| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wojtek_k88 Escort Cabrio MK5 Kraków | 2007-03-26 13:27:21 Schodzenie z obrotów to normalne, a raczej nie normalne w tym aucie. Praktycznie w co 2 escorcie istnieje ten problem. Przyczyn jest kilka, np silniczek krokowy... U mnie tez to daje w dupe, ale nie wypowiadam się na ten temat poki tego nie zrobie. A czy zrobisz 100 000 to ciężko powiedziec. Fordy to kapryśne samochody |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-26 13:29:08 no polatał sobie ..... i zalezy jak kto go traktował, ale to już górka z której się dokłąda coraz szybciej......
powodów z rozładowaniem akumulatora moze być dużo łacznie z nim samym. Jak wolno zchoidzi czyli z ilu obrotów ?????? rówmno pracuje na wolnych czy ma wyższe i niższe obroty ???? |
okkonrad Ford Escort Rzeszów | 2007-03-28 11:24:13
U mojego szefa była to wina "samograja" wraz z dopałką w bagażniku - i opis przyczynowo-skutkowy identyczny. Krótko mówiąc jakieś zwarcie w kablach lub wzmacniaczu. Codziennie musiał odpinać klemy od akumulatora i nie tylko na noc, ale także przy dłuższych postojach. P.S. Dla ścisłości nie był to Essi tylko BMW, ale objawy identyczne. Co do falujących obrotów to chyba 1/4 tego działu jest o tym. Na początek spróbowałbym zrestartować komputer poprzez odpięcie akumulatora na jakieś 15 minut i ponowne podłączyć. Na jakiś czas (tydzień lub dwa) powinno być ok (tak jest u mnie). Metoda niezbyt skomplikowana, nie jest czasochłonna i nie potrzeba nakładów finansowych. Pozdrawiam i życzę powodzenia! [ wiadomość edytowana przez: okkonrad dnia 2007-03-28 11:28:01 ] |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2007-03-28 11:32:09
Falują - kilka przyczyn: 1. Zwór biegu jałowego (opisywany krokowy) 2. Zawór odpowietrzania skrzyni korbowej (czyszczenie lub kupno nowego - zamienników brak, koszt max 90PLN.) 3. Rurki pomiędzy zaworkiem z pkt. 2 a kolektorem dolotowym (często parcieją, przecierają się, są niedrożne, zaginają się - dla kolektora plastikowego koszt jednej do 43PLN, drugiej (kolanka) nie wiem) 4. Świece (zmienniki nie wskazane - tylko oryginalne Motocrafty platynowe) 5. Przewody wysokiego napięcia (zmienniki nie wskazane - tylko oryginalne Motocrafty) 6. Brudny przepływomierz (lub uszkodzony; dokładne czyszczenie możliwe tylko po wyjęciu całego modułu - max 15min. pracy, koszt znikomy). I pewnie jeszcze wiele innych... |