| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bagggio Volvo V40 2.0 140KM Konin | 2007-03-10 18:03:09 kiedys miałem podoby problem z gaśnięciem na zakrętach, problem znikł w momęcie zmany parownika wczesniej Lovato teraz Zavoli ten drugi posiada (chyba sie nie mylę) przeciwwagę, chodzi mniwj więcej o to ze przy zakręcie odchyla sie mebrana i silnik zalewa se gazem lub odwronie (czyli go nie dostaje). Równiez moze to być skutek złego montażu parownika.
A blaszka o której mówisz to jest chyba klapka anty wystrzałowa(chroni przepływomierz i obudoę filtra powietrza w momęcie strzału w kolektor) i rzeczywiście zdaza sie czasami e po strzale blaczka ta sie wygnie i ciężko chodzi a powinna lekko. Ale moim zdanie to nie oto chodzi z gaśnięciem na zakętach (zdaje sie ze tylko przy skręcie w jednym kierunku) [ wiadomość edytowana przez: bagggio dnia 2007-03-10 18:06:48 ] |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-03-11 10:46:27 A czy silnik zimny powinien pracowac na gazie? |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2007-03-11 11:46:42 zdemontuj tą "blaszke" bo z opisu wynika ze ona jest i tak pogięta i momencie strzału i tak nie spełni swojej funkcji ,pojedz do gazowników na regulacje prawdobodobnie potrzebna jest regulacja membrany |