Esio szrpie przy 2000 obr

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem podczas zmiany biegu np. z 1 na 2 przy 2000 obr i gwaltownym wcisnieciu gazu samochod szrpnie nie przyspiesza dopiero po chwili wchodzi na obroty jak zmieniam biegi na wysokich obrotach to tego nie robi ma ktos jakas diagnoze
  
 
jak Ty zmieniasz zmieniasz biegi przy 2000 obrotow i w ten sposob gwaltownie przyspieszasz to sie nie dziwie,ze szarpie
sprawdz przewody wn, swiece
  
 
W KONCU OD 1,8 16V COS BY TRZEBA BYLO WYMAGAC NIE BEZ POTRZEBY JARA 10L NA 100KM PO DRUGIE NIE TYCZY SIE TO TYLKO ZMIANY Z 1 NA 2 TYLKO Z3 NA 4 JEST TO SAMO
  
 
1.8 jest na tyle elastyczny, ze o zadnym szarpaniu przy 2000 nie mam mowy
ale co jest przyczyna to nie wiem

a tak na marginesie, sporo Ci jara benzyny.......
  
 
ALE PO ZA SZARPANIEM DOBRZE CIAGNIE TYLKO TO SZARPANIE A TWOJ RADEX ILE JARA?
  
 
nie pisz z caps lockiem bo to moze denerwowac
65% trasa(poza miastem, ale i tak ciagle skoki bo same wiochy i dziury, pobocze-jak to w polsce 35 miasto.
raz mi tylko spalil powyzej 8l a dokladnie 8.2. a tak to utrzymuje sie miedzy 7.2 a 7.8.
sposob jazdy: o wiele za szybko , ale zauwazylem, ze ten silnik to lubi, bo spalanie ani drgnie.....
  
 
Ja mam też problem z szarpaniem ale troche inny.Najbardziej odczówa się go 1 i czasem 2 biegu.Jadąc na 1 imając 2000-2500 obrotów puszczam gaz i auto tak ze 2 razy szarpnie i dopiero hamuje silnikiem w miarę normalnie czasem delikatnie poszarpując,a na 2 to też ze 2 razy szarpnie a później już jakoś w miarę normalnie hamuje.Co to może być?
  
 
U mnie działo sę tak samo na poczatku gdy kupiłem essa(lipec tego roku).Po miesiącu zacząłem lac pb98 i ustało ale teraz gdy przymroziło znowu zaczął sobie poszarpywać Więc podłączam sie pod temat.
  
 
ktos poruszal temat tego szarpania po puszczeniu gazu jest z tym zwiazane jakas czujka przy skrzyni obok linki od predkosciomieza czy jakus tak podobno to czesto zawodzi i kolesie to odlanczaja i jest oki
  
 
lekkie szarpnięcie przy chamowaniu silnkiem to raczej objaw normalny natomiast co do szarpania przy przyspieszaniu tez tak miałem - efekt jakby przerywania. Mechanik zdiagnozował pompę paliwa ale nie wymieniłem jej bo nie miałem kasy i bardzo dobrze bo jedyne co zrobiłem to przeczysciłem takim sprayem (contact spray) wtyczkę od przepływki i jeszcze tą która wchodzi w rurę dolotu od filtra powietrza do przepustnicy i na drugi dzień efekt był zauważalny.. warto moim zdaniem sprawdzić też świece, kable WN i filtr paliwa...