Mokry rozrząd czyżby pompa??? (fotki) ;-))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bondziorno, grzebałem sobie dzisiaj przy moim Esim (częściowo rekreacyjnie a częściowo by ustalić gdzie mi znika płyn chłodniczy) no i postanowiłem sprawdzić w jakiej kondycji jest rozrząd, ściągnąłem pokrywe i o zgrozo widze ze cały jakiś taki zachlapany jest ( nie był to olej raczej woda (płyn) jak odpaliłem auto przy sciagnietej pokrywie to poczęło rozpylać dziwną substancje do okoła.

Moje pytanie brzmi czy to pompa wody do wymiany?? po czym to poznać??

A to zdjecia paska i plynu

zdjecie2
zdjecie1

zdjecie3

[ wiadomość edytowana przez: boskijolo dnia 2007-02-24 16:38:06 ]
  
 
Bardzo prawdopodobne,ja u siebie wymienialem,ale zauwazylem dopiero jak z obudowy rozrzadu zaczelo kapac.
Jesli nie ma innych miejsc gdzie widac cieknacy plyn,to prawie na pewno pompa.
sprawdz jeszcze czy w czasie pracy silnika nie masz cisnienia w zbiorniczku wyrownawczym plynu ,to wskazuje na uszczelke pod glowica.
Pozdrawiam powodzenia.
A i warto zwocic rowniez uwage na obudowe termostatu.
  
 
sprawdz jeszcze czy w czasie pracy silnika nie masz cisnienia w zbiorniczku wyrownawczym plynu ,to wskazuje na uszczelke pod glowica.

Cytat:



niewielkie ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym to normalny objaw – z tego co wiem w korku zbiornika wyrównawczego znajdują się specjalne zaworki, jeżeli są zaworki są sprawne to zabezpieczają układ chłodzenia przed nadmiernym wzrostem ciśnienia.

 
 
kiedys mialem bomble w zbiorniczku ale dolalem wody i bombli juz nie ma, ewidentnie cieknie mi z dolnej obudowy rozrzadu, wczesniej lecialo z takiej rury (chyba doprowadzajaca wode do bloku silnika) teraz juz nie leci, ten rozrzad nie powinien byc mokry nie?? powinno byc sucho tam
  
 
Powinno być sucho poprostu pada pompa , wymien przy okazji wymiany rozrządu i z głowy