Silownik centralnego master

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wymienial ktos ostatnio silownik od centralnego u kierowcy na jakis zamiennik z allegro i moglby polecic konkretny model, taki ze pasuje do esperaka bez zadnych przerobek?

-----------------
..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::..
  
 
Cytat:
2007-02-09 16:14:26, lucas48 pisze:
wymienial ktos ostatnio silownik od centralnego u kierowcy na jakis zamiennik z allegro i moglby polecic konkretny model, taki ze pasuje do esperaka bez zadnych przerobek?



przeróbki są konieczne:

kabelki
trzeba skrócić pręt od siłownika do zamka (najlepiej go po prostu zagiąć)

Co do rozmiarów i mocowania - pasuje chyba każdy, więc wybierz najtańszy, najlepiej ze sprzęgiełkami.
  
 
Cytat:
2007-02-09 16:41:42, Robert_S pisze:
przeróbki są konieczne: kabelki trzeba skrócić pręt od siłownika do zamka (najlepiej go po prostu zagiąć) Co do rozmiarów i mocowania - pasuje chyba każdy, więc wybierz najtańszy, najlepiej ze sprzęgiełkami.



Jesli masz w tym jakies doswiadczenie, rzucilbys linkami? zabieram sie do wymiany wszystkich 4 w drzwiach, rozumiem z archiwum ze master jest drozszy niz reszta? choc to i tak grosze wiec co mi tam - ot, chcialbym zeby mi ktos polecil bo jak juz nie bedzie pasowac to nie bede sie nerwił sam na siebie a przerobki to n/p

http://www.allegro.pl/item164968872_silownik_master_sila_6_kg_sprzeglo_starmach.html

czy to moze byc jako masterek? 6kg to chyba styknie na nasze porąbane zimy ale czy master ma tylko 4 kable czy 5?



[ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2007-02-09 17:22:56 ]
  
 
Cytat:
2007-02-09 16:41:42, Robert_S pisze:
przeróbki są konieczne:
kabelki
trzeba skrócić pręt od siłownika do zamka (najlepiej go po prostu zagiąć) Co do rozmiarów i mocowania - pasuje chyba każdy, więc wybierz najtańszy, najlepiej ze sprzęgiełkami.


kabelki to juz wiem ze trzeba przerabiac

powiadasz ze pret bede gial... ciekawe jak mi to wyjdzie

mocowanie - no mam szczera nadzieje ze bedzie pasowalo, dlatego tez pytam bo jak nie bedzie pasowalo to nawet nie bede mial jak zrobic nowych dziur

-----------------
..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::..
  
 
Cytat:
2007-02-09 17:18:42, Cwikus pisze:
Jesli masz w tym jakies doswiadczenie, rzucilbys linkami? zabieram sie do wymiany wszystkich 4 w drzwiach, rozumiem z archiwum ze master jest drozszy niz reszta? choc to i tak grosze wiec co mi tam - ot, chcialbym zeby mi ktos polecil bo jak juz nie bedzie pasowac to nie bede sie nerwił sam na siebie a przerobki to n/p http://www.allegro.pl/item164968872_silownik_master_sila_6_kg_sprzeglo_starmach.html czy to moze byc jako masterek? 6kg to chyba styknie na nasze porąbane zimy ale czy master ma tylko 4 kable czy 5? [ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2007-02-09 17:22:56 ]



6 kilo (w zasadzie powinno być niutonów) to wg mnie przesada...
te na 3 N sprawują się doskonale.

Większa siła = większe obciążenie styków (może się wypalić przekaźnik w module sterowania) a także większe siły działające na mechanizmy zamka - może to się okazać dla niego destrukcyjne. 6 N to jednak spora siła.

mocowanie w esperaku jest standardowe, więc chyba wszystkie uniwersalne siłowniki będą pasować.
Pręt oryginalnie jest nieco za długi - trzeba go zgiąć by odległość między jego zaczepami się zmniejszyła. Jest on bardzo sztywny, więc raczej nie ma obawy, że się w późniejszej eksploatacji rozprostuje. Sam kąt zagięcia trzeba dobrać eksperymentalnie.
Można też spróbować kombinacji z tym prętem dołączanym do zestawu, ale ja z jakiegoś powodu wolałem to pierwsze rozwiązanie.
  
 
Ostatnio zmieniałem mastera
kupiłem na wolumenia taki zwykły za 18zl
prawie bez przeróbek

prawie...
przumocuj sobie takowy siłownik do blaszki która jest w zestawie a blaszke do fabrycznych dziur, a i kabekli w Esperaku maja inny kolor niz na nowym siłowniku

i hula jak dziki
a mozesz go kupic w budach przy samej ulicy w sob one sa chyba do 13 a jak kupisz to po drodze przyjedz do mnie to zajedziem na parking reduty to zdejme boczek i nie bedzie trzeba kombinowac z podłaczeniem bo bedziemu mieli wsio czarno na białym

czas roboty 15 min


[ wiadomość edytowana przez: Kula69 dnia 2007-02-09 20:36:07 ]
  
 
Cytat:
2007-02-09 20:10:38, Kula69 pisze:
(...)zajedziem na parking reduty to zdejme boczek i nie bedzie trzeba kombinowac z podłaczeniem bo bedziemu mieli wsio czarno na białym czas roboty 15 min


dzieki Kula za mile spotkanie i pomoc w montazu!!!!!!!!

-----------------
..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::..
  
 
Cytat:
2007-02-11 21:35:05, lucas48 pisze:
dzieki Kula za mile spotkanie i pomoc w montazu!!!!!!!!



Spox , polecam sie