Zawór odpowietrzania skrzyni korbowej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Mam pytanko o zaworek, o którym ostatnio dość głośno na forum.
Chodzi mi o to, że miewam często (ale nie zawsze) objawy kangura, tj. zimny silnik, praca nierówna i gaśnięcie na benzynie.
Mam okazje przetestować drugi zaworek ze starego silnika, ale za bardzo nie jestem w stanie stwierdzić któryz nich jest "lepszy", tj. na tym "nowym" silnik wydaje mi się, że pracuje "stabilniej", ale za to obroty częściej spadają poniżej 800, a na LPG to nawet zdarza mu się zgasnąć.
Natomiast ten "stary" lepiej trzyma obroty, ale wydaje mi się, ze silnik pracuje mniej stablnie niż na tamtym.
Dodam, że te różnice są niewielkie i trudno jest stwierdzić który jest OK. Jedynym testem jak dla mnie to byłaby zima, bo ta ubiegłoroczna to jeden wielki koszmar.

Za ten używany jak się zdecyduje mam zapłacić 40zł, więc nie wiem, czy zaryzykować, czy zostawić i w zime jak będą problemy to dołożyć i kupić nowy.

Chyba, ze ktoś ma jakiś złoty środek na diagnoze.

Dzieki z góry za odp.
Pozdro
BziKu
  
 
Nie przeceniałbym znaczenia tego zaworka. Po prostu go wyczyść. A sprawie obrotów przede wszystkim sprawdź tzw. krokowca.
  
 
gdzie w zetecu znalezc ten zaworek??
  
 
Sądzę, że wyszukiwarka pomoże. Było mnóstwo wątków w temacie.
  
 
ja miałem ten sam problem do soboty (plus zawieszanie sie obrotow - nie chcial z nich schodzic, dopiero po chwili spadały) - wyczyscilem krokowca, przeplywke, i przesmarowalem sprezynki na przepustnicy - jak narazie jak reka odjal. zobaczymy za kilka dni co sie bedzie dzialo.

[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2007-03-19 18:04:26 ]
  
 
jak obroty nie spadają to wina krokowego
  
 
Cytat:
2007-03-19 09:02:11, erni_84 pisze:
jak obroty nie spadają to wina krokowego


najczesciej tak, po prostu przycina sie zlamas jeden