X20XEV i LPG IV-ej generacji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
podjąłem decyzję o zagazowaniu swojej Omegi(X20XEV). Wybrałem dwa warsztaty (oba cieszące się dobrą renomą) posiadające jednak różne modele instalacji.
1. to Landi Renzo LSI:
"+" podgrzewana listwa wtryskiwaczy, strojenie na hamowni w cenie instalacji
"-" twierdzą, że nie ustawią temp. przełączenia z benzymy na gaz niższej niż 40 stopni (chyba mogłaby być niższa?), listwa ma niewymienialne wtryski (koszt całej listwy to 700zł)
2. BRC Sequent
"+" trochę niższa cena, podobno ustawiają temp. przełączenia na 30 stopni
"-" niepodrzewane wtryski, mogę zapomnieć o hamownii
Może posiadacie którąś z wymienionych instalacji i moglibyście się ze mną podzielić opiniami. Ciężko mi podjąć decyzję którą wybrać.
  
 
wybralbym brc jezdzilem na tym jest super nie czuc prelaczania na gaz i szybko sie przechodzi na gaz, w olsztynie jest promocja na brc i do twojego silnika mozna juz za 2900 zalozyc gazik lub taniej bo ceny spadaja
sam bede zmieniac na sekwencje brc
  
 
Ja jeżdze na BRC Sequent 24 od pażdziernika 2006, jeżdzi się super więc jak najbardziej polecam ta instalację. Praktycznie żadnej różnicy gaz-benzyna.