Dwa pionowe gazniki do dohc w polonezie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie proste jaki kolektor potrzebuje rzeby to upchnac zeby servo nie przeszkadzalo? Alquati skosny czy prosty ?

A i jeszcze czy dellorto drla i webber idf pasuja pod ten sam kolektor ?

[ wiadomość edytowana przez: felga dnia 2007-01-07 12:33:17 ]
  
 
webery i dellorto za wspolzamienne , wiec bez problemu podejda na ten sam kolektor
  
 
Samego wafla jak patrzylismy w kancie(prosty kolektor z fiata 124 pod piony) to wszedł bez problemu, z gaznikami nie wiem czy nie chacza bo podczas pomiaru nie dysponowalismy jeszcze nimi. Wiem ze ktos jak zakladal do siebie to załozyl serwo od poloneza MPI -ma ono spłaszczenie ze względu na uklad wtryskowy i do gazniorow tez pasi idealnie. Jezeli chodzi o kolektor pod 2 gazniki(obojetnie piony czy poziomy) to od tego czy bedzie on prosty czy z przesunieciem zalezy gdzie zamontujesz aparat zaplonowy jezeli jest prosty to aparat zaplonowy musisz przeniesc na głowice a walek z obudowa do naped uaparatu to deficytowy towar Ale jeszcze bardziej deficytowym towarem sa kolektory pod gazniki z przesunieciem na aparat...
  
 
piony wchodzą do kanta bez problemu na prostym jak i na przesuniętym kolektorze . poziomy tak samo.tym bardziej do poloneza


[ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2007-01-07 14:34:10 ]
  
 
O poziomach wiem ze wchodza -jakis czas gosciły u mnie pod maska
  
 
wlasnie mam naped na glowiczce w tej chwili. I chodzi tylko o wsadzenie miedzy servo a to plus wiec lukasa jest i nie wiem czy wieksze niz w kancie czy nie. Jeszcze do pompy paliwa , mam pome 6 barow bo walczylem z wtryskiem ale mnie juz k.. bierze. CZy jak zaloze regulator cisnienia plaiwa ze sruba regulacyjna i obnize ciesnienie z pompy to bedzie gralo , czy mniej wydajna pompa musi byc ?
  
 


pompa lucasa jest sporo mniejsza , a komora poloneza większa

kolektor pod tymi gaziorami jest przesunięty , aparat teoretycznie w bloku .

pompa el. do gaźników nowa kosztuje 120 zł , a na wtryskowej jest za duże ciśnienie ,ale można nad tym zapanować (regulator ciśnienia , inne domowe sposoby obniżenia ciśnienia )
  
 
U siebie mam pompe od abimexa i do gaznika jest ok. Trzeba jedynie przy pompie dac trójnik 8mm(od urządzen pneumatycznych, swój kupilem w castoramie, trzecie wyprowadzenie wpiete w odpowietrzenie baku) i zamienic przewody tzn pompa ma tłoczyc przez rurke o mniejszej srednicy która do tej pory byla powrotem. Przy pojedynczym gazniku podpina sie powrót przy podwójnych nie jest konieczny(u mnie po podpieciu przerywały po chwili jazdy -brak paliwa w komorze pływakowej) Filtr paliwa najlepiej jest dac od wtrysku
  
 
ok mam bak z gaznikowca i 4 krocce. 1 to przelew z wlewu , 1 odpowietrzenie. 2 krocce sa na smoku (jednoczesnie to plywak)
Jeden do silnika a drugi od ( przelew)
Dlaczego nie moge uzyc przelwu ?
Teraz czy pompy maja chodzic caly czas od momentu wlaczenia zaplonu , czy dopiero jak zaczynam krecic a pozniej jak silnik zaskoczy to caly cas podaje. W drugim wypadku potrzebuje jakis przekaznik do tego. Teraz trudno o "wafla" w polsce ? Bo mam 2 zestawy na oku, tylko pierwszy to 2 now idf webera z kolektorem a drugie to 2 now drla dellorto bez kolektora. Teraz ile kosztuje wafel ? Bo roznica miedzy nimi 1100zl. Chyba orginalny kolektor bedzie tanszy czy niewiele?
  
 
DObra mam seru mi powiedzial
Uzyje regulator cisnienia paliwa tylko czy ktos wie czy mozna dokupic ten kruciec od przelewu do drugiego gaznika ?
Tego co po prawej nie ma. Dellorto maja orginalnie przelew.
  
 
Jezeli jest dziura a brakuje tylko mosięznego wyjscia to wystarczy poszukac na szrocie od innego gaznika o tej samej srednicy i wkleic. Jezeli dziury nie ma a materiału w tym miejscu jest sporo to mozna samemu próbowac wywiercic dziure o odpowiedniej srednicy i obsadzic kruciec. Swego czasu była to dosc popularna przeróbka gazników w PN/DF kiedy mialo sie auto z powrotem a "nowy" gaznik nim nie dysponował
  
 
A czy ten prosty kwadratowy kolektor dało by rade założyć do silnika z aparatem w bloku jeśli by wyciąć ten kanał wodny ? Mam pożyczony kol. i nie moge go tak sobie pociąć, ale chce taki gdzies kupic, wyciąć kanał wodny i ewentualnie kąbinować z kopułką, żeby dać tą z przewodami w bok. Ktoś robił coś takiego? Jest szansa że to sie uda?
  
 
poszukaj sobie wala glowiczki i aparatu na glowice a nie Kombinujesz. Pozatym ja tam widze kruciec do serva...
  
 
albo wywal servo i wsadz ukosny kolektor pod piony , do dostania nowy w granicach 600-750 zl
  
 
Kruciec od serva można przenieść w inne miejsce i nie sprawia problemu. Nie chce kąbinowąc z taką głowiczką pod aparat bo to znów wałki, kombinacje. To auto jeździ mocno bokiem i nie moge sobie pozwolić na jakieś usterki w czasie zawodów, wiec to co jest złożone i co już działa to chciał bym nie ruszać.
  
 
hmm wymiana głowiczki i przeniesienie na nią aparatu to mniej babrania niż gniecenie się z aparatem w bloku nawet przy przesuniętyum kolektorze . Jestem w trakcie takiej przeróbki , przy okazji zmiany głowiczki , zmieniłem wałki na 280* trzeba mieć coś z życia
  
 
Cytat:
2007-02-12 22:41:08, Blady pisze:
hmm wymiana głowiczki i przeniesienie na nią aparatu to mniej babrania niż gniecenie się z aparatem w bloku nawet przy przesuniętyum kolektorze . Jestem w trakcie takiej przeróbki , przy okazji zmiany głowiczki , zmieniłem wałki na 280* trzeba mieć coś z życia


o.t.
a jak tam moje wałki? ślą sie jeszcze ?

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek