Pytanie do posiadaczy 1.8 TD ;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zerknijcie na to zdjęcie poniże. U dołu przewodu od intercoolera (ciut poniżej dolnej obejmy) jest widoczny króciec. No i właśnie, dlaczego on tutaj jest widoczny, czyli czy i co ewentualnie macie do niego podpięte? Pytam, bo nie mam jak sprawdzić (essiego już niet, a do materiałów mam w linii prostej jakieś 2500km lekko), a na innym forum ktoś potrzebuje tej wiedzy Dodam, że pytanie jest o tyle ciekawe, że podobno ten człowiek ma w tamtym miejscu dwa króćce, jeden jest podłączony, a drugi tak sobie właśnie sterczy .


[ wiadomość edytowana przez: mariobros dnia 2007-02-28 12:11:16 ]
  
 
Ja bym jednak proponował konkretnie zaznaczyć o który krócic chodzi. Wyedytuj zdjęcie w Paint i narysuj kółko lub strzałkę.
  
 
wydaje mi sie że chodzi ci o ten miedziany taki na końcu?
jeżeli tak to idzie od niego rurka gumowa aż do pompy paliwowej.
Początek i koniec są gumowe a między nimi jest ona metalowa, cienka rurka.
  
 
Cytat:
2007-02-28 14:21:12, Raven pisze:
Ja bym jednak proponował konkretnie zaznaczyć o który krócic chodzi. Wyedytuj zdjęcie w Paint i narysuj kółko lub strzałkę.


OK. Poprawka zrobiona...


[ wiadomość edytowana przez: mariobros dnia 2007-02-28 14:34:20 ]
  
 
Cytat:
2007-02-28 14:26:58, Kleszczak pisze:
wydaje mi sie że chodzi ci o ten miedziany taki na końcu? jeżeli tak to idzie od niego rurka gumowa aż do pompy paliwowej. Początek i koniec są gumowe a między nimi jest ona metalowa, cienka rurka.


Ta rurka akurat jest. Pytanie zasadnicze, czy jest tam tylko jeden króciec. Osoba, która pyta, mówi, że ten, który zaznaczyłem jest w pobliżu tego idącego do pompy wtryskowej...
  
 
raczej będzie tylko jeden taki króciec
  
 
A czy to nie jest kruciec od recyrkulacji spalin?
  
 
Cytat:
2007-02-28 14:34:02, Kleszczak pisze:
raczej będzie tylko jeden taki króciec


Dlatego się dziwię, niemniej sam zobacz wątek, o którym mowa
Autocentrum forum silniki diesla



[ wiadomość edytowana przez: mariobros dnia 2007-02-28 14:41:11 ]
  
 
bo to chyba turbina była zmieniana. W essim padła a teraz siedzi prawdopodobnie od mondka który ma taki sam silnik jak escort. Sorki blad, to escort ma taki jak mondek (endura DE to motor mondeo). a do czego ten króciec? Jutro za dnia na sloneczku polukam i powiem dokąd prowadzi.
  
 
Cytat:
2007-02-28 15:57:41, Horhe pisze:
bo to chyba turbina była zmieniana. W essim padła a teraz siedzi prawdopodobnie od mondka który ma taki sam silnik jak escort. Sorki blad, to escort ma taki jak mondek (endura DE to motor mondeo). a do czego ten króciec? Jutro za dnia na sloneczku polukam i powiem dokąd prowadzi.


Dzięki
  
 
przepraszam ale wprowadziłem Cie w błąd. To jednak jest turbina od motoru Endura DE. Tu chyba nie ma rozgraniczenia od czego ona jest, wszystkie do forda endura są takie same- tak mysle.
Sa 3 króćce [IMG]http://img151.imageshack.us/img151/9502/turbinaho5.jpg">[/IMG]
Numerem 2 zaznaczyłem ten krociec który prowadzi do pompy paliwowej a dokładnie tu:
[IMG]http://img84.imageshack.us/img84/3298/pompajc0.jpg">[/IMG]
to fotka pompy od innego forda ale schemat jest ten sam ten przewód leci od krócca nr 2 do tego w pompie jak zaznaczono. tyle doszedłem, bo tak jest u mnie.
Pozdrawiam.
  
 
shit cos napsułem z obrazkami. proszę niech mnie Ktos poprawi i zrobi jak nalezy
turbina

pompa

[ wiadomość edytowana przez: Horhe dnia 2007-03-01 13:26:09 ]

AAAA zapomniałem dodać że z krocca nr 2 wychodzi gumowy przewód, ktory za jakies 10-15 cm zmienia sie na łączeniu w ten miedziany-mosiężny? I tak sobie dalej zakamarkami wędruje do pompy wtryskowej do gniazda jak zaznaczyłem na fotce pompy.

[ wiadomość edytowana przez: Horhe dnia 2007-03-01 13:34:04 ]
  
 
A czy przypadkiem nie łączy się nie z zaznaczonym gniazdem a z rureczką obok na zaworze "turbo"???? chyba jednak tak..... I jest to tylko inne rozwiązanie niż w starszych modelach gdzie wychodzi z pompy i z turbiny kawałek gumowego przewodu a potem dalej biegnie metalowa rureczka. Jest to wymieniane wcześniej przez mariobrosa sterowanie zaworem turbo na pompie. Podejrzewam że gościowi zdmuchnęło dalszy ciąg gumowej rureczki z miedzianego króćca, a jak jest "świeżym" posiadaczem TD to nie widzi jeszcze różnicy i zadowolony że mu ładnie pod maską gwizda
Turbina to standard T 03 Garetta i jeśli mogą w niektórych późniejszych modelach występować drobne różnice w konstrukcji obudowy wlot-wylot o tyle nie ma tam nic nowego jeśli chodzi o jakieś przewody ponad to co było montowane od pierwszych modeli td 90 KM z siłownikiem przeponowym - zaworem upustowym.
  
 
oj, nie zrozumieliśmy sie te dwa krocce polączone na fotce turbiny krótkim węzykiem jak widać są połączone Z otwartej maski chyba ich nie widac, chyba.... bo nie pamiętam. Za to ten który leci do pompy widac, zakładam że to ten o który pyta mariobros.
Nom, zdmuchło go- mogło tak być


[ wiadomość edytowana przez: Horhe dnia 2007-03-01 22:18:54 ]
  
 
to jest połączenie z pompą, przy pękniętej membranie w pompie tędy robi się kaszana z obrotami