Skaczące obroty!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy lekkie wachania wskazówki obrotomierza są przyczyną wadliwego silniczka krokowego,czy może być jakaś inna przyczyna?
WOJTEK 2345
  
 
Przyczyn moze byc wiele. Np walniety przewod odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Wyszukiwarka to nie twoj wrog.
  
 
przyczyn może byś wiele ale najczęściej jest to krokowiec- wyczyść go preparatem do krokowców i wtedy zobacz.
  
 
Był czyszczony i może trochę się uspokoiło,ale dziwne jest to że nie dzieje się tak cały czas tylko czasem.
Pozdrawiam wszystkie bratnie "escortowe" dusze.
  
 
To może być VSS.
Chciałbym - jadąc na tym temacie - dowiedzieć się, czy ktoś może rozgryzł tą "śmieszną" płytkę czujnika obrotów. A może ktoś zna przyczynę dlaczego czujnik ulega uszkodzeniu?
Jeden raz VSS wymieniłem w serwisie, później wymieniłem samą płytkę z elementu kupionego na szrocie i jeździłem kolejny rok. Teraz mam powtórkę z rozrywki i myślę że trzeba zrobić krok do przodu i spróbować to naprawić. Da się?
 
 
Nikt się nie odzywa więc ponawiam pytanie:
Czy ktoś rozgryzł VSS - Vehicule Speed Sensor? Może wśród klubowiczów jest dobry elektronik, który skomentuje jak to działa i co się tu psuje?
Znalazłem, że współpracuje on z tzw silniczkiem krokowym, a w niektórych modelach nawet załącza wentylator - ile w tym prawdy nie wiem.
Mam foto elementu rozebranego na części pierwsze, ale jak tu wkleić?
Pozdro.. dla wszystkich klubowiczów
 
 
Najlepszy sposób na VSS to jego odłączenie.
Połowa forumowiczów jeździ z odłączonym i a wyszukiwarka potwierdzi, że nie powoduje to żadnych negatywnych skutków.
Także odłącz go i będziesz miał problem czujnika z głowy, na zawsze.
  
 
Jak nie wiesz jak wkleić to może zapodaj na e-mail: rmichalak8@wp.pl
A może masz też takie coś o napędzie krokowca - taki rozebrany na czynniki pierwsze. Jeśli okaże się że mój jest nieodwracalnie uszkodzony to rozbiorę go na drobne i również zamieszczę fotki.
Pozdrawiam.