Zmiana k-jetronik na EFI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie taka wymiana. Co bym musiał koniecznie zmienić a co moge pozostawić:
czy to bym musiał koniecznie zmieniać:
- pompa paliwa
-cewka zaplonowa
nie licze tutaj takich rzeczy jak kolektor dolotowy, komputer i wiązka
Co musze jeszcze do tego dodać żeby poprostu i bezproblemowo współgrało?
Moja maszyna to XR3i 1,6 cvh napewno 105 koników.
Wszyskie rady miło widziane.
  
 
Moduł zapłonowy, czujnik położenia wału, inne jest umiejscowienie niektórych czujników, lambda jest podgrzewana.

Najłatwiej byłoby, gdyby Artecki był w kraju, bo chyba jeszcze jego rozbity MkIV EFi stoi na posesji
  
 
Gdzie jest zamontowany czujnik położenia wału??
  
 
Czujnik jest na aparacie zaplonowym
  
 
Cytat:
2007-03-12 09:46:11, Inferno pisze:
Czujnik jest na aparacie zaplonowym



W K/KE. W EFi jest na obudowie sprzęgła.