DCOE 40 w 1.3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaki kolektor trzeba zamontowac i czy wogole zmieszcza sie podwojne webery 40 jezeli aparat zaplonowy jest w silniku a nie na walku wydechowym? Jest sens zakladać 40 do 1.3 jesli zawor ma 37.5 mm ? i czy przelknie silnik taka ilosc mieszanki przy seryjnych zaworach.
  
 
zamiast takich gaźników wstaw silnik o większej pojemności. mniej problemowe, będzie mniej palić.
  
 
Cytat:
2007-03-09 09:53:41, tom_stm pisze:
zamiast takich gaźników wstaw silnik o większej pojemności. mniej problemowe, będzie mniej palić.



moze ktos chce zachowac orginalny silnik??
moze to 1.3 jest w bdb stanie??
moze ktos ma juz te gazniki a innego silnika nie??
  
 
mi sie wydaje ze 40 to troche za duza gardziel jak na 1,3 raczej tylko do zabawy taki zestaw
  
 
przeciez 40 to tylko rozmiar roboczy gardzieli
max zwezka w takim gazniku to 36
min producencka to 28
pewnie moznaby sie pokusic o dorobienie mniejszej ale po co??

te gazniki sa o tyle dobre ze do kazdego silnika idzie dobrac dysze zwezki rurki emulsyjne tak aby to chodzilo jak nalezy

w alfach romeo gt junior ( z silnikami 1,3 ) byly wkladane zwezki 30 lub 32
mysle ze z takim rozmiarem fiatowski silnik tez bedzie chodzil jak nalezy, wieksze tez mozna wkladac ale to juz przy robieniu silnika typowo pod wyczyn ( wysokoobrotowy i z zakresem uzytecznych obrotow powyzej 3-3,5 krpm i walkami powyzej 290-300 stopni)


reasumujac - szukaj wafla i zakladaj roboty sporo ( zwlaszcza ze strojeniem ) ale efekty sa i duma z wykonania jest niamala

pozdro
  
 
Wszystko spoko tylko czy aparat zaplonowy nie bedzie zawadzal bo mam go w silniku a nie na walku wydechowym. pytanie czy sie to zmiesci i jaki kolektor dolotowy do tego zeby sobie nie przeszkadzalo
  
 
Ja mam w 1300 Solexy C40 ze zwezkami 32 (Ritmo 130TC) - jeszcze nie odpalony wiec nie powiem co i jak ale moj silnik ma ssac duuuzo powietrza wiec zwezki z dwulitrowki powinny byc OK. Do serii to raczej 28mm bylyby najodpowiedniejsze, inaczej nie bedzie mocy na dolnych obrotach a wolne bedzie ciezko wyregulowac. W kazdym razie najlepsze bylyby gazniki z seryjnego 1300-1600 a nie z dwulitrowki.