Kowal w okolicach poznania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam , właśnie robię przód w moim poldku , chciałbym zrobić też tył , nie wiem czy dawać resor do klepania ( mam 3 pióra ) czy ściąć wieszaki , pióro ponoć po klepaniu lubi pęknąć ;a po skruceniu wieszaków krzyżaki dostają po dupie

doradźcie co lepsze , na celu jest delikatne obniżenie w stosunku do przodu ( sprężynki od trucka - 1 zwój )

i czy możecie mi polecić jakiegoś kowala na terenie poznania i na jaką kwotę się przygotować , czy potrzebne będą nowe tuleje ?
  
 
Według mnie to lepiej sklepac niz przerabiac mocowania.
po drugie, jesli dobrze kowal je sklepie i odpowiednio zachartuje to nic ci nie pęknie. a tuleje nowe zawsze sie przydadzą, juz bedziesz mial na wierzchu to co za róznica??

w płocku jest fajny kowal, a czy w poznaniu to nie wiem

powodzenia
  
 
a ty u siebie sklepałeś ?

widziałem ,że na allegro kupiłeś amorki " KYB " jak się na nich jeździ , utwardzałeś je czy zostawiłeś serie ?

  
 
w rogalinku jest kowal, dokladnego adresu nie podam z pamieci, jak znajde to dopisze...
za maluchowski resor bierze 80zl, doklada lage i wymienia tuleje jak potrzeba, robi bardzo dobrze...

na obornickiej tez jest ponoc kowal, ale swietemu np. pekla dolozona przez niego laga, a innemu stoi przod jak na szczudlach...
  
 
dokładnie tak jak stachu mówi kowal to tylko i wyłącznie w rogalinku, robi bardzo dobrze, nie bierze za to wielkiej kasy a zna sie i widzi na pierwszy rzut oka co i jak.
A trafić do niego nie jest problem, jak jedziesz od strony mosiny przez most nad wartą to 2-3 uliczka w lewo, jest szyld z resorami wiec nie ma problemu by trafić. a to że wiarze resory pekają to norma, resory juz mają taką wade, zresztą wszystko sie kiedys kończy hehe
  
 
dzięki za informacje ; a to ,że pękają to chyb dlatego ,że jak kowal je obrabia cieplnie to robi pełno napręźeń których wcześniej nie było

a co mu powiedzieć , na ile ma sklepać , nie chcę totalnej gleby
  
 
Cytat:
2007-02-18 09:55:14, rafal125p pisze:
dzięki za informacje ; a to ,że pękają to chyb dlatego ,że jak kowal je obrabia cieplnie to robi pełno napręźeń których wcześniej nie było a co mu powiedzieć , na ile ma sklepać , nie chcę totalnej gleby



u mnie na wsi jesli auto stoi na tych resorach ( kowal widzi jak wcześniej stoi wysoko) to wystarczy mu tylko powiedziec panie prosze o np. 4, 5, 6 cm niżej i sztywno
  
 
tak jak mowi miles125 powiesz kowalowi ze chcesz np. 10cm nizej, bo teraz jest nadkole od kola 5cm... powinien wiedziec co i jak, mi zrobil pierwszy resor wg wlasnych wyliczen i trafil w dziesiatke