Autoalarm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie czy ktos ma prosty sposob na podpiecie sie do instalcji w samarce tak aby miec sygnalizacje kierunkami i ewentualnie wykorzystac fabryczne przelaczniki w drzwiach.Oczywiscie przydaloby sie odciecie zaplonu ale to przemyslem ze strony niskiego napiecia na cewce.
  
 
Witam
Ja nie mam sposobu, ale w mojej chyba poprzedni właściciel założyl alarm, więc jeśli masz ochotę, możesz podpatrzeć. Chyba na dniach będę zakładał centralny zamek, to pewnie będę się chciał podpiąć do tego alarmu, bo kupiłem na allegro centralny bez pilota. Kontakt najlepiej na mail albo GG, bo niezbyt często odwiedzam te motoforum (chociaż pewnie to się zmieni
  
 
Cytat:
Chyba na dniach będę zakładał centralny zamek, to pewnie będę się chciał podpiąć do tego alarmu,


ŻADEN PROBLEM. W CENRALCE ALARMU POWINIENEŚ MIEĆ GNIAZDO ODPOWIADAJĄCE ZA STEROWANIE CENTALNYM ZAMKIEM. TRZEBA TYLKO ( EWENTUALNIE ) DOPASOWAĆ KOŃCÓWECZKĘ (ŁĄCZĄCĄ CENTALNY ZAMEK Z ALARMEM), WSADZIĆ DO CENTRALKI ALARMU I GOTOWE.
NO CHYBA, ŻE NIE MASZ TAKIEGO GNIAZDKA, TO WTEDY PRZYKRO MI, ALE TWÓJ ALARM NIE JEST PRZYSTOSOWANY DO CENTALNEGO ZAMKU. POZOSTAJE WTEDY DOKUPIĆ PILOTA DO CENTR. ZAMKA( I BĘDZIESZ MIAŁ 2 PILOTY=OD ALARMU I CENT. ZAMKA) ALBO ZMIENIĆ ALARM. RADZĘ SPRAWDZIĆ !!!
SORKI NERWUS CO DO PODPIĘCIA SIĘ DO KIERUNKÓW NIE WIEM ZA DUŻO , ALE TEŚCIU ZAKŁADAŁ SAM ALARM , TO EWENTUALNIE ZAPYTAM GO I DAM ZNAĆ (NO CHYBA ŻE KTOŚ BĘDZIE SZYBSZY )

PZDR
  
 
ja ostatnio troszke grzebałem w swojej samarce i widziałem ze mam podpiete przewody do kierunków przy właczniku awaryjnych i jest to jeden ze sposobów mimo ze było to zrobione po partyzancku to tylko poprawilem i tak zostało a co do podpiecia się w dzwi to chyba nie ma prostszego sposobu jak wciąc sie w te juz istniejace chyba znajdziesz je ?
  
 
tylko czy tam sie zamyka tylko obwod masy i mozna korzystac bez problemu z wlaczania oswietlenia czy trzeba doprowadzac przekaznikiem?
  
 
Cześć witam
Nerwus żeby podpiąć CZ do karzdego alarmu musisz mieć sterownik centralnego zamka to podpinasz pod instalacje od CZ a instalacje podłączasz do alarmu.Karzdy alarm ktury ma morzliwość sterowania CZ ma tego samego koloru 2 przewody,1 na otwieranie 2 zamykanie.Jak to wszystko zepniesz ze sobą to niema bata rze będzie działać.Natomiast jeśli hodzi o podłączenie alarmu pod kierunki to są 2 typy centralek;
1_z jednym przewodem do kierunków i tu stosujemy przekażniki takie zwykłe do świateł sztuk2
2_z dwoma przewodami do kierunków taka centrala ma w sobie przekażniki
Włączniki dzwiowe kture zapalają światło w kabinie są do wykorzystania dodatkowo stosujesz takie do maski i tylnej klapy i cały pojazd masz wstrefie.
SORKI za tyle czytania ale nie było by sensu dzielić.
  
 
Cytat:
2003-07-23 11:52:07, nerwus pisze:
tylko czy tam sie zamyka tylko obwod masy i mozna korzystac bez problemu z wlaczania oswietlenia czy trzeba doprowadzac przekaznikiem?


Zwiera do masy i niestosujesz przekażnika
  
 
Ja już w swoim pogrzebałem i wszystko wiem:
- centralny jest sterowany masą: masa na brazowy - zamyka, a masa na biały - otwiera
- alarm niby był przystosowany do sterowania centralnym, ale jakos dziwnie, bo: alarm wyłączony - plus na czarnym, alarm włączony - plus na czarno-brązowym.
Tak wiec dzialac to za cholere nie chcialo. No ale z pomocą przyszła elektronika - układ na dwóch tranzystorkach załatwił sprawę
  
 
Mam pytanie, za czas jakis przymierzam sie do zakladania centralnego zamka ze zdalnym sterowaniem w swojej samarce 3d, czy ktos z was moze juz sie czyms takim zajmowal i moze mi doradzic czy nie bylo problemow z montazem silownikow i jak poprowadzic elektryke, gdzie umiescic sterowanie itp?
Pozdrawiam wszystkich z wakacji Kid
  
 
Heja
Ja mam przewody między tapicerką a tymi plastikami na slupkach - nie jest najpiękniej, ale sie nie załamują. Chciałem powiercić otworki w słupkach i w drzwiach, ale to sporo roboty, bo nie wiem czy nie będzie trzeba zdejmować drzwi i nie wiem czy nie natrafię na wzmocnienie w drzwiach. Siłowniki bez problemu pasują a co do miejsca na centralkę: zajrzyj pod deskę - jest tam takie miejsce, gdzie siedzą 3 przekaźniki - u mnie są podpięte. Obok jest otworek na czwarty przekaźnik - tam właśnie przykręciłem centralkę. Od razu pod śrubkami od tej blaszki na przekaźniki jest masa. Plus mam podłączony do akumulatora - jak zmieniałem klemę plusową, to od razu razem z przewodami do rozrusznika i alternatora zacisnąłem sobie 3 przewody po 10 cm zakończone wsuwkami - wiedziałem, że się przydadzą Bo pod jeden mam centralny a 2 na razie wiszą wolne, ale juz wiem, że pod jednym będzie wzmacniacz

Pozdroofka
[x]Angel
 
 
Wielkie dzieki za rady, mam nadzieje ze mi sie to wszystko uda pomyslnie i szybko zrobic, co do wiercenia w drzwiach to tez sie raczej za to nie bede zabieral, wykorzystam Twoj pomysl
Pozdrawiam Kid
  
 
Cytat:
2003-08-06 22:27:04, Anonymous pisze:
Heja
Ja mam przewody między tapicerką a tymi plastikami na slupkach - nie jest najpiękniej, ale sie nie załamują. Chciałem powiercić otworki w słupkach i w drzwiach, ale to sporo roboty, bo nie wiem czy nie będzie trzeba zdejmować drzwi i nie wiem czy nie natrafię na wzmocnienie w drzwiach.
[x]Angel



spokojnie można przewiercić otwory pare centymetrów powyżej dolnego zawiasu trzeba tylko odkręcić plastiik od wewnątrz żeby przepuścić kable. w drzwiach w tym miejscu nie ma żednych wzmocnień i spokojnie można podejść wiertarką. ja mam tak puszczone kable od głośników. żeby kable się nie załamywały najlepiej uciąć z 10 cm dwużyłowego kabla w osłonie (taki jak w przedłużaczach domowych lub grubszy). wyjąć kable i przepuścić przez tą osłonę kabelki uszczelnić silikonem żeby nie rdzewiało.

Sorki za bałagan w aucie ale to są stare fotki


  
 
takie moze 'lol'owate' pytanko
jeżeli syrena od alarmu jest podpięta czterema przewodami
to znaczy ze ma własne zasilanie ?
czy moge w to miejsce podłączyć standardową z dwoma przewodami + i - ?
  
 
jeśli ma 4 to raczej jest z własnym akumulatorem ale były różne w sprzedaży i może to jakiś wynalazek. pokaż zdjęcia
  
 
Cytat:
2007-03-13 21:11:52, rogacek pisze:
jeśli ma 4 to raczej jest z własnym akumulatorem ale były różne w sprzedaży i może to jakiś wynalazek. pokaż zdjęcia


teraz niemam jak, jutro pokaze,
dwa to zasilanie, jeden masa, a czwarty to chyba jakies sterowanie, niewiem
  
 
w standardzie jest minus plus i wyzwalanie plusem lub masą. raczej tylko 3 są podłączone. jak ma dziurkę na kluczyk to ma akumulator
  
 
kluczyk ma
ale na dwoch ma cały czas prąd
masa na stałe
myslalem ze czwarty steruje
  
 
podaj kolory wychodzące z syreny
  
 
czarny, czerwony, biały, brązowy
  
 
obstawiam

czarny masa
czerwony plus
biały wyzwalanie masą
brąz wyzwalanie plusem