Xr kontra rs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

co bedzie drozsze w eksploatacji ?
xr3i 1.8 zetec 130km czy rs2000 ?
jak wypada porównanie cen czesci?
czy te modele róznią sie silnikami czy jeszcze czyms?

pozdrawiam
łukasz
  
 
podejrzewam ze tylkko silnikiem i osprzetem
czesci zawieszenia blacharskie sa takei same
ciekawe czy wnetrze maja takeisame :fotele recaro
słowem jedno i drugie jest bardzo tanie w exploatacji a czescina rynku pełno moze od rs-a nawet wiecej
  
 
fotele są inne, co doi cen części to rs jest troszkę droższy w utrzymaniu
  
 
czy ja wiem czy takie tanie .... według mnie czesci drogie... jak chcesz kupic uzywke owszem kupisz tanio ale bedziesz ja musiał za jakis czas wymienic bo sie spier.... i nie lepiej kupić nową cześć ? tylko tak uzywki przekładać cały czas....
W sierce 2.0 4 razy wymieniałem pompe paliwowa w koncu kupiłem nowa i był spokuj, od tego czasu kupuje raczej nowe czesci. Za głupiego weża co idzie od chłodnicy ok 1m powiedzieli mi 155 pln .... cewki 400 pln 2 szt... zawias 1000 pln komplet jak dla mnie to wysokie ceny kumpel ma audi a6 99r. i tansze cześci.
pozdrawiam
/marcin
  
 
zawiecha, blachy to samo, czesci silnikowe roznie, jesli chodzi o silnikowe sprawy np. uszczelki do RSa sa drogie i troche gorzej dostepne, do 1.8 wszystko raczej bez problemu, czesc jakis pierdulek do rsa pasuje od 1.6 8v lub diesla, np. filtry, jakies czujniki... drozej w RSie wyjdzie tez sprzeglo, bo w reszcie essow byly mniejsze, choc teoretycznie mozesz od diesla wkladac, ale to nie to... ogolnie z rzeczami czysto eksploatacyjnymi nie ma zadnych problemow, czy orginalki czy zmienniki to leza w sklepach normalnie od reki a np. swiece motorcrafta do RSa sa tansze niz do zetecow. jak Ci cos sie w srodku w silniku posypie to z remontem ciezko (tzn pierscienie, szklanki itp) ale mozna tanio kupic dzialajacy silniczek uzywke... uzywanych czesci na forum masz na pęczki, wiec nie ma problemu...
w RSie masz rozrzad na lancuchu, wiec jak jezdzi to jezdzi, nic nie musisz zmieniac, w 1.8 jest pasek i kilkaset zlotych co 60tys dochodzi, ale to tez jakos tragicznie drogo nie jest, dobre zamienniki u Slawasa niedrogo kupisz jak wszystko zreszta
ogolnie ja jestem biednym studentem, jezdze RSem i nie nazekam, wiec jesli stac Cie na wache i nie kupisz kompletnej padaki to nie bedziesz mial problemu z RSem, ale jakbym mial 1.8 xr3i to tez bym sie cieszyl

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
[quote]
2007-03-05 13:29:49, zenq pisze:
drozej w RSie wyjdzie tez sprzeglo, bo w reszcie essow byly mniejsze,



wcale nie bo xr3I ma tą sama skrzynię i to samo sprzęgło
  
 
Cytat:
2007-03-05 13:45:38, RemikGT pisze:
[quote] 2007-03-05 13:29:49, zenq pisze: drozej w RSie wyjdzie tez sprzeglo, bo w reszcie essow byly mniejsze, wcale nie bo xr3I ma tą sama skrzynię i to samo sprzęgło



to samo bylo? dobrze wiedziec, myslalem ze bylo mniejsze ciutes... ze skrzynia to wiem, zreszta w klekocie tez siedzi mtx75, ale sprzeglo ma juz inne...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2007-03-05 13:45:38, RemikGT pisze:
[quote] 2007-03-05 13:29:49, zenq pisze: drozej w RSie wyjdzie tez sprzeglo, bo w reszcie essow byly mniejsze, wcale nie bo xr3I ma tą sama skrzynię i to samo sprzęgło



Poniekąd.