Pytania do posiadaczy silnika 1.3 / oraz regeneracja wkładki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolega zakupił Escorta VAN-a z silnikiem 1,3 i w związku z tym potrzebuje troche pomocy. Przede wszystkim rozrząd; pasek czy łańcuch ? W sklepach internetowych dla rocznika 1992 występuje tylko jednostka 1,4 ? Co ciekawe w ogłoszeniu podawano taki własnie silnik, ale w dowodzie rejestracyjnym jest 1,3. I teraz nie wiemy wkońcu jaki to silnik. Po czym rozróżnić te jednostki. Druga sprawa to wyrobione wkładki oraz kluczyk. Temat wałkowany wielokrotnie ale nie znalazłem odpowiedzi. Gdzie w okolicach Katowic regenerują wkładki ?
  
 
mam 1.3 silnik, pokrywa się różni, pokrywa popychaczy, jest fota mojej 1.3 w dziale" kupię......" co do wkładek to nie ruszałem, bo do kitu był kluczyk, orginał i zapasowy, dorobiłem w punkcie dorabiania kuluczy i działa wyśmienicie a jest łańcuch .....to słychać
pozdro jak coś to pisz
  
 
1.3 jak i 1.1 jest na lancuchu (gaznik) a jak jest z mono to nie wiem a co do wkladki to napewno sa wyrobione zapadki raczej nie do zrobienia w domowych wrunkach koszt ok. 40 zl wiem ze kolega cabrioadolf zajmuje sie naprawa zamkow pytaj jego
  
 
A ma ktoś namiar na VIN detector ? Ewentualnie mogę na priva podesłać VIN do sprawdzenia.

Autko ma przejechane 167 albo 267 kkm. Czy powinien wymieniać łańcuch rozrządu?

[ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2007-01-14 21:12:01 ]
  
 
lancuch z reguly jest dorzywotni moj tez mial ponad 200tys i sprawowal sie ok
  
 
Cytat:
2007-01-14 20:50:51, bobo_ssj pisze:
1.3 jak i 1.1 jest na lancuchu (gaznik) a jak jest z mono to nie wiem


takze posiada lancuch . . dopiero z tego co wiem Endura posiadala pasek, ale nie jestem pewien . .
  
 
Endura tez na lancuchu mozna wymienic ew. przy okazji remontu.
  
 
ja mam 1.3 wielopunkt i tez mi sie zdaje ze mam lancuch jednorzedowy, napinacz mechaniczny.
ogniw lancucha 46
dlugosc lancucha 438,15 mm

pozdro

[ wiadomość edytowana przez: wer1207 dnia 2007-01-14 22:16:08 ]
  
 
Nie chcę zakładać nowego wątku więc zapytam tu. W jaki sposób zdemontować przycisk klaksonu z kierownicy w Essim MK6 (Jakaś śrubka, zaczepy?) Oczywiście docelowo chodzi o zdemontowanie kierownicy.
  
 
Przycisk klaksonu no to normalnie przez szarpnięcie. Jak nie ma poduszki, bo jak jest to raczej ostrożnie. U mnie akurat jest już zaślepka wiec po "męsku" z nią.
  
 
1.1 ,1.3 wersje gaznik ,wtrysk mono,wtrysk wielopunktowy miały rozrząd łańcuchowy. Wyjątek to 1.3 CVH ma pasek ale ten silnik występował w modelu mk3 i chyba mk4.Zresztą łatwo poznać 1.3 z rozrządem łancuch ma korek wlewu oleju taki komin zatykany plastikowym korkiem od którego odchodzi gumowy przewód.
1.4 miały rozrząd na pasek wizualnie szeroka pokrywa zaworów i z reguły żółty korek wleu oleju.