Stuki w zawieszeniu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Wczoraj wymieniałem amortyzatory, sworznie wahaczy i końcówki drążków (zewnętrzne).....
Niby wszystko powinno być oki, ale podczas jazdy po nierównościach z przedniego zawieszenia dobiegają do mnie jakieś stuki (dość głośne)
Może macie jakieś pomysły?
  
 
Podejrzewam, że to przekładnia kierownicza - ale tym nie musisz się przejmować - tłumaczył mi facet z ASO, że ona czasem hałasuje, bo jest to przekładnia olejowa.
Jednak stuki nie powinny występować podczas np. przejeżdzania przez garb prostymi kołami.
Jeżeli występują tylko przy skręconych kołach przy nierównościach to się wyluzuj...
  
 
Po pierwsze jak zamontowali Ci końcówki drążków - oryginały to będą pukać, bo ten typ tak ma ( tylko DU-oskie).

Po drugie napisałeś o wymianie amortyzatorów. Prawdopodobnie mechanik nie dokręcił jak potrzeba nakrętki kontrującej amortyzator.

Po trzecie mogą być już wypracowane łożyska McPhesona, gdzie przy nowych amortyzatorach mogą pukać.

Po czwarte coś może być nie tak z górnym elementem osłony goleni. Często w nim wycinają cię wąsy trzymające do kupy cały ten element. Powinno się go wymienić przy wymianie amortyzatorów ( 35 PLN szt ).
  
 
Cytat:
2003-05-31 08:50:03, Darkmen pisze:
Witam.
Wczoraj wymieniałem amortyzatory, sworznie wahaczy i końcówki drążków (zewnętrzne).....
Niby wszystko powinno być oki, ale podczas jazdy po nierównościach z przedniego zawieszenia dobiegają do mnie jakieś stuki (dość głośne)
Może macie jakieś pomysły?



Sprawdź jeszcze sworznie kulowe wahacza.
Potrafią nieźle hałasować, szczególnie jak koło nagle opada w dół na jakimś wyboju.


[ wiadomość edytowana przez: Andrzei dnia 2003-06-01 20:11:26 ]