Jakie są objawy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakie sa obiawy padnietej uszczelki kolektora dolotowego i wtryskiwaczy. Pytam bo mam klopoty z regulacja gazu sonda ciagle pokazuje za duzo tlenu a pali 20 l na 100 sonde zminilem tez byla padnieta. Jak sie nachyle nad pracujacym na jalowym biegu silniku slysze ciche syczenie tak jakby zasysane powietrze.

Jurek
  
 
nie wiem jak to jest w innych motorach ale u mnie w mv6 to normalna sprawa
  
 
Stary zostaw sonde w spokoju jak wsladziels gaz, kto Ci powiedzial ze ona ma wplyw na spalanie gazu silnik sobie ssie i ssie gaz.
A mieszanke to srubka poreguluj no chyba ze masz wtrysk gazu to wtedy sie pomylilem za ci serdecznie przepraszam i postanawiam poprawę
  
 
Jak silniczek będzie dostawał lewe powietrze, to powinien na biegu jałowym pracowac nierównomiernie. Drgania silnika. Efekt podobny, jakby na któryms garze nie było iskry co jakiś czas. Sądzę, iż ten efekt nie musi występować zawsze. Zależy ile tego lewego powietrza dostaje. Przerabiałem to u siebie. Padnięte 2 uszczelki na wtryskiwaczach.
  
 
Cytat:
Jak silniczek będzie dostawał lewe powietrze, to powinien na biegu jałowym pracowac nierównomiernie. Drgania silnika. Efekt podobny, jakby na któryms garze nie było iskry co jakiś czas. Sądzę, iż ten efekt nie musi występować zawsze. Zależy ile tego lewego powietrza dostaje. Przerabiałem to u siebie. Padnięte 2 uszczelki na wtryskiwaczach.



A to ciekawe - mam podobne objawy, większość :tradycyjnych" przyczyn wyeliminowałem.
Mógłbyś przybliżyć które to uszczelki i jak sie do nich dobrać (ew. jaki koszt nowych uszczelek?)

Pzdr
Petereke
  
 
Cytat:
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------


Jak silniczek będzie dostawał lewe powietrze, to powinien na biegu jałowym pracowac nierównomiernie. Drgania silnika. Efekt podobny, jakby na któryms garze nie było iskry co jakiś czas. Sądzę, iż ten efekt nie musi występować zawsze. Zależy ile tego lewego powietrza dostaje. Przerabiałem to u siebie. Padnięte 2 uszczelki na wtryskiwaczach.


--------------------------------------------------------------------------------



A to ciekawe - mam podobne objawy, większość :tradycyjnych" przyczyn wyeliminowałem.
Mógłbyś przybliżyć które to uszczelki i jak sie do nich dobrać (ew. jaki koszt nowych uszczelek?)

Pzdr
Petereke



ostatnio znajomy mial takie objawy az w koncu jakis magik wymienil uszczelke pod kolektorem ssacym i autko chodzi jak nowe
  
 
Cytat:
jakis magik wymienil uszczelke pod kolektorem ssacym i autko chodzi jak nowe



Tak, tylko według tego co sobie podejrzalem na TIS-ie jest tam aż 3 zestawy pierścieni uszczelniających - na tzw. mostku ssącym (po zdjęciu górnej obudowy), pod mostkiem (po zdjęciu mostka) i pod tzw. kołnierzem ssącym.
Które moga przepuszczać? Zgaduj zgadula?


Pzdr.
Petereke
  
 
A to ciekawe - mam podobne objawy, większość :tradycyjnych" przyczyn wyeliminowałem.
Mógłbyś przybliżyć które to uszczelki i jak sie do nich dobrać (ew. jaki koszt nowych uszczelek?)


Sprawdziłem to manualnie. Jak ruszałem wtryskiem to mocniej dstawał powietrza, silniczek chodził nieciekawie. Jak mocniej docisnąłem to likwidowałem luz i było OK. Jak tu jeździć z ręką pod maską???

Wymieniałem cały wtryskiwacz na inny, więc nie wiem ile kosztuje sama uszczelka. (pozostały mi po senatorze).

  
 
Cytat:
Sprawdziłem to manualnie. Jak ruszałem wtryskiem to mocniej dstawał powietrza, silniczek chodził nieciekawie. Jak mocniej docisnąłem to likwidowałem luz i było OK. Jak tu jeździć z ręką pod maską???



Wiesz ile gratów trzeba wykręcić w Omedze B V6 żeby "podotykać" sobie wtryskiwaczy? Poza tym na pracującym silniku niemożliwe do realizacji.



Petereke
  
 
zajrzyj na mój stary post "Omesia, gaz i lewe powietrze"