| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2007-01-29 14:07:46 Witam,
Takie pytanko o nagrzewnicę: Czy przy odłączonych wężach wejściowym i wyjściowym, gdy wlejemy np. przez lejek wodę do jednego węża to woda powinna w miarę swobodnie wypłynąć z drugiej strony, czy raczej powinno sie bardzo delikatnie sączyć/kropić ? Czy po rozgrzaniu silnika, w trakcie pracy na biegu jałowym wąż wyjściowy powinien być praktycznie zimny ? Pozdrawiam. |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2007-01-29 14:22:26 po odłączeniu powinien być swobodny przepływ - wg mnie |
OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2007-01-29 15:58:19 ... właśnie też mi się tak wydaje, tym bardziej że od strony chłodnicy oleju "wali" pełną parą , więc z nagrzewnicy chyba też powinno podobnie. Po podłączeniu węża ogrodowego woda w miarę leci, ale jak naleję w lejek i zaleję cały wąż + lejek po sam czubek to z drugiej strony ledwo kapie.
Czy to oznacza że nagrzewnica jest przytkana? Trochę jest z nią zabawy więc chciałbym miec pewność. Jak to jest u was z tym wężem wychodzącym, czy jest on zimny czy ciepły ? Pozdrawiam. |
art13 MK VI, combi 1.6 16V Tychy | 2007-02-01 01:56:50 Przytkana niestety
W nową nagrzewnice jak dmuchniesz to nie czuć oporu powietrza, ja kupiłem na allegro z fiesty nową podbrube -było trochę kombinowania ale koniec końców kosztowała mnie 70 zł zamiast 300 zł oryginał ze sklepu. Wymiana nagrzewnicy to cały dzień roboty i jesli robisz to pierwszy raz to zacznij w wekend i najlepiej w piątek po południu -co byś sie do niedzieli wyrobił |
Danio667 Ford Escort MKIII & ... Suwałki | 2007-02-01 14:27:04 Moja nagrzewnica była kompletnie zatkana... myślałem że będę musiał wymieniać.. ale zdjąłem przewody i podłubałem śrubokrętem w rurce plastikowej.. i zaczął wysypywać się kamień.. no i podłączyłem pod wąż z garażu właczyłem wode i wypłukałem..ale potem było nadal słabe grzanie..to zrobiłem 4 sesje wrzącej wody i kamixu... no i teraz jest gorąco jak w piekle.. ![]() |
OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2007-02-02 16:18:20
... a te podróby to dobre są, czy nie warto się nimi interesować ? Pozdrawiam. [ wiadomość edytowana przez: OskaRGD dnia 2007-02-02 16:39:05 ] |
art13 MK VI, combi 1.6 16V Tychy | 2007-02-03 13:46:23 MRWTDi nie kazdy moze i musi
Jak bym musial to robic drugi raz to pewnie zrobił bym 4 razy szybciej i wlasnie nie sciągajac deski. U mnie problem był taki ze w czasie sciagania deski rozlaczylem jakis kabel zasilania skrzynki bezpiecznikowej lub go poluzowalem musialem wszystko sprawdzac i dokrecac od nowa. Co do podróby to nie wiem czy tak jest ale jak na razie nie narzekam, jest szczelna i b. dobrze nagrzewa kabine, narazie nie zauważylem róznicy miedzy stara oryginalna i ta nową. acha dodam jeszcze ze stara ciekła i strasznie w kabinie śmierdzialo [ wiadomość edytowana przez: art13 dnia 2007-02-03 13:48:37 ] |
OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2007-03-03 00:08:50 Witam,
Mam mały problem z wymianą nagrzewnicy. Odkręciłem po dwa torxy przy drzwiach + trzy przy szybie, wyjąłem radio, odkręciłem śruby (zdaje się że 13) na dole i na górze takich rurek od deską, zdjąłem osłonę przy lewarku, odkręciłem śrubę na końcu tunelu środkowego (tą w małym schowku), odłączyłem przewodu od nagrzewnicy, i zdjąłem tą blaszkę ... i teraz jest właśnie problem. Praktycznie cała deska jest luźna, tunel środkowy też. Obudowa nagrzewnicy jest do czegoś przytwierdzona i nie wiem do czego. Tak jak by na początku tunelu śr. lekko pod deską nagrzewnica jest jeszcze przymocowana dwoma torxami do deski, tylko nie za bardzo mam sie jak dostać do tych śrub. Coś przeoczyłem, co z tym dalej zrobić ? Jak zdemontowac ten tunel środkowy, prawie 3/4 jest w dwuch częściach tylko na poczatku się trzyma. Pozdrawiam. |
Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-03 00:17:42
nad radiem jedna,tunel - 2 sruby w schowku na kasety-reszta zatrzask.obudowa nagrzewnicy po nakretce 13 na strone odciagnij do dolu i przesun.w razie pytan dawaj na gg jutro bede wyciagal nagrzewnice po raz 4 w tym miesiacu ![]() |
OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2007-03-03 00:42:12 ... tak ta nad radiem tez miałem odkrecanie, w tunelu środkowym w schowku na kasety miałem tylko jedną , ale całość od tyłu ładnie odchodzi tylko z przodu właśnie za bardzo nie chce, a nie chciałbym połamać. A w którym miejscu dokładnie są te dwie śruby 13 (podkrecilem juz w sumie 4 takie, mocujące te rurki) ? Cała obudowa nagrzewnicy ani drgnie. Rano jeszcze będę "walczył". Ten tunel na pewno się nie połamie ? Czy czasem nie musze zdjąc jeszcze obudowy zegarów ?
Pozdrawiam. |
Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-03 08:42:04 Ja wyjkrecam jeszcze jeden wkret trzymajacy nadmuch do srodkowych kratek.Znajduje sie on pod tymi kratkami-wiec trzeba je zdjac.Obudowa nagrzewnicy yrzyma sie na 2ch 13ach. Jedna nad pedalem gazu,druga nad nogami pasazera.Jak zdejmiesz rury od nadmuchu to bedziesz je widzial. Zsun deske kilka cm do siebie i nagrzewnica powinna wyjsc.Jak odkrecisz te dwie trzynastki i bedziesz probowal wyjac nagrzewnice to pociagnij ja w dol i dopiero do siebie i powinno wyjsc.Ja Zsuwam kokpit w strone siedzen i podpieram zeby poszedl do gory troche.
Tunel trzyma sie na zatrzaskach. Dzis tez bede z tym walczyl,moze porobie foto. |
OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2007-03-03 11:04:09 Właśnie "zlokalizowałem" te dwie 13, ale tam jest zaj... dostęp, decha popuszczona (trzyma się chyba na lince predkościomierza), jeszcze zobacze pod tymi pokretłami. Deche też podpieram na tubach z foli streczowej (czy jak to tam się nazywa). Już jest jak to mówią "bliżej niz dalej" .
Jak coś to bede jeszcze pisał. |
Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-03 18:01:50 Ja juz jestem po wymianie.55 minut zajelo mi wyjecie nagrzewnicy i godzina na zmontowanie tego do kupy,odkurzenie i wyplakowanie autka Tera to to grzeje ![]() |