Zerwał sie rozrzat w 1.6 efi JAKIE konsekwencje

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
zerwał mi sie dzisiaj rozrzat w 1.6 efi 8 zaworowy Jeszcze nie rozebralem silnika i moze ktos wie co sie w takim przypatku namieszac sie w silniku!! Bo słyszałem ze nie w karzdym sie gna zawory itp.. ?????
  
 
U mnie poszedl pasek i nic sie nie stalo , a mam 1.4 mono 92'. Oby u Ciebie tez nic sie nie stalo.
  
 
tez mam taka nadzieje !!! dzieki za małe pocieszenie
  
 
Zaloz nowy rozrzad przkrec silnikiem recznie jak nic nie bedzie stukalo ani nie bedzie wiekszych oporow to sprobuj go odpalic, byc moze masz podciecia na zawory tak jak u mnie, ale musisz byc 100% pewien ze nic go nie blokuje zanim odpalisz
  
 
W 1.6 CVH były podcięcia na zawory, ale lepiej tak jak Inferno pisał, założyć pasek, wrzucić czwórkę i przetoczyć auto w przód i tył.
  
 
w monoo sie nic nie stanie!!! także niemasz sie co martwić.
Załuż nowy pasek ustaw na znaki i przekręć wałem pare razy i jak nic sie nie dzieje to w droge
  
 
Hihi, ciekawe, co to znaczy monoo
  
 
rozrzad... rozrzaD.... ROZRZĄD.. błagam..
  
 
Cytat:
2007-02-07 20:14:37, polityk pisze:
rozrzad... rozrzaD.... ROZRZĄD.. błagam..



NiErZąD
  
 
mi 3miesiace temu w takim samym silniku zerwal sie pasek, i skonczylo sie tak ze mam nowy silnik :/
  
 
hmmmmmmmm zawory, ew popychacze, w najgorszym to wałek rozrządu, no chyba ze zawór by sie wbił w tłok
  
 
Cytat:
2007-02-07 20:24:46, WilK pisze:
NiErZąD


przyrząT, narząT, a potem świąT i nierząT .................. kaRZdy zna takie przypaTki !!!!!!!

Sorki za komentarz, ale ten post mi wyjątkowo humor z rana poprawił - tak trzymać !



[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-09 07:28:38 ]
  
 
Cytat:
2007-02-07 01:37:04, cabrioadolf pisze:
witam zerwał mi sie dzisiaj ( rozrzat ) ......


Sugeruje ściągnięcie głowicy - brak objawów przy przetaczaniu nie świadczy o tym, że nic się nie stało - koszt niewielki - uszczelka + szukanie klucza - niestety troche czasu trzeba poświęcić, ale śpisz spokojnie

Konsekwencje to :
- pogięte (nieszczelne) zawory,
- uszkodzone tłoki,
- pocharatane gładzie,
- uszkodzona głowica,
- problemy z wałkiem, korbami, popychami,
- i kilka innych drobiazgów.
Tzn. ogólny bałagan.


[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-09 07:59:30 ]
  
 
to nie zazdroszcze mi tez kiedyś tak sie stało w sierce 2.0dohc i dramat łancuch strzelił ... silnik z przekładka 1500 pln jeszcze mi źle sprzegło zamontowali i musiałem kupic zaraz nowe tragedia co sie okazało to silnik który zamontowałem miał byc szczelny i w super stanie brał olej i musiałęm robic znowu remont po 50 tyś naprawa 1400 pln po remoncie wku,,, sie i sprzedałem sierke i mam essiego
  
 
jak coś to mam silnik na sprzedanie
  
 
hmmm a ja właśnie straciłem 300.00 na nowy pasek, napinacz i rolkę, mechanik powiedział mi ze w ostadniej chwili przyjechałem
  
 
Cytat:
2007-02-09 08:56:20, piter771 pisze:
hmmm a ja właśnie straciłem 300.00 na nowy pasek, napinacz i rolkę, mechanik powiedział mi ze w ostadniej chwili przyjechałem


a jak to stwierdzil ze w ostatniej??
  
 
Cytat:
2007-02-09 08:26:31, marcinson pisze:
to nie zazdroszcze mi tez kiedyś tak sie stało w sierce 2.0dohc i dramat łancuch strzelił ... silnik z przekładka 1500 pln jeszcze mi źle sprzegło zamontowali i musiałem kupic zaraz nowe tragedia co sie okazało to silnik który zamontowałem miał byc szczelny i w super stanie brał olej i musiałęm robic znowu remont po 50 tyś naprawa 1400 pln po remoncie wku,,, sie i sprzedałem sierke i mam essiego



No offence, ale doprowadzić do zerwania łańcucha to wyczyn.