke znalesc kostke od centrala i miernikiem dotknac klemy + a druga koncowka do kostki od centrala pokolei spr kable przez zamykanie i otwieranie auta powinno sie pojawiac napiecie przez 2s znajdziesz kable
  
 
To za bardzo skompliksowane i czasochłonne a wchodzę już tylko przez bagażnik
  
 
Może jednak ktoś?
  
 
To może teraz?
  
 
up
  
 
Nikt nie ma?
  
 
Czy chodzi o wiązkę idącą do drzwi? Bo dość zagmatwanie umiejscowiłeś "przy nogach" - to w gruncie zależy, gdzie się nogi trzyma

Sterowanie centralnym w Mk7 '96 (zarówno z jaki i bez DL) masz na przewodach o takich kolorach, jak kol. Matys318 napisał. Bankowo. Obawiam się, że nie tą wiązkę rozprułeś. Proponuję wyjąć gniazdo złączki drzwiowej (to w słupku) i tam obejrzeć przewody.

+12 zasilania - pomarańczowo-niebieski, 4 pin złącza drzwiowego
masa - czarny, 5 pin złącza
otwieranie - biało-fioletowy, 6 pin złącza
zamykanie - żółto-czarny, 7 pin złącza

Inaczej nie będzie. A jak chcesz opis tych przewodów, które podałeś, to musisz napisać do jakiej najbliższej wtyczki dochodzą.
  
 
Faktyczne nie ta wiązka Dzięki wszystkim, ale po podpięciu ten skubaniec nie działa.Zero reakcji na pilota.Czy ma znaczenie w którym miejscu się podłaczam? Za fabryczną centralką czy przed?
  
 
jak wpinasz się przed, to sterujesz właściwie centralką.
Ja bym się wpiął na wyjściu z centralki do siłowiników.
  
 
A o jaką fabryczną centralkę chodzi?
  
 
Cytat:
2007-01-19 05:58:26, WilK pisze:
A o jaką fabryczną centralkę chodzi?


Z tego co wiem, niektóre MK7 miały centralkę sterującą centralem (zwłaszcza wersje z podwójnym ryglowaniem)
  
 
Zwłaszcza...