Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2007-03-05 21:48:53
rozrzad? pompa paliwa? bys napisał kai silnik , przebieg bo sam newiem , słychac pompe wogule?? moze cos z immobilajzerem |
Edgardo Espero Warszawa | 2007-03-05 21:55:02 1.5 przejechane 208 tys. Wiem tylko jedno ze jak probowalem odpalic to caly silnik chodzil. Relacja zonki ktora postawilem przed macha i prosilem obserwowac. |
![]() Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2007-03-05 22:32:37 Dopchaj złoma do wisły.. i tam go zostaw... |
Sienki W-wa | 2007-03-05 23:11:19 Spróbuj zajebac pompie młota, pompe paliwa masz pod tylną kanapą. Skoro na oparach jezdziles to pompa nie miala chodzenia i mogla sie albo spalic albo zaciąć ![]() |
![]() adasko_21 Opel Astra III NDM | 2007-03-06 08:20:05 Koszt pompy to jakies 140-160 zł a wymienisz ją sam mało skomplikowana naprawa otwierasz tylną kanape zdejmujesz dekielek odkręcasz kilka śróbeki zejmuesz wężyk i juz ją masz w ręku.
Pozdr, |
Edgardo Espero Warszawa | 2007-03-06 11:47:01 Bylem w warsztacie. Generalnie jak przekrecam kluczyk to slychac pompe. Kazali mi jednak wymienic pompe i odrazu filtr paliwa. A mozliwe zeby sie filtr paliwa przypchal? Moze jak wymienie sam filtr to odpali? Bo jak przekrecam kluczyk to tak jakby chcial odpalic ale czegos mu braknie. Juz prawie lapie i zdycha odrazu. Nie wiem sam co o tym myslec. Koszty maja byc takie: Wymiana Pompy 60, wymiana filtra 40, pompa 160, filtr 25, uszczelka jakas 15. Czyli pewnie z 300zl. |
![]() HenBas Klubowy Weteran Ford Focus 1,6; Astr ... Chorzów | 2007-03-06 12:01:21
Skoro pompa paliwa kręci, to chyba nie w niej problem - może to raczej coś po stronie zapłonu - cewka zapłonowa czy może cewka impulsatora w aparacie zapłonowym ? |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-03-06 12:30:32 Wymień przewody zapłonowe...
Szczególnie kabel Cewka-Kopułka ![]() |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-03-06 13:13:18
![]() |
![]() adasko_21 Opel Astra III NDM | 2007-03-06 14:47:34 Dokladnie wymiana pompy to chwila wiec niech sie wypchają za 60 zł wymieniają pompe co toza mechanik ceny prawie jak ASO i jeszcze wymieniają filtr za 40 zł zgłupieli a filtr kosztuje 20 zł filtrona. od takich mechaników to z daleka metodą prób i błędów to sam mozesz zrobic dlamnie to zaden mechanik. |
![]() wacho_czk Chrysler Neon Czarnków | 2007-03-06 17:07:38 Mój 1.8 też zrobił mi taki numer. Stanął na dojeździe do ronda i nic. Zrobiłem tak jak ty skoczyłem na stację wlałem mu 5 literków ze stacji o nikłej renomie i nic.(Zaznaczam że do tej pory zawsze tam tankowałem i nie było problemu) W końcu przyjechał znajomy mechanik, zaciągnął mnie na Orlen, wlałem za 50 PLN i Esperko odżyło . Nie wiem czy to był przypadek, czy był aż tak wyjeżdżony ![]() |
jarecki124 Daewoo Espero Łódź | 2007-03-06 18:37:15 Moim skromnym zdaniem to coś z elektryką, zdejmij najpierw kopułkę rozdzielacza i zobacz w jakim stanie jest węgiełek , który mógł się zużyć, jeśli to nie pomoże zobacz czy aby na pewno pompa daje paliwo, kolejnym zagadnieniem jest cewka oraz przewody, mój zrobił to samo ,zgasł i nic, pomogła wymiana kopułki i świec, teraz lata że tylko skrzydeł mu brakuje, a koleś co mówił żeby pod wisłę go podciągnąć i zostawić ,niech tam zostawi swoją żonę jak jest taki mądry.
Pozdrawiam. |
andrzej197710 Klubowy Weteran octavia warszawa-grochów | 2007-03-06 18:45:05 miałem kiedyś dwa podobne przypadki że nie odpalał:
1. winne były świece które po prostu zdechły 2. pompa paliwa poszła na szczaw |
![]() Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2007-03-06 19:24:44
Bardzo fajna wycieczka osobista ale poczytaj troche forum zanim zaczniesz rypać takimi durnymi txtami ![]() |