Jakie nastawy bilsteinów?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jakie radzicie nastawy bilsteinów nowych na nawierzchnie szutrową, będe też chciał w nich skorzystać też w trzech wyścigach górskich, a tak to głównie szuter około 11 eliminacji.

Z góry dzięki za pomoc!
  
 
a w jakim samochodzie ??
  
 
Bieńczyk i tak zrobi po swojemu :p
  
 
Nie ustawisz dobrze amorków na rózne nawierzchnie, najlepiej mieć np 2 kpl na tył, tudzież np Koni które mają regulowaną siłe tłumienia odbicia. A Bieńczyk będzie chciał ustawić po swojemu, ja aby utwardzić tył o 30 % musiałem sporo z nim podyskutować . Żółte Bile są takim kompromisem troche, raczej bardziej twarde niż miekkie.
  
 
126p.

A powiecie mi czy jest coś lepszego do 126p niż Bilstein ?
  
 
hehe coś lepszego, jak bil kosztuje tyle co kosztuje to pomyśl ile bu musiało kosztować cos lepszego.
  
 
Nie chodzi o cene ! Jest coś lepszego ?
  
 
Cytat:
2007-02-03 20:51:49, Chwiej pisze:
126p. A powiecie mi czy jest coś lepszego do 126p niż Bilstein ?



Dwa Bilsteiny
  
 
Hehe... ale cuś innego
  
 
bil rządzi!!

mam o 30% twardsze na tyle a przód normal żółty i nie zamienie na nic innego!!
  
 
I jak na szutrze się sprawuje?
  
 
Jest jeszcze Koni 80-2282 , mam takie, jednak jeszcze nie przetestowałem. Mają regulowaną siłe odbicia, można z mieciutkich zrobić beton (niestety nie mozna regulować na aucvie, trzeba je zdjąć) , ja kupiłem bardzo okazyjnie, na nawierzchnie typu snieg, szuter, bo z utwardzonymi bilami to jest perwersja na luźnych nawierzchniach. Kosztują coś około 330 zł sztuka

Generalnie bardzo istotne są sprężyny (ich twardość) dobrane pod dane amorki. Np sprężyny truck + sportowy żółty Bil (nastawy kjs)+swap w moim odczuciu działają słabo, spreżyny są po prostu za twarde, i bil nie wytłumia odbicia należycie.

[ wiadomość edytowana przez: Art126 dnia 2007-02-03 22:40:20 ]
  
 
Cytat:
2007-02-03 22:15:45, Chwiej pisze:
I jak na szutrze się sprawuje?


to jest mieszczuch ja nim nie startuje
EDIT:
a propo mam na seri sprężynie (żółta) ciachniętej o zwój
i jest akurat


[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2007-02-03 22:46:02 ]
  
 
Możecie napisać coś więcej o Koni jak się sprawuję, jakieś fotki i gdzie kupić i za ile ?
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=170323&c=0&f=25

Tu masz więcej, poszukaj w wyszukiwarce, foty dawałem w jakimś z tematów.
  
 
Koni jest dużo mniej wytrzymałe od Bilsteina, najpewniej nie wytrzyma sezony katowania w KJS i szutru. Poza tym nie można ich regenerować.

P.S. Maluch brata ma 4x Bilstein, tylne utwardzone. Sprężyny seria skrócone, resor seria sklepany.