| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zupper LOB MEMBER BMW E39 528I Warszawa | 2007-01-28 18:38:33 A regulamin i menu forum czytałeś ? |
Hohlick DEADSOUL Opel Omega B Mrągowo | 2007-01-28 22:06:07 wyczyścili kieszeń a nie krokowy
jedź na podłączenie do kompa i wykasowanie starych błędów |
![]() KiLLPiT OPEL OMEGA B Gdansk | 2007-01-29 23:45:23 Witam.Błedy z kompa zresetowane i nadal tak samo,sporo poczytalem wczoraj i moze byc przepustnica zasyfiala ale jak nie ,to czeka mnie pewnie szukanie igły w stogu siana... Podobno moze byc lewe powietrze ,jakies kolanko od ODMY kurde nieznam takich pojec to nie moja branza ale mnie wkurzaja te obroty dziwne ze tylko na rozgrzanym silniku tak sie dzieje bo na zimnym jest EXTRA |
darek085 Opel Omega Radzyń Podlaski | 2007-01-30 17:41:35 Witam
Mam dokładnie ten sam problem , ja u siebie juz czyściłem krokowy , póżniej kupiłem nowy , sprawdziłem szczelność dolotu , myłem przepustnicy i nadal to samo . Komputer nie pokazuje żadnych błedów . |
![]() KiLLPiT OPEL OMEGA B Gdansk | 2007-01-30 17:52:10 Siemanko czy jest ktos kto to miał i roziazał ten problem z tymi obrotami (tylko na rozgrzanym silniku dzieja sie takie rzeczy) na zimnym jest super prosze o porady w ktorym kierunku pojsc? Czy wymiana silniczka cos pomoze? |
fjuczer LOB SYMPATYK Omega B Wrocław | 2007-01-30 18:16:27 Nie wiem czy dobrze rozumiem pierwszego posta, ale masz problem tylko podczas gdy samochód się toczy na luzie? Jeśli tak, to to chyba jest norma. U mnie jest tak, że gdy auto się toczy, to obroty zawsze są powyżej 1000. Gdy auto się zatrzyma, to spadają do ok 600-700. Gdzieś czytałem, że to właśnie tak ma działac. |
profil-usunięty | 2007-01-30 18:35:43
|
mpaolos LOB MEMBER LED_Mobil Omega B CD ... Częstochowa/Włocławek/Gdynia | 2007-01-30 18:54:51 Ja mam tak samo,
wyglada to tak jakby sterownik (simtec56) podnosil wolne obroty w czasie jazdy do 1100, a dopiero po calkowitym zatrzymaniu schodzil do 600/700 jest tak u mnie od zawsze-od nowosci w kraju, plywanie na niskich zaczelo sie u mnie po 1,5 roku, poczyscilem co sie dalo,sprawdzilem szczelnosci,krokowy i co tylko kto wymyslil, i przyzwyczailem sie poprostu, bedzie okazja to od innej sprawnej sztuki podmienie na chwile krokowca - tylko to jeszcze mi przychodzi do glowy - acha, na zimnym trzyma obroty bo ma dokladke powietrza z dmuchawki do ochrony katalizatora - poszukaj wyszukiwarka pozdrawiam/mpaolos [ wiadomość edytowana przez: mpaolos dnia 2007-01-30 18:57:27 ] [ wiadomość edytowana przez: mpaolos dnia 2007-01-30 21:03:27 ] |
![]() KiLLPiT OPEL OMEGA B Gdansk | 2007-01-30 20:05:57 Słyszałem odnosnie tego cisnienia ze jezeli jest zimny to dostaje wiecej czy jakos tak,i ze bedzie wtedy ok.Tylko ze wiem z doswiadczenia ze jak auto sie toczy to obroty max. powinny byc 500-600 tak mialem zawsze w innych samochodach i tak mam na zimnym silniku.Rozgrzany jak jest to niestety nieschodzi ponizej 1000. |
fjuczer LOB SYMPATYK Omega B Wrocław | 2007-01-30 20:35:45 To udało mi się znaleźc na forum vectry (do silnika X20XEV)
"I jeszcze jedno. Jeżeli samochód się toczy na luzie to obroty są utrzymywane na wyższym poziomie w okolicach 900 - 1200 obr/min. Do typowych obrotów biegu jałowego komp silnika 700 - 800 schodzi po całkowitym zatrzymaniu sie auta. Regulator pracuje na niskich napięciach sterowania i zabrudzenie styków może mieć wpływ na jego pracę." To się wydaje całkiem sensowne, bo łatwiej jest z pod świateł ruszyc z pełnego buta gdy silnik rozkręca się z 1200 obrotów zamiast 600. Tak na próbę odłączyłbym złącze od ABS i zobaczyłbym czy nadal trzyma podniesioną prędkośc obrotową. Pewnie nie będzie trzymał, bo niby skąd miałby wiedziec że się toczy(no chyba że bierze sygnał bezpośrednio z któregoś z czujników, ale nie wydaje mi się). |
mpaolos LOB MEMBER LED_Mobil Omega B CD ... Częstochowa/Włocławek/Gdynia | 2007-01-30 21:02:21 Odwczoraj smigalem z odlaczonymi ABS-ami
(zima, sniezek poslizgi te sprawy) i licznik no funkcjona, no a toto najpierwsze do pobierania predkosci, mniemam ze jednak ABS w naszych wozach jest jedyny do jej podawania. (ABS - 2 bezpiecznik w 2 rzedzie od prawej liczac - pod kierownica oczywiscie, po wyjeciu doradzam auta uzywac z rozwaga) pozdrawiam/mpaolos |
![]() KiLLPiT OPEL OMEGA B Gdansk | 2007-01-30 21:16:05 Czyli wychodzi na to ze jak odłacze ABSy to bedzie OK.Według was powinno byc tak ze obroty na biegu jałowym sa nawet 1200obr. tylko dlaczego wiekszosc samochodow ma 500-600obr. na biegu jałowym przynajmniej jakimi jezdziłem tak miały.I wreszcie dlaczego tak sie robi dopiero po rozgrzanym silniku??? Bo tego niekumam??? Na zimnym sa stałe na ciepłym wyzsze |
mpaolos LOB MEMBER LED_Mobil Omega B CD ... Częstochowa/Włocławek/Gdynia | 2007-01-30 21:31:40 no zaraz,
teraz to zamotales, czytaj dokladnie, sprawa 1 - stałe obroty na zimnym silniku, pływające na rozgrzanym - dmuchawa dodmuchujaca powietrze na zimnym silniku, wylacza sie po rozgrzaniu - brak dodatkowego powietrza - ujawnia sie nieujawniona usterka w ukladzie zasilania powietrza (nieszczelnosci,krokowy - wyszukiwarka LOB.) sprawa 2 - podwyzszone jalowe obroty w czasie jazdy spadaja po zatrzymaniu tu mozesz sprobowac z ABS - po odlaczeniu powinny stale byc niskie i tyle, nie mieszaj 1 i 2, to dwa rozne aspekty jednych wolnych obrotow pozdrawiam/mpaolos |
![]() KiLLPiT OPEL OMEGA B Gdansk | 2007-01-30 22:11:53 Rozumiem czyli prawdopodobnie sa nieszczelnosci w krokowym,a co maja do tego ABSy? |
NEWTON MV6 LPG KOMBI Witnica/ Gorzów Wlkp. | 2007-02-23 01:45:46 wITAM pANÓW!
zdecydowalem sie na zakup krokowca, dzwonilem w kilka miejsc wszyscy mowia ze nnie maja do MV6 3.0. gdzie sprawdzić nr katalogowy? a może to jest to samo co w 2,5 (do tego maja wszyscy). pozdro NEWTON |
![]() KiVash LOB SYMPATYK Omega MV6 3.0 Warszawa | 2007-02-23 16:13:44 No to ja zadam laickie pytanko.
Jako,ze cosik stało mi sie z ABS-em i mi nie działa nie wiem czy on tez ma duzy wpływ na obroty,ale ja mam po rozgrzaniu ok 900obr/min i pytanko gdzie jest "śrubka" do przykręcania obrotów? jezeli takowa jest. |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2007-02-23 16:24:33 nie ma zadnej srubki do obrotow. jedynie mozna zmniejszyc obroty podlaczajac pod komputer. wracajac do postow wyzej. gdy sie wlaczy silnik do nie ma nigdy 600 obrotow ma wieksze poki sie nie nagrzeeje. a co do tych obrotow na biegu jalowym to nie ma prawa miec 1200 obrotow na biegu jalowym. jesli podczas jazdy wyrzuci sie na loz obroty spadaja szybko do okolo 1000 obrotow a pozniej juz wolniej do 600 obrotow. wiec napewno masz cos nie tak. stawiam na krokowy bo ja juz kilka razy u siebie podpinalem inne zeby sprawdzic czy jest juz ok. i te nie szczesne lewe powietrze utrapienie kazdej omegi. zajedz po prostu do dobrego mechnika ktory ma pojecie o samochodach a nie do tych co odepna na chwile akumulator i przeczyszcza styki i ma byc ok. nie zawsze trzeba sie kierowac kompuerem. bo czesto czujniki dzialaja tylko zle wskazuja parametr. a wlasnie przypomnialo mi sie cos wlasnie. orginalne obroty to 600 ale czesto slysze ze ludzie maja wiecej w omegach i wydaje mi sie poprostu ze ktory mechanik nie da rady sobie poradzic z tymi obrotami zwieksza je bo juz przy takich obrotach nie slychac i nie czuc ze silnik sie telepie albo cos. niby pracuje rowno. [ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-02-23 16:28:19 ] |
Szpelu Omega Sedan Warszawa | 2007-02-23 17:39:46 witam
wymiana krokowca i bedzie ok
u mnie wieszaly sie obroty (ok.2000 obr) falowaly lub omcia zupelnie gasla. Najpierw wyczyscilem krokowca ale pomoglo na jakies 2 tygonie i znowu. Kupilem oryginal (nowka) krokowca na Allegro za 199 pln i jest OK! pzdr. |