| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2007-02-28 07:22:49 Powinno być więcej niż 750!
Wybierz sie do jakiegoś pompmanna albo innego jakiegoś fachowca od dieselków! ![]() |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-02-28 07:39:12 eee tam tez to mam i jest ok.
po pierwsze w 7 sek po zgasnieciu kontrolki swiec krecisz tak dlugo az sie rozkreci. pamietaj ze w temp ponizej -25*C mozesz nie miec juz 2 szansy
po odpaleniu trzymasz go prawym butem na 1000obr az zakonczy sie 2 cykl grzania swiec i podgrzewanie paliwa.
A no i oczywiscie masz skopany termostat (zwiekszonej predk. obr biegu jalowego zimnego silnika) Siedzi w obudowie termostatu (chlodnicy) steruje pompą za pomoca linki. |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2007-02-28 07:49:38 ...mimo wszystko na początek podkręciłbym sam śrubkę od wolnych obrotów... A, i jeszcze jedno... Czasem się przyciera ta dźwigienka, którą na lince podciąga termostat. Ja tak miałem. WD40 + kilkadziesiąt ruchów tam i z powrotem i zaczęło działać jak trzeba... |
ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2007-02-28 10:48:23 A ma ktos pomysl jak dorobic "ssanie" jak essi nie ma sondy termicznej ?? |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2007-03-06 08:08:32 Tak powinno być, ale nie więcej jak 1000 na wolnych i na zimno. |
misiu125 ford escort MK5 malbork | 2007-03-06 08:22:16 Ta linka po rozgrzaniu silnika powinna mieć milimetr luzu,bo jak będziesz jeżdził na wyprzedzonym kącie wtrysku to będzie więcej palił.Mój ma na zimnym 1100,a na ciepłym w granicy 850. |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2007-03-06 14:10:57
Zgadza się ... |
![]() maniu28 kielce | 2007-03-06 18:42:24 Właśnie zauważyłem że troche mi wiecej spalił teraz. Więc najlepiej regulować na rozgrzanym silniku, żeby był 1mm luzu i bedzie good. |