Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() 130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2007-02-14 13:26:05 No nie jest tajemnicą że niektórzy śmigają z rozwiertami. Mnie podobnie jak comarowi to nie przeszkadza bo na poziomie rajdów amatorskich głównie chodzi do dobry FUN, a nie o jakieś wzajemne oskarżanie się, niedomówienia i chorą walkę. No ale z drugiej strony jazda z rozwiertem to bądź co bądź oszustwo... |
profil-usunięty | 2007-02-14 13:28:11 3er , Rybeczko Ty moja, ja z żadnymi wiatrakami nie walczę, tylko chce poznać opinie innych co o tym sadza ![]() |
![]() snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2007-02-14 13:33:14 klasa 1 to klasa maluchów z silnikiem fabrycznym czyli niewazne czy masz 600 650 czy 662 czy rozwiert , ważne że na bloku malucha to nie rajd tylko zwykły kręcioł nikt tu nic niebedzie sprawdzać nic nie podlega homologacji, pozatym i tak kto ma lepszy sprzęt (więcej kasy) wygrywa, więc nawet jakby każdy czuł potrzebe jeżdzenia na seryjnych tłokach / wale to zawsze gdzieś coś innego pochyta |
![]() Mrally fiat 126 S650 Bierun | 2007-02-14 13:37:11 "Nie pomoże koni kupa ,jak kierowca bedzie dupa" to moje zdanie na temat rozwiertu
ale w klasie 652 jeden ma 35 drugi 45km to tez jest jakby nieuczciwe... |
![]() 130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2007-02-14 13:37:27 Klasa 1 to taka klasa OPEN... robisz co chcesz, wsadzasz co chcesz. Jakby to jakoś badali na kjsach to równie dobrze można by zakazać używania innych gaźników, instalacji jakiś chłodnic oleju itp. |
![]() snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2007-02-14 13:56:48 mnie jakoś zawsze bardziej denerwowało to że ktoś ma inny gaźnik bo to widać i podobno coś daje więc to dopiero jest bezczelność ![]() |
profil-usunięty | 2007-02-14 13:59:55 czyli jak kupie sobie rozwierta na 900 z glowica ktora ma 4 zawory na cylinder to nikt nie bedzie do mnie mial pretensji rozumiem ? |
![]() 130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2007-02-14 14:03:19 Do Ciebie będziemy mieć, ale do innych nie ![]() (joke taki ![]() |
![]() snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2007-02-14 14:04:10
jasne że nie, co innego jakbyś se kupił na 1100, i potem kogoś tym objechał ![]() |
profil-usunięty | 2007-02-14 14:05:20 wpadaj na srs'a ![]() ![]() |
![]() snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2007-02-14 14:12:13
dobra wpadne na oglądare to zobacze |
profil-usunięty | 2007-02-14 18:06:06 czemu nie startujesz? ![]() |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2007-02-14 18:51:40 A u Was dalej jest Klasa 1 do 652ccm?
Przeciez wg ramowego PZMot, klasa 1 juz jest do 900ccm, z mozliwoscia stworzenia markowej 126p (bez mowy o pojemnosci). Oczywiscie klub moze to zmienic jesli impreza nie jest czescia mistrzostw okregu... ale u nas generalnie klub zrobil po prostu 1 do 900cmm i juz ![]() Lap |
![]() snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2007-02-14 20:21:25 niewiem jak wygląda sprawa na drugim końcu polski ale u nas na śląsku jak zaczynałem zabawe też jakoś tak chyba niebylo klasy fiata126p , pozatym duzo teraz sprintów, prób szybkich, a konkurencja i frekwencja coraz większa
p.s. srs jest w planach to taka zmyłka była ![]() |
![]() KaKiGT gof3r ; rally fiest ... Trzebnica k/wrocławia | 2007-02-14 21:20:45 W tym roku jest jasny podział na klasy
pierwsza to WSZYSTKO do 903ccm a potem jak podał przedmówca. klasa maluchów teoretycznie nie wystepuje w świetle przepisów kajtkowych. Poszczególny organizator może daną klase stworzyć na konkrete zawody ale to jest wew. podział. Zaciągniete info od prezeski automobilkubu dolnyśląsk. dziekuje za uwage |