| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lucas48 Klubowy Weteran ![]() BMW 530i Warszawa Ursynów | 2007-02-09 16:14:26 wymienial ktos ostatnio silownik od centralnego u kierowcy na jakis zamiennik z allegro i moglby polecic konkretny model, taki ze pasuje do esperaka bez zadnych przerobek? ----------------- ..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::.. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-02-09 16:41:42
przeróbki są konieczne: kabelki trzeba skrócić pręt od siłownika do zamka (najlepiej go po prostu zagiąć) Co do rozmiarów i mocowania - pasuje chyba każdy, więc wybierz najtańszy, najlepiej ze sprzęgiełkami. |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2007-02-09 17:18:42
Jesli masz w tym jakies doswiadczenie, rzucilbys linkami? zabieram sie do wymiany wszystkich 4 w drzwiach, rozumiem z archiwum ze master jest drozszy niz reszta? choc to i tak grosze wiec co mi tam - ot, chcialbym zeby mi ktos polecil bo jak juz nie bedzie pasowac to nie bede sie nerwił sam na siebie a przerobki to n/p
http://www.allegro.pl/item164968872_silownik_master_sila_6_kg_sprzeglo_starmach.html czy to moze byc jako masterek? 6kg to chyba styknie na nasze porąbane zimy ale czy master ma tylko 4 kable czy 5?
[ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2007-02-09 17:22:56 ] |
lucas48 Klubowy Weteran ![]() BMW 530i Warszawa Ursynów | 2007-02-09 17:56:39
kabelki to juz wiem ze trzeba przerabiac powiadasz ze pret bede gial... ciekawe jak mi to wyjdzie
mocowanie - no mam szczera nadzieje ze bedzie pasowalo, dlatego tez pytam bo jak nie bedzie pasowalo to nawet nie bede mial jak zrobic nowych dziur ----------------- ..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::.. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-02-09 18:22:38
6 kilo (w zasadzie powinno być niutonów) to wg mnie przesada... te na 3 N sprawują się doskonale. Większa siła = większe obciążenie styków (może się wypalić przekaźnik w module sterowania) a także większe siły działające na mechanizmy zamka - może to się okazać dla niego destrukcyjne. 6 N to jednak spora siła. mocowanie w esperaku jest standardowe, więc chyba wszystkie uniwersalne siłowniki będą pasować. Pręt oryginalnie jest nieco za długi - trzeba go zgiąć by odległość między jego zaczepami się zmniejszyła. Jest on bardzo sztywny, więc raczej nie ma obawy, że się w późniejszej eksploatacji rozprostuje. Sam kąt zagięcia trzeba dobrać eksperymentalnie. Można też spróbować kombinacji z tym prętem dołączanym do zestawu, ale ja z jakiegoś powodu wolałem to pierwsze rozwiązanie. |
Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2007-02-09 20:10:38 Ostatnio zmieniałem mastera
kupiłem na wolumenia taki zwykły za 18zl prawie bez przeróbek prawie... przumocuj sobie takowy siłownik do blaszki która jest w zestawie a blaszke do fabrycznych dziur, a i kabekli w Esperaku maja inny kolor niz na nowym siłowniku
i hula jak dziki a mozesz go kupic w budach przy samej ulicy w sob one sa chyba do 13 a jak kupisz to po drodze przyjedz do mnie to zajedziem na parking reduty to zdejme boczek i nie bedzie trzeba kombinowac z podłaczeniem bo bedziemu mieli wsio czarno na białym czas roboty 15 min [ wiadomość edytowana przez: Kula69 dnia 2007-02-09 20:36:07 ] |
lucas48 Klubowy Weteran ![]() BMW 530i Warszawa Ursynów | 2007-02-11 21:35:05
dzieki Kula za mile spotkanie i pomoc w montazu!!!!!!!! ![]() ![]() ----------------- ..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::.. |
Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2007-02-11 21:45:16
Spox , polecam sie |