MotoNews.pl
  

Warto bieżnikowane?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie szybkie pytanie! Jade do wulkanizatora i nie wiem
używki czy bieżnikowane z roczną gwarancją?
Podobne te starsze bieżnikowane lubiły sie rozklejać?!
A jak teraz? technika poszła do przodu?
  
 
Ja mam zimówki bieżnikowane. Guma jest ok, ale jak się wejdzie szybciej w zakręt to je słychać znacznie bardziej niż niebieżnikowane.
  
 
a chcesz zyc?
ja juz nie raz widziałem, co prawda w wiekszosci w TIRach, jak odlatuje sobie bieznik - pelno tego na allegro, ale nie polecam nikomu - jaką gwarancje dostaniesz jak sie zakręcisz gdzieś na drzewie??
  
 
no własnie wulknizatorzy mowia ze to juz nie te czasy ze teraz bieznikowane sa porzadne :/ nie wiem juz sam
  
 
Opona to nie tylko bieżnik. Używane są lepszą opcją, oczywiście jesli nie maja xx latek na karku bo takich też jest sporo.

Moja sugestia, poszukaj dobrych firmowych używek, tylko patrz na datę produkcji i stan(czy sa równo zużyte, nie sa poząbkowane lub czy nie leżały gdzieś x lat)

Wystarczy dobrze szukać

pozdrawiam
 
 
Bierz używane. Nigdy nie bieżnikowane (wiem co mówie kolegi ojciec robi w wulkanizacji). Tylko tak jak kolega Zajob powiedzial, żeby nie byly zjechane i stare wtedy jeszcze Ci posłużą.
  
 
ja ma przykrą przygode z bieżnikowanymi i dla tego odradzam
  
 
A moim zdaniem ceny nowych opon w internecie sa na tyle niskie ze niewarto oszczedzac tych 50zl i kupic nowki...
  
 
Cytat:
2007-03-12 13:45:42, sielak pisze:
A moim zdaniem ceny nowych opon w internecie sa na tyle niskie ze niewarto oszczedzac tych 50zl i kupic nowki...



Dokładnie. Różnica miedzy regenerowanymi a nowymi jest niewielka - zależy od rozmiaru (ale przeważnie do 50pln/szt).
Bieżnik będziesz miał nowy, ale kord stary. Na pewno będą głośniejsze niż nowe. IMHO nie warto