| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2007-03-26 19:58:13 U nas sprawa wygląda tak:
Do cewki, patrząc od lewej, wchodzą nast. kable: Pod +15 na cewce: Czerwony który ma być podłączony z czerwonym od modułu przy aparacie Później jest pomarańczowy który podłączasz pod stacyjke (albo plusa gdzieś od aku jak masz hebel jak u nas), jego teoretycznie nie spinasz z czerwonym ww (praktycznie jednak są podłączone) -1 na cewce: Zielony (cieńszy) który łączysz z zielonym od aparatu/modułu. Drugi zielony który idzie do obrotka. |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2007-03-26 20:05:56 |
rosck Z Poznań | 2007-03-26 21:45:24 wielki dzięki za pomoc |
michapa126p na F ale nie Ferrari SzCzEcIn City | 2007-03-27 09:18:01
z którego roku masz ten silnik/jaki oznaczenia?masz tam wtrysk mechaniczny? |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2007-03-27 11:45:56
Mechaniczny? Monowtrysk Boscha pewnie. |
rosck Z Poznań | 2007-03-27 18:34:49 zwykły 2gardziel |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2007-03-28 21:35:45
No przy niskich to się jeszcze nie spotkałem . A jak ma normalne to widocznie przez moduł (czyt tak być musi ) |