Silnik pracuje nie równo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam taki problem na benie silnik pracuje równo i dobrze jak przełacze na LPG to trzęsie silnikiem na wolnych obrotach przewody WN wymienione świece też ciśnienie na cylindrach 13,11,12,12 więc chyba też ok? Gdy zdejmę przewód ze świecy na 1 cylindrze to nic sie nie zmienia podobnie jest na 4 rtym czy może to być zrąbana cewka?
silnik 1,6 EFI 8V
  
 
Moim zdaniem przydałaby sie regulacja gazu.być może masz za małe dawkowanie gazu-ja bym tak zrobił na twoim miejscu.
Pozdrawiam
  
 
gaz jest nowy i były proby regulowania bez rezultatu moze jakieś inne propozycję
  
 
może być nieszczelny układ dolotowy. prawdopodobnie łapie gdzieś dodatkowe powietrze i zmienia się przez to skład mieszanki. mam to samo i niedługo planuję coś z tym zrobić. regulacja gazu u mnie też nie pomogła. kompresja w normie. cewka, przewody i świece zmieniane kilka razy.pozostaje chyba dolot.
  
 
cos takiego to powoduja:
przewody WN
Swiece
przeplywomierz
lewe powietrze (opisane ponizej)
filterek
  
 
Czyli podpierając się podpowiedziami kolegów pozostaje Ci przepływomierz i lewe powietrze.Proponuje zacząć od tego drugiego i dobrze się przyjrzeć uszczelce pod układem wtryskowym albo nawet którejś z rurek podciśnieniowych.
Trochę szukania bedziesz miał ale jak znajdziesz to satysfakcja bedzie jeszcze większa
Pozdrawiam
  
 
Wiecej nie odłączaj przewodow zaplonowych na odpalonym silniku.
  
 
Cytat:
2007-03-17 07:48:41, CKsrv pisze:
Wiecej nie odłączaj przewodow zaplonowych na odpalonym silniku.


A dlaczegóż??






[ wiadomość edytowana przez: ari10 dnia 2007-03-17 08:23:55 ]
  
 
Cytat:
2007-03-17 08:23:21, ari10 pisze:
A dlaczegóż?? [ wiadomość edytowana przez: ari10 dnia 2007-03-17 08:23:55 ]




bo cewka padnie
  
 
od świeże temat więc tak przewody są ok świece nowe NGK na benie pracuje ok równo ani drgnie na gazie (gaz nowy i wyregulowany filtr powietrza nowy ) silnik ewidentnie nie pali na 4 rtym cylindrze i słabo na pierwszym ciśnienie sprawdzane 12,12,11,13 więc chyba ok gaz tankowany na orlenie ale był też na innych stacjach żadnej poprawy przeplywki nie mam silnik 1,6 efi takiego ustrojstwa nie ma pomóżcie bo juz nie mam siły na tego grata
szczelność sprawdzałem wydaje sie ok

[ wiadomość edytowana przez: cinus dnia 2007-03-18 18:31:11 ]
  
 
Ja stawiam na cewke bo ona chyba parami robi (dwa uzwojenia - moze jedno walniete)
  
 
Omomierzem trzebaby sprawdzic czy jest przejscie na obu i czy izolacja zadnego z nich nie poszla
  
 
Przewody tez omomierzem bym sprawdzil bo moze cos z nimi jednak