| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pzssquad Omega B Warszawa | 2007-02-13 16:01:21 Witam
Bezpośrednio za filrem przciwpyłkowym(kabinowym) znajduje się klapka ,zamyka ona chyba dojscie powietrza z zewnatrz u mnie ta klapka jest zawsze w pozycji zamknietej.Nie reaguje na obieg wewnetrzny (mimo że słychac że cos się dzieje a;e widocznie nie tam)na klime i inne .Do tego próbując ją odepchnać ręką stawia duży opór i wraca w swoje połozenie zamknięte. Zorientowałem się juz ,że to było powodem potwornego parowania szyb w mojej omce.Narazie zrobiłem to na "sztukę",tzn włozyłem kawałek plastiku aby klapka ta była choć w 25% otwarta i parowanie mocno się osłabiło. Ale muszę to do kultury doprowadzić.Po to ona tam jest żeby działała poprawnie .Więc co odpowiada za sterowanie nią? Jak sie do tego dostać,trzeba pruć połowe kokpitu? P.S.Osoby z problemem parujacych szyb sprawdzcie czy u was też przypadkiem ta klapka nie jest wiecznie zamknięta. [ wiadomość edytowana przez: pzssquad dnia 2007-02-13 16:03:18 ] |
krzychoo2 Omega B Gliwice | 2007-02-13 16:09:49 Z włąsnego doświadczenia potwierdzam , że to jest główną przyczynąparowania szyb w aucie.
Da się ją otworzyć całkowicie tylko trzeba użyć troszkę wiecej "force". |
pzssquad Omega B Warszawa | 2007-02-13 18:14:17
Ale obawiam się ze coś sie połamie jak bede napierał. A jest pewnie po to żeby była otwarta ,a tylko czasem zamknięta i do takiej pierwotnej funkcjonalnosci chciałbym doprowadzic |