[126] Pomocy przy podłączeniu (swap)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ok a teraz kilka pytań do ludzi co mają o tym pojęcie bez urazy ale tu niema mowy o pomyłce
przelew z silnika połączyć ze zbiorniczkiem ?? tak jak na foto


następnie połączyłem zbiornik z chłodnicą przynajmniej tak jest w polonezach ??

co to jest i do czego to podpiąć??(i nie chodzi mi tu o kartke )

no i najlepsze na koniec silnik 1.0 fire jezdził juz w maluchu dlatego i wiązka jest przygotowana ale właściciel nie wie co z czy połączyć chodzi tu o połączenie kabli wychodzących ze sterownika czyli kompa z okablowaniem malucha
kabel nr 2 jest połączony z innym kablem też czerwonym i są wyprowadzone w jeden.ale co do czego pomocy



[ wiadomość edytowana przez: pablo170 dnia 2007-03-26 21:22:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2007-03-27 04:01:19 ]
  
 
Wiec:
1 foto. Nie wiem, co podpioles do tego kolektora dol., ale ten otwor ma byc zaslepiony w swapie, poniewaz jest to podcisnienie do serva.
2foto:
zbiorniczek wyrównawczy daj sobie z tylu do komory silnika, ma on byc wpiety w gł rure doprowadzajaco ciecz do pompy (taka dluga stalowa, z bloku wychodzi), a ten cienszy kruciec z zbiorniczka ma byc podpiety pod wtrysk, i jest to powrót podgrzewania przepustnicy.
Jak cos zle napisalem/przekrecilem to prosze mnie poprawic. Co do elektryki to niestety nie pomoge.
Mam schemat, jak powinno byc podpiete chlodzenie w fajerach.

edit:
jak teraz patrze dokladniej na te foty, to masz źle podpieta nagrzewnice, przeanalizuj schemat ktory wstawilem, i popraw- bo Ci to chlodzenie nie bedzie dzialac.

[ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2007-03-26 21:39:58 ]
  
 
Toż to Tomeckiego padaczka. Łajza nie ma czasu a nie że nie wie co gdzie podłączyć (zaś mi się dostanie )
Kuźwa nie wiem który to juz raz pisze, ale...
Może po kolei:
Sonda lambda
Musisz sobie kupić albo oryginalną albo gdzieś na zlomie znaleźć wtyczki. Albo też mogóle wyjebać te wtyczki i spiąć to np konektorkami. Szersza wtyczka to dwa biale kable od podgrzewania sondy a zdaje się czarny to do kompa (widok rzecz jasna od strony sondy a nie to co na foteksie) bo od strony kompa to zielony, brązowy i czarny jest.

Rezystor elektrowtryskiwacza
Ten walec z metalowym mocowaniem.

Wtyczki od przekaźników pompy, sondy i zasilanie kompa:
W pojedyńczej wtyczce (samiczce) jest bialo-brązowy kabel- to plus od pompy paliwa.

Do fabrycznego kabla zasilającego cewke (zaplon ze stacyjki) w 650 ja mam podpięte następujące kable: pomarańczowy kabel od cewki, plus dla kompa (ta pojedyńcza wtyczka z grubym czerwonym kablem) i bialo-pomarańczowy z szerokiej kostki.

Z kolei drugi kabel z szerokiej wtyczki polączony jest z zielonym od cewki i kablem który sobie musisz poprowadzić do przodu auta jeśli chcesz mieć obrotek.

Są jeszcze dwie wtyczki, niebieska i szara (zdaje się) obie na podwójnych kablach, znaczy się 4 razem, je olewasz bo one są od jonizatora (filtra z węglem aktywnym) i on ci się nie przyda.

Co do centralnego;
Przewód od kolektora dolotowego jeśli już masz nagrzewnie z puszką podłączoną jak na załączonym obrazku, musisz zatkać (patent autogargas), bądź co bądź bardziej rozsądnym dla mnie rozwiązaniem jest puszczenie właśnie z kolektora węża na przelew zbiornika wyrównawczego (jest wtedy ruch cieczy i czyjnik temp od wtrysku ma "aktualne" dane). Gonzo pomyliłeś otwory, te na pewno nie od serwa jest. Przy okazji od serwa musisz zatkać także.
Zbiornik daj sobie do tyłu, załatw oryginalny wąż który wychodzi z pompy i ma króciec do unowskiej nagrzewnicy, to właśnie pod niego podepnij dolny otwór zbiorniczka.
Do chłodni; wąż od termostatu na górny otwór, powrót do pompy na dolny.

Jakby jeszcze coś cię nurtowało to pisac na pm.
Jeszcze wrzucam ci skany wlaściwych podlączeń elektryki jeśli któryś kolor by mi się pojebal (nie żebym to robił już drugi raz dzisiaj tylko w innym wątku ale jednak...):

Schemat


Kody
  
 
Łośku - nie znam się na elektryce, zawsze to mówiłem
Instalację podłanczał mi elektryk.
  
 
Cytat:
2007-03-27 06:54:13, Tomecki_b-b pisze:
Łośku - nie znam się na elektryce, zawsze to mówiłem Instalację podłanczał mi elektryk.


Ale chłodzenie już sobie sam robiłeś, chyba
  
 
Wszystko sobie sam robiłem (z wyjątkiem elektryki ), nie powiem kto zgapiał
  
 
DAWCY a jak ja mam już to tak zrobione że te dwa czerwone kable są do podłączenia z instal malucha to jak oba na zasilacie dać kurcze niechce tego rozpakowywać z tych rurek bo jeszcze cos pozrywam i zonk

a co do tego rezystora elektrowtryskiwacza to z niego wychodzą te dwa czarne kable widoczne na foto gdzie one były podłączone tomecki może ty pamiętasz skąd ty to wypiołeś
  
 
Cytat:
2007-03-27 12:38:03, Tomecki_b-b pisze:
Wszystko sobie sam robiłem (z wyjątkiem elektryki ), nie powiem kto zgapiał


Zgapial nie zgapial ale elektryke i wode to se sami zrobiliśmy, no to drugie to tylko "kilka" pytań mialem
Dobra koniec ota.
Pablo; no ale to wkoncu wiesz gdzie masz tego plusa pod kompa?
  
 
no nie pracuje nad tym bo chce go w końcu odpalić a boje się że jak podepne te dwa czerwone pod + to cos zjaram i po zabawie
  
 
Cytat:
2007-03-28 18:57:35, pablo170 pisze:
no nie pracuje nad tym bo chce go w końcu odpalić a boje się że jak podepne te dwa czerwone pod + to cos zjaram i po zabawie


Raz się żyje Opisałem ci co i jak masz/gdzie w wpiąć, u nas działa u ciebie też musi bo to ten sam motor.
  
 
Dawcy: tak apropos to te kody do instalki podejda do mnie, czyli uno1,0 pod gaznik webera 32TLF ?
  
 
Cytat:
2007-03-28 22:05:13, Gufo pisze:
Dawcy: tak apropos to te kody do instalki podejda do mnie, czyli uno1,0 pod gaznik webera 32TLF ?


Jesli masz aparat zapłonowy to powinny. Zresztą z niego będzie wychodzić tylko parę kabli. Pompa jak mniemam przeponowa?
  
 
Tak, pompa przeponowa, z tym że nie chodzi mi tu o podłacznie aparatu bo to juz mam z głowy, pytam dlatego bo cały czas męcze sie z tym pir*** ECO BOXem, ale chyba znalazle najlepsze rozwiązanie, mianowicie wywalic go, a wszystkie pocisnienia wychodzace z gaznika do tej pusdzki zaślepic.