Wolne obroty!!!!!!!!!!!!!!co jest grane?????????????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Chcialbym sie dowiedziec,jaka jest przyczyna falujacych obrotow w seacie toledo 1,8 16v rok 92.-termostat wymienilem temp.jest ok ale nadal na cieplym silniku obroty potrafia byc nie stabilne
  
 
witaj... faluje Ci na benzynie czy gazie??? więcej detali a poza tym to były już wątki na temat falujących obrotów... pozdro
  
 
na benzynie mi faluje. gazu jeszcze nie mam. Mam mechaniczny wtrysk paliwa-seat toledo 1,8 16v i duzo negatywnych opinii slyszalem na temat gazu choc jezdze sporo wiec chcialbym zalozyc. gazownik 2-ga generacje odradzil bo jak strzeli to rozwali caly wtrysk paliwa i proponowal mi jakas instalkie za 3tys. co jak dla mnie to tyle samo prawie co moje auto.Drozsze od sekwencji bo u niego za 2,2-2,5tys.sekwencje juz zakladaja. no i tak zastanawiam sie nad ta 2-ga generacja. Moze jakies spostrzezenia???????????
  
 
ile km przejeżdżasz w miesiącu/roku ?
  
 
rocznie to pewnie bedzie 35-45 tys km.
  
 
Jeśli przejedziesz w roku 40000 km
Auto zużywa średnio 8,5l/100 km(jeśli inaczej to sobie przeliczysz)
Średnia cena gazu ( w przekroju rocznym ) to 1,90 a benzyny 4,20
Auto zużywa 20% więcej gazu niż benzyny ( nawet jeśli 10 % więcej to wtedy więcej zużywa samej benzyny - to w przypadku wtrysku gazu )
........
koszt paliwa na benzynie:
(40000x8,5x4,20)/100 = 14280 zł

koszt paliwa na gazie:
(40000x8,5x1,20x1.90)/100 = 7752 zł

14280 - 7752 zł = 6528 zł
Jeśli doliczysz koszty dodatkowych regulacji, filtrów oraz większą cenę przeglądu - roczna oszczędność wyniesie ok. 6300

Nadal uważasz, ze nie warto dopłacić 1000 zł, aby mieć moc jak przed montażem, brak stresów o wybuchy itd.??
Te 1000 zł różnicy to w Twoim przypadku tylko 15% rocznej oszczędności, w dodatku pewnie częściowo zwróci sie przy odsprzedaży auta, coraz więcej klientów jest świadomych, auto z high-endową instalacją jest odbierane analogicznie do pojazdu eksploatowanego np. na wysokiej jakości olejach.

Co Ty na to?
  
 
co on może zamontowac droższego i lepszego od II generacji do mechanicznego wtrysku??? Widziałem co prawda wtrysk gazu na wtryskiwaczach Kechin przy mercu 126 v8 ale to był jakiś holenderski wynalazek. Czyżby w Polsce to też było możliwe???
Co dla mnie to mechaniczny wtrysk to mechaniczny... II generacja i na tym się sprawa kończy... Chyba że w tych 3000 dokłada 2 dodatkowe regulatory na zapas....pozdro

I wszystkich którzy wiedzą coś o wtrysku gazu do "mechanicznego wtrysku" proszę o kontakt...
  
 
1. Landi-Renzo IGS
2. BRC Flying Injection

A wtrysk na Keihin'ach ?
To chyba jakaś bujda, nie ma czym przecież sterować wtryskiwaczami gazowymi...
  
 
czyli wtrysk ciągły..... IIIgen... BRC FLY odpada bo musi czytać sygnał z pierwszego wtrryskiwacza.... chyba ze jest specjalna mapka do mechanicznego....

dzięki...
  
 
BRC Flying Injection(III gen.) to nie to samo co Fly sequent(IV gen.)

Nie za ma co.
  
 
Rojson BLOSA już nie chcesz??? he he he ....
  
 
Gustaw6666.....wiem co to Fly.... i on musi czytać impulsy wtryskiwaczy ...... sprawdź proszę...
  
 
No tak tylko za te 3 tysie i tak benzyna nie bedzie chodzic, bo na mechanicznym wtrysku jest tam jakis talerz smarowany benz. wiec podczas jazdy na gazie chodzi na sucho i zeby sie nie popsul to trzeba go podniesc do gory i unieruchomic i w razie jak zabraknie gaziku maska do gory i recznie opuscic (podobno to tylko jakas srubka) Po prostu chcialbym wiedziec czy to sprawnie bedzie chodzic. A co do blossa to mysle pozniej pokombinowac jesli okazalby sie mulowaty tylko faktycznie malo tam miejsca na kombinacje. A jesli chodzi co on mi proponowal to mowil cos o DREAM-ie ale tylko tyle sie dowiedzialem

[ wiadomość edytowana przez: ROJSON dnia 2007-03-28 19:45:09 ]
  
 
Cytat:
jest tam jakis talerz smarowany benz. wiec podczas jazdy na gazie chodzi na sucho i zeby sie nie popsul to trzeba go podniesc do gory i unieruchomic i

Ten talerz to tarcza spiętrzająca przepływomierza który wywiera nacisk na tłok sterujący ciśnieniem w komorze dolnej k-jetronika, to teoria....., a w praktyce 20 letni wtrysk mechaniczny nadaje się już w kibel, więc śmiało zakładaj II generację,,,,,,, mam derugie audi na mechanicznym na I gen i rozruchy z beny na w miarę sprawnej benie nie s.ą problemem (częściej muszę to regulować)
kurna , ale błędy.... żona mnie zabije (nauczycielka) , bełt.....


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-03-28 20:30:29 ]
  
 
to co??????????nie podnosic tej klapy zeby na sucho nie pracowala? jak narazie na benzynce w miare sie zwija jak tylko zlapie temp.(tzn.jak termostat pusci) Myslalem odpalac go na gazie..... a u zony to Ty cieplo juz masz
  
 
znajdz innego mechanika i załóż odrazu z blosem i możliwe ze cene powie porównywalna z IIgen. jak potem zaczniesz kombinowac kupisz blosa za 320zł okaże sie pewnie ze parownik nie wyrabia i kolejne 200zł bedziesz musiał wydać... ja tak zrobilem i teraz żałuje
  
 
To moze ktos napisze jaki parownik pod blossa. A 2-ga generacje i tak musze zalozyc bo w mojej okolicy o blossie cos tam slyszeli ale z tym zalozeniem.....mam nadzieje ze jak gazik zaloze to bedzie dobrze.-straci na mocy ale ze 128 km. i tak cos zostanie Widzialem na allegro toledo tez 1,8 16v tylko 136km i koles powiedzial ze w trasie pali mu 8-9litrow lpg a w miescie 10. Zapewne przy spokojnej jezdzie ale wynik i tak dobry