Szczeki hamulcowe?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanie Ponoć w escortach były montowane 2 rodzaje szczęk hamu.a czy istnieje jakaś zależność co do montażu odpowiednich do danego typu? a pytam bo chyba musze wymienić i teraz nie wiem jakie mam kupić
  
 
Chyba tylko różnica w rozmiarze bębna hamulcowego, 180 i 203 mm.
  
 
w kombi sa wieksze 203"
  
 
jezelipotrzebujesz 203mm to mam nowki na sprzedaz.....
  
 
Cytat:
2007-02-02 22:37:39, kaes pisze:
w kombi sa wieksze 203"



niekoniecznie

podaj vin to sprawdzę jakie masz
  
 
Cytat:
2007-02-02 22:42:21, slawas1 pisze:
niekoniecznie podaj vin to sprawdzę jakie masz



a to bym w zyciu nie pomyslal.od czego to zalezało?zawsze bylem pewien ze od masy.ale skoro to nie to to pewnie od silnika
  
 
Cytat:
gardenia1 pisze:
Mam takie pytanie Ponoć w escortach były montowane 2 rodzaje szczęk hamu.a czy istnieje jakaś zależność co do montażu odpowiednich do danego typu? a pytam bo chyba musze wymienić i teraz nie wiem jakie mam kupić



piszesz ze "CHYBA" musisz wymienic, radze sprawdzic czy rzeczywiscie masz ztarta warstwe scierna??!! bo moze masz "glebokie rowki" w sciankach bebnow (tzw. kolnierz) od szczek, co w rezultacie daje dluga droge rozpychania szczek przez cylinderki hamulcowe. SPRAWDZ tez "mechanizmy samoregulacji szczek" to taka metalowa połka z wahlarzem zaczepiana na sprezynach....sprawdz czy wahlarz sie trzyma czy sie slizga (w wyniku ztartych "ząbków" co w rezultacie pomoze tylko wymiana "samoregulatorów" ponoc drogich) wahlarz musi sie ruszac,,,ale nie slizgac sie,,,ma byc zaczepiany na "zebach" jesli jest nieruchomy,,,swiadczy ze jest zapieczony ,,, trza go wyczyscic, przesmarowac.
LEKKO NIE BEDZIE !
  
 
Cytat:
2007-02-02 22:59:42, COYOTE-25 pisze:
... bo moze masz "glebokie rowki" w sciankach bebnow (tzw. kolnierz) od szczek, co w rezultacie daje dluga droge rozpychania szczek przez cylinderki hamulcowe. ...



Maksymalnie utrudnione Wydarte bębny po prostu
  
 
Cytat:
2007-02-02 22:59:42, COYOTE-25 pisze:
piszesz ze "CHYBA" musisz wymienic, radze sprawdzic czy rzeczywiscie masz ztarta warstwe scierna??!! bo moze masz "glebokie rowki" w sciankach bebnow (tzw. kolnierz) od szczek, co w rezultacie daje dluga droge rozpychania szczek przez cylinderki hamulcowe. SPRAWDZ tez "mechanizmy samoregulacji szczek" to taka metalowa połka z wahlarzem zaczepiana na sprezynach....sprawdz czy wahlarz sie trzyma czy sie slizga (w wyniku ztartych "ząbków" co w rezultacie pomoze tylko wymiana "samoregulatorów" ponoc drogich) wahlarz musi sie ruszac,,,ale nie slizgac sie,,,ma byc zaczepiany na "zebach" jesli jest nieruchomy,,,swiadczy ze jest zapieczony ,,, trza go wyczyscic, przesmarowac. LEKKO NIE BEDZIE !


Jest to mozliwe ze po 95tyś bębny są do wymiany?
Pisze że "może" bo juz nie długo braknie mi regulacji na lince hamulcowej z stąd moje pytanie o szczęki?!
  
 
Powiadasz VIN?

[ wiadomość edytowana przez: gardenia1 dnia 2007-02-03 20:22:38 ]
  
 
ja to juz mam 141 tys przebiegu a bebny caly czas te same :/ i rowki spore ,,,niedlugo wiosna bede wymieniac