Jak pozbyć sie generowania błedów do ECU ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich !! W autku mam instalacje II gen (kontroler sondy-Stag2-L - wbudowana emulacja). Przy jeździe na LPG generowane błędy uniemożliwiaja późniejsza jazde na PB. (jedyne rozwiazanie to restart ECU - Bosch). Podczas jazdy na LPG kontroler był ustawiany w pozycji: fala 1V, masa. - sonda 1V - w obu przypadkach emulacja zawiodła. Poniżej schemat:

http://www.ac.com.pl/autogaz/stag2l/stag2l.pdf

W umieszczonej instrukcji widnieje emulator STAG2-Ex, ktorego nie ma w mojej instalacji. Czy on rozwiąze problem, czy moze jest inny sposób ?? Założenie restartu na ECU odpada.

Bardzo Proszę o informacje.
Z góry dzieki

  
 
Łaskawco, co to za łajba jest?
  
 
jeżeli kiedyś wszystkie Bosch-e jeździły na "golasie" i dało się jeżdzić na benzynie to tutaj chyba też... nie pamiętam dokladnie ale Bosch chyba dostawał masę na kompa i widzial że wszystko jest ok... mieszankę gazową regulujesz sobie na tym "prawie" silniku krokowym.....i na reduktorze wolne obroty...
Oprócz tego zrób przekaźnik do resetowania pamięci

poprawcie prosze jak sie mylę....
  
 
Holland2 ciekawe jak ma sondę: przeciętą ,czy" przylepioną"
  
 
hehe - dokladnie.....

a poważnie to nie znam tego staga ale skoro nie było żadnej różnicy po zmianie emulacji na przełącznikach to oznacza że jest to cienka elektronika lub tak jak Piszesz(omegolotC30NE) może byc wpięcie na zasadzie "przylepienia"....pozdro
  
 
Cytat:
2007-03-21 19:49:24, holland2 pisze:
hehe - dokladnie..... a poważnie to nie znam tego staga ale skoro nie było żadnej różnicy po zmianie emulacji na przełącznikach to oznacza że jest to cienka elektronika lub tak jak Piszesz(omegolotC30NE) może byc wpięcie na zasadzie "przylepienia"....pozdro



Witam !!

Czyli jak? Sprawdzic, czy przewod od sondy jest przecięty, szczerze to o tym nie pomyslałem, myslałem ze jest to oczywiste. Po pracy sprawdze to dam odpowiedź..

Pozdrowienia