WOLKWAGEN -OPLO--silnik

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam wlany olej lotos mineralny 15/40 do silnka. Pytanie ; czy jest dobry preparat do uszczelnienia silnika i na jaki okres to sterczy taki zabieg prosze o ddpowiedz ..dzieki Mietek2 [/LIST]

Nie wiem jaki inni ale ja jak bede wlewał nastepnym razem LOTOS do silnika to bede zmuszany albo nieswiadomy, w obu przypadkach bede płakał
nigdy ale to nigdy nie wleje LOTOSU
a co do srodków to w innym poscie ładnie jest opisany dodatek do oleju
motodoktor

dlaczego nie lotos? Ja osobiscie niedawno zmienilem na LOTOS syntetick. Dlaczego go nie polecasz? nie mam pojecia o tym dlatego pytam

dlaczego nie polecasz lotosu? Jestem zielony wiec wole sie dowiedziec Osobiscie wlalem do swojego LOTOS syntetick...

Cytat:
2007-03-21 13:34:15, grander0 pisze:
dlaczego nie polecasz lotosu? Jestem zielony wiec wole sie dowiedziec Osobiscie wlalem do swojego LOTOS syntetick...

Jak kupuilem poprzedni włascicie jeżdził na oleju ,,lotos mineralny 15/40 i tez teraz po wymianie wlalem taki sam olej Lotos mineralny 15/40 tylko pytalem czy nie jestb za żadki bo nikt nie doradził mi jaki jest najlepszy ,zeby wlac wymiana pprzejechane po wymianieb3b tys ok dzieki Mietek2 ,,

LOTOS hm sprawa jest ciekawa bo sam tez jździłem na nim i powiem, że silnik czasem wariował podpytałem ludzi i oczywiście wiekszość stwierdziła ze to olej i mam lać tylko MOBIL ale bez jaj nie trzeba zaraz skakać na wysoką klase
LOTOS przynajmniej w tych przypadkach co znam nie sprawdza sie najlepiej znam przypadki ze nie do końca pomaga silnikowi kiedy powinien.
Opinia nie jest tylko moja wiekszosć mechaniorów tez go odradza.
A poza tym jak na swoją klase to jest drogi. pare groszy wiecej i mozna miec jakis spoko oleik niezłej klasy.
A to co mnie rozwala to lotos w supermarketach za naprawde niską cene, no powiedzmy sobie prawde, za darmo oni go nie dostali, niska cena musi być czymś powodowana