Instalacje elekrtyczna MKVII DIESEL

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
heelol panowie i panie przed chwilka odebralem telefonik w sprawie diesla

chodzi o to czy ktos ma moze schemat instalacji elektrycznej do MK7 roczn. 97
- wyjscia ze skrzynki bezpiecznikow
- komora silnika

sprawa dotyczy silnika endura D

dzwonil nowy uzytkownik essa ktory sprowadzil go z belgi i jak sie pozniej okazalo auto jest po spaleniu komory silnika i ma wsadzona instalke od essa z rocznika 90(instalka jest bez kompa i zaczyna sie sypac) moze mlodszy nie umial mi powiedziec

klient jest z ok polanicy zdroj i prosi o kontakt w tej sprawie nr 691 53 63 75 lub 748681689

ps byc moze zaloguje sie u nas na forum
  
 
UP
  
 
Siedze i męcze się - brak klapki na bezpiecznikach a układ inny niż w jedynej polskiej książeczce musze rozpruć wszystko - jak to połapać na pąpie lucasie bez modułu wymieniać pompe ?
  
 
Uuu lucas bez dołączonego sterowania chodzi dosc kulawo.
  
 
co zrobić - silnik pracuje na strasznym łomocie - mały przebieg i głowie ściągnąłem / sprężanie sprawdziłem / czyli wszestko w środku jest ok - przyspieszać kąt na czuja czy szukać manualnej pąpy nie wiem jak gryżć ten temat - b prosze kolegów o porade
dopisek - na zimnym kanał straszny z odpaleniem - przy okazji padnięty przekażnik żarowy musze spinać odpalanie świec, może ktoś posiada?


[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-01-19 11:34:53 ]
  
 
W książce WKiŁ o Escorcie, wydanie 2003 bodajże jest aneks o silnikach TD i schematy. Ktoś z forumowiczów będzie miał w formie elektronicznej, albo też namiar na linka w sieci. Kilkakrotnie ów link pojawiał się na forum. Wystarczy poszukać.
  
 
W tej książeczce wiąski są pokazane w / opakowaniu / nie ma rozebrania, a skrzynka jest inna . b dziękuje za odzew. pozdrawiam William Kurtyka.


[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-01-19 11:34:20 ]
  
 
Cytat:
2007-01-17 06:13:22, william0000 pisze:
W tej książeczce wiąski są pokazane w / opakowaniu / nie ma rozebrania, a skrzynka jest inna . b dziękuje za odzew. pozdrawiam William Kurtyka. Ja w Toulose mieszkam - Francja - to a, propos Prowansji [ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-01-17 06:19:28 ] [ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-01-17 06:22:22 ] [ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-01-17 06:23:34 ]




to wlasnie jest ten kolega o ktorym pisalem w pierwszym watku i jego problemie z autem

witam w rodzinie klubowiczy i zachecamy do uzytkowania forum i powodzenia z essem

ps koledzy nie krzyczec na nowego kolege on pierwszy raz na forum i sie UCZY!!!
  
 
Gigi24, w takim razie się przypomnij w piątek wieczorkiem. Porobię pdfy z instalką do 1,8D i 1,8TD. Wtrysk Lucasa, to już wiem. Może jeszcze troszkę szczegółów, będzie łatwiej szukać.

P.S. William, ja mieszkam w tej biedniejszej Prowansji
  
 
wilku sprawa dotyczy wlasnie wiliama

jesli dobrze pamietam to chyba dzis wraca do prowancji :d

skontaktuj sie z nim
  
 
"na zimnym kanał straszny z odpaleniem"
to mi wyldada na "przestawiony" zapłon.
  
 


[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-01 18:18:11 ]
  
 
Pompa przerzuca paliwo do sprężarki i stąd skoki na obrotach, kłopoty z zapalaniem wynikają z braku elektroniki - nie można na niej jeżdzić !!!


[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-03 11:32:56 ]
  
 
Pozdrawiam. wróciłem z krajów i ostro zabrałem się za essiego - temat pompy rozwiązałem zamieniając ją na manuala przy okazji odpowietrzania paląc rozrusznik . Zostały mi tylko kabelki - rozprółem wszystkie wiązki i kleje to po kawałku.

Pierwszy problem!
Kabelki !!!!!!
I tu mam wielką prośbe do kolegów o schemat instalacji do 1997td. mimo miłego odzewu klubowiczów i przesłanych mi schematów żaden nie pasuje do tego modelu - jedyny jaki jest od tego modelu / Wilku właśnie w tym aneksie o którym mówiłeś - posiadam nawet tą książke / ma nierozłożone kable w wiązkach i nie bardzo można dojść co gdzie się zaczyna, a gdzie kończy.

Drugi problem!
jak podłącza się wejścia do przekażnika podgrzewania świec żarowych. Jest 6 wyjść, 2 główne to wiadomo i boczne 4 które mam poplątane i nie wiem jak popodłączać - oznaczenia nie pasują do schematów ze starych modeli. odpalam teraz na dodatkowy przełącznik pod kierownicą co jest wyjątkowo kłopotliwe

Trzeci problem!
Przy przedostatnim prrzekręceniu stacyjki wszystkie kable mają pełne napięcie ?

Kolega jak zobaczył co się dzieje w aucie stwierdził, że buduje stacje telefoniczną


[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-03 12:58:34 ]
  
 
w trakcie naszej rozmowy przyszedł rozruch - biore sie za rozbieranie i sprawdzenie / rozrusznika /. Jak pompe odpowietrzac, bo wersji słyszałem wiele ?



[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-03 11:31:34 ]
  
 
Jeśli to Lucas, trzeba kręcić do skutku wspomagając się ręczną pompką. Bosch sam się odpowietrza, przynajmniej w 1,8D (wiem z autopsji)
  
 
SUKCES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Działa hula i buczy !!!!
Porada dla wszystkich mądrych inaczej czyli ja do nich się zaliczam - przed odpowietrzaniem pompy sprawdzić poziom paliwa w baku - banalne ale się zdarza - koszt: rozrusznik i trzy dni nerwówki.
Wilku schematy to jest to o co chodziło - wielka wódeczka w podziękowaniu.
Essi jeżdzi i domaga się elektryki - temat trudny ale damy radę
Jeszcze raz wielkie podziękowanie do klubiczów za wsparcie!!!!!!
Pozdrawiam William.


[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-04 04:18:49 ]
  
 
Moze mi ktoś podrzucic schemat elektryczny do 1.8 TD 95rok?
Znajomy kupił sobie niedawno kombiaka i nie moze dojść do ładu z podłączeniem silnika bo miał bite auto i ktoś kable poodłaczał i teraz nie moze dojść do ładu.
Ewentualne chematy poprosze na adres prz3m3k@poczta.fm

[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2007-02-08 19:28:18 ]