Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Marcin-Tarnow FIAT 125p Tarnow | 2003-11-27 21:39:13 Witam
Chcialbym sie dowiedziec czy silniki z fiata tempry to te same co ze 132?Chodzi mi tu glownie o 2.0 . Moze to jest to samo tylko wstawione poprzcznie.???? |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-11-27 23:22:55 Z mojej bardzo nikłej wiedzy na ten temat wynika że blok jest prawie identyczny. Inne są mocowania, aparat zapłonowy jest na wałku wydechowym (?) a nie w bloku, głowica jest obrócona (zawory) - kolektory ssący i wydechowy przychodzą z innych stron i jeszcze jakieś inne róznice których teraz nie pamiętam.
Było o tym już sporo pisane ale wyszukiwarka nie działa ![]() Pewnie coś pomieszałem ale spox, zaraz pojawią się fachowcy którzy zweryfikują moją wypowiedź ![]() |
![]() kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2003-11-28 22:51:10
W sumie mysle tak jak kolega wyzej ale na 100% nie jestem pewien mam w lancii kolekor wyd. z innej strony niz w 132 , ( taki motorek tez mam , mysle ze go wykozystam niebawem do jakiegos pootfoorka ![]() ![]() |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2003-11-29 19:45:47 w silnikach tempry sa zastosowane juz walki wyrownawcze w bloku
w tempra,tipo,croma wyjscie wody (plynu chlodzacego ) jest w tylnej czesci glowicy w 132 w przedniej (od strony kol rozrzadu) aparat zaplonowy jest na walku ale od tylu glowiczki czyli osiowo do walka (132 jesli jest naped z walka to kątowy) to sa glowne roznice |
![]() KaKiGT gof3r ; rally fiest ... Trzebnica k/wrocławia | 2007-03-22 14:05:30 Hey hey tak sie podepne pod temat bo pasuje.
Chodzi mi o blok, czy w f127 903 i cc 903 był taki sam to wiadomo ale czy 899 też lecą na tym samym bloku w seju?? Chodzi mi dokładnie czy takie cuś od seja podpasi pod flansze i belke przygotowaną pod f127 903. ![]() ![]() dzieki |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-03-22 15:18:00 tak...
blok różni sie tym iż nie ma w nim miejsca na aparat zapłonowy... |
![]() KaKiGT gof3r ; rally fiest ... Trzebnica k/wrocławia | 2007-03-22 20:26:01 Dziekówka... ![]() |
![]() kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2007-03-22 23:37:07 ale trupa odkopałeś hehe jak luknąłem na date to przeca 4 lata leżał pod kurzem ![]() |
![]() KaKiGT gof3r ; rally fiest ... Trzebnica k/wrocławia | 2007-03-23 00:11:35 Wolałem odkopać żeby nie było że z wyszukiwarki niekorzystam ![]() ![]() ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-03-23 00:25:27 no i dobrze zrobiłeś jak cos kombinujesz to pisz na gg to ci powiem ![]() |
![]() Qba745 F&F Sympatyk F&F czyli Fiat Fiori ... Bielsko-Biała | 2007-03-23 12:29:15 Cehu ale bloki w 899 i 903 sa identyczne (jedynie mniejsza pojemność) i obydwa mają wyjścia na aparat zapłonowy tylko w 899 jest zaślepione, w głowicy w 899 nie ma wyjścia na aparat. Więc jak damy głowe z 903 do 899 to bez problemu montujemy aparat zapłonowy. |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-03-23 12:31:38 a to nie wiedziałem ![]() czyli wszystko to samo ![]() a ja mam jeszcze jedno pytanie czy otwór w głowicy po aparacie zapłonowym mogę zaspawać... |
![]() Qba745 F&F Sympatyk F&F czyli Fiat Fiori ... Bielsko-Biała | 2007-03-23 12:37:07 zaspawywać raczej nie ma sensu, ale zaślep sobie kanał olejowy który prowadzi do smarowania ośki aparatu zapłonowego bo Ci będzie olej wywalało. Tylko trzeba w tym celu głowe ściagć. |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-03-23 12:39:37 tzn. głowice będe prawdopodobnie dawał do roboty na większe zawory no i miejsce aparatu zapłonowego zajmie komp. i dlatego chce w jakiś sposób zablokować to aby mi olej się nie lał... |