Weber

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukam danych regulacyjnych gaźników Weber 44 IDF 21
  
 
chodzi o Weberki bocznossące tak ??
jeśli tak to masz artykuł na stronie F&F jeśli nie to nie jestem wstanie ci pomóc.....
  
 
Akurat moje są normalne tj.pionowe (górnossące) dzięki.
  
 
Te gaźniki (44IDF 20 i 21) były oryginalnie montowane w silnikach Fiata 124 Abarth Rally.
Podstawowe dane, które mam:
gardziel 36 mm
dysza główna 145
dysza główna powietrza 200
rurka emulsyjna F9
dysza biegu jałowego 55
poziom paliwa 10 mm.
Mam jeszcze przekrój tego gaźnika z zaznaczonymi wszystkimi częściami, ale niestety wszystko po włosku.
Może chcesz pozbyć się tych gaźników ?

Pozdrawiam
  
 
Raczej nie są na sprzedaż.Dzięki bardzo. .Okazuje się że są to niezłe tuby wbiłem "weber 44 idf" w wyszukiwarce i okazało się że były one w mnóstwie aut (oczywiście nie seryjnie).Ja kupiłem silnik 132D1000, skrzynię i wał razem z tymi gaźniorami. Tylko jak to wyregulować ?
  
 
Do regulacji tego typu gaźników potrzebujesz co najmniej 2 wakuometrów z dławieniem podciśnienia. Jeżeli masz wakuometry to w zasadzie synchronizacja gaźników nie stanowi problemu. Gorzej z ustawieniem składu mieszanki. Praktycznie nie da się tego zrobić jeżeli nie zmierzysz składu spalin oddzielnie dla każdego cylindra czyli najlepiej mieć kolektor rurowy z otworami na sondę w każdej gałęzi (jak w Ritmo 130TC).

Pozdrawiam
  
 
A i jeszcze jedno - podstawowe rysunki różnych weberów:
www.piercemanifolds.com/weberexplode

Jeśli macie jakieś adresy podawajcie.

Pozdrawiam
  
 
Witam.
mam uno 1000fire weber 32 TLF jak jest zimny to gaśnie na wolnych obrotach, jak sie nagrzeje to pracuje tak jak by ssanie sie minimalnie włączało i wyłączało. pomocyyy....
  
 
Tu jest budowa tego gaźnika i całego silnika zresztą

http://wwwnt.if.pwr.wroc.pl/kwazar/jaktopracuje/135486/content/fiat.htm

proponuję zadać pytanie tu www.elektroda.pl


[ wiadomość edytowana przez: GDA dnia 2007-01-26 11:25:05 ]